Hallo meiden!
@vwz, DANK U!!! Je schrijft precies op wat ik soms ook weleens voel. Ik had het gisteren op gym ook nog, ze vertelde over de borstvoeding en dat je moet zorgen dat je zo snel mogelijk je eigen ritme moest pakken etc. Ze bedoelde het heel goed, maar voor mij kwam het over als een belasting ipv de vele voordelen. Dus ik heb mijn vriendin gisteren gebeld, die heeft er 1 van 18 maanden en ik zei zeg nu eens eerlijk: Twijfelde jij ook of je wel klaar ervoor was, dat met die borstvoeding zag je er ook tegenop. En gelukkig, ook zij bevestigde dat het idd niet altijd die roze wolk is en dat het niets te maken heeft met dat je het kindje niet wil oid. Het gaat erom dat je op een punt komt dat je twijfelt aan jezelf, ben je er klaar voor, zal het allemaal wel lukken etc.
Dat stukje van hyves is echt hilarisch die ga ik ook onthouden!
@prinsesje, ik denk dat ze het bij ons jong vinden omdat in elk geval ik er nog niet zo oud uit zie. Krijg ook vaak te horen dat de manier waarop ik praat zeker een 30-er is, maar dat ik er nog heel jong uit zie. Maar persoonlijk vind ik 30 ook wel aan de oudere kant, maar het had bij mij ook niet eerder moeten gebeuren, ik voel nu wel dat het allemaal precies op tijd is.
@marijke, zo'n uitstrijkje valt echt hartstikke mee hoor. Ik heb het al een aantal keren moeten doen, ze kwamen er namelijk niet achter wat er mis was bij mij. Inmiddels is het allemaal opgelost en ben ik geopereerd, daarom loop ik ook bij een gyn ipv een vk. Natuurlijk is prettig anders, maar ik vond het wel meevallen als je je goed weet te ontspannen valt het helemaal mee!
@tooth, nou dit is nieuws wat erop begint te lijken. Heel fijn voor je! Ik begin nu alvast met een voorzichtige felicitatie, en hopelijk kan het een dikke felicitatie dit weekend zijn!!!
Nou meiden met ei, succes ook voor julliie dit keer!
Zojuist weer lekker wezen dansen, wat is het toch heerlijk als je weer energie verspilt maar daarna lekker thuis voldaan op de bank kunt zitten. Daar krijg ik dan weer een kick van dat ik weer vernieuwde energie heb. We hebben nu 2 weken vakantie gehad, merkte wel dat het ineens vandaag wel iets moeilijker vol te houden was, maar goed dat zal er wel bij horen denk ik dan. Niet alleen door het gewicht, maar je longen schijnen ook kleiner te worden, dus ook kwam zuurstof is het vaker happen. En ja, ik sleep al sinds dec 2003 met de boodschappen, zolang woon ik al in dit flatje. Dus ik ben het gewend, moet ik ook eerlijk bekennen dat het winkelcentrum van de wijk op 100 meter afstand ligt, dus ik doe 2 keer in de week boodschappen. Ook moet ik iedere dag op de fiets naar mijn werk, want ik werk in het centrum (betaald parkeren) en mijn man heeft de auto. Ik mag denk ik wel zeggen dat ik een goede conditie heb. Ben wel bang voor volgende week, denk dat ik net als vwz te horen ga krijgen dat ik het rustiger aan moet doen, want ook ik heb moeite om mijn buik te ontspannen, daarom ga ik ook naar de zw-gym. Toch hoop ik wel dat mijn ukkie het goed doet en dat ie op schema ligt.
Zo nog een klein uurtje en dan behoor ik tot de 30-ers. Ik schijn morgen een verrassing te krijgen van mijn man, dus ik weet niet of ik morgen nog online kom. Anders horen jullie mij vrijdag weer! Weltrusten!