Nou meiden:
Vanmiddag op controle geweest, bloeddruk was weer iets gestegen, nu 110/80. Baby's hartslag is ook gestegen naar 155 pm. Had aangegeven van het weinig slapen, de pijntjes (voorweeen dus), zweten, witte vloed wordt nu ook waterig. Zeiden ze nou je verteld niets nieuws, dit zijn echt de laatste loodjes. Ze hebben nu wel in mijn dossier gezet dat het flink rommelt. Volgende controle is donderdag de 12e, ze hopen eigenlijk dat ze me dan niet meer zien, omdat de tekenen al wel duidelijk aanwezig zijn dat uk toch wil gaan beginnen aan het geboren worden. Iedere dag kan dus nu de laatste zijn... Mocht ik toch nog donderdag wel halen gaan ze wel een gesprek aan om te kijken wanneer ze het gaan inleiden. Ze willen dan baby in week 41 gaan halen, gelukkig laten ze het dus niet zitten tot 42 weken, daar ben ik wel heel blij mee!
Toevallig vandaag ook nog wat mensen van dansen tegengekomen in het ziekenhuis, zeiden ze hey suus nog steeds die baby binnen? Ja blijkbaar heeft ie het naar z'n zin. Zeggen ze ineens, hoe lang ben je nu zwanger want dat je al die tijd nog gedanst hebt vinden wij allemaal echt heel knap. Ik zei Nou ja, ik voel me gewoon nog steeds goed daarom heb ik nog gedanst, maar als het goed is nog anderhalve week, maar ik hoop dat ik nog net de laatste les baby kan komen laten zien (18 mei). Zeggen ze ja want we hebben allemaal wat geld bij elkaar gelegd, dan kunnen we je ook nog een kadootje geven! Echt lief he?
@prinses, is idd niet zo slim om al heel vroeg te testen. Maak je jezelf veel te onzeker mee, dus echt nog even wachten hoor. Witte vloed had ik ook altijd wel voor ik ongesteld werd, maar weet niet meer zo goed hoe en wat eigenlijk. De ronde dat ik zwanger was was ik op vakantie en veel aan het zwemmen, dus dan kan je ook niet zo goed opletten hoe dat ontwikkeld. Verder heb ik (en het is normaal) de hele zwangerschap last gehad van witte vloed. Nu op het eind is het een goed inlegkruisje, maar nu het waterig begint te worden heb ik er 2 nodig. Vandaar dus flink rommelen, omdat die slijmprop in beweging is.
@marijke, ik heb het ook verteld aan ouders, zus, broer en schoonfamilie toen ik het wist, ik voelde dat het goed zat, kan het niet uitleggen waarom hoor. Na de eerste echo heb ik het verteld aan mijn 3 collega's op de kamer omdat ik echt heel ziek en chagerijnig op het werk kwam. Na 13 weken heb ik het verteld aan iedereen die het wilde horen haha!
@roos, apart he, zo heb je nergens last van en zo gaat nu je zwanger bent ineens vanalles gebeuren. Soms heb ik het idee dat je lichaam zich dan reinigt ofzo. Nog even volhouden en gewoon lekker doorgaan met soda-en!