Hee Nadine, zie ik nou goed dat je roze afscheiding hebt gehad???? Zou dit een innesteling kunnen zijn? Wat denk je er zelf van?
Spannend!! Ik zal voor je duimen!!
Liefs Marlieke
MarliekeOud lidBerichten: 112Lid sinds: 1 januari 2005
MG1981 schreef:Hier hopen dat de vakantie slaagt en dat ik kan zeggen van yes maar goed eerst zien we wel.
Heb mn man al gezegd:
Nu we een airco op de sl.kamer hebben en vakantie hebben kunnen we lekker klussen in de ochtend en daarna lekker verder slapen.
Zegt hij: Liever voor het slapen gaan hahahahah!!!
Ook wel gezegd moet lukken toch een verkoelde kamer en vakantie.... wat wil je nog meer...??!!!
MG
gelukkig schreef:Jannebo -- 27 jaar - 1e kindje -- 1e ronde --- NOD 16/17 juli
misslola -- 27 jaar - 1e kindje -- 5e ronde --- NOD 13 augustus
Noor----- 28 jaar-- 1e kindje-- 7e ronde --- NOD 21 juli
AM ------27 jaar ---1e kindje -- 3e ronde --- NOD 25 juli
gelukkig - 27 jaar - 1e kindje -- 3e ronde --- NOD 28 juli
Nadine--- 28 jaar -- 1e kindje -- 4e ronde -- NOD 28 juli
bianca--- jaar----1e kindje---1e ronde na MK NOD ??
benangelique ---- 28 jaar ------ 1e kindje ------ 1e ronde ---- uitgerekend 6 maart 2010
MG1981--------28 jaar-----1e kindje------2e ronde--------NOD 24 augustus
Lolala----------28 jaar ---- 1e kindje------2e ronde--------NOD rond 28 augustus
Heeft Noor al een Testje gedaan? :?
MG1981 schreef:gelukkig schreef:Jannebo -- 27 jaar - 1e kindje -- 1e ronde --- NOD 16/17 juli
benangelique ---- 28 jaar ------ 1e kindje ------ 1e ronde ---- uitgerekend 6 maart 2010
Lolala----------28 jaar ---- 1e kindje------2e ronde--------NOD rond 28 augustus
En misslola en Jannebo... hebben die nog nieuws???
MG
misslola schreef:MG1981 schreef:gelukkig schreef:Jannebo -- 27 jaar - 1e kindje -- 1e ronde --- NOD 16/17 juli
Marjand--------28 jaar ----- 1e kindje ---- 2e ronde ------- NOD 15 of 16 augustus
En misslola en Jannebo... hebben die nog nieuws???
MG
Ik ben geloof ik als een van de eerste door gegaan naar augustus. Vorige week dinsdag ongi geworden!
Deze ronde gaan we het met ovulatietestjes proberen en we hebben gisteren al onze klusweek ingeluid 😉 !
Morgenavond hebben we een bruiloft en zaterdagmiddag vliegen we naar Parijs. Als het een eitje een beetje wilt meewerken hebben we kans dat ons wondertje in Parijs verwekt wordt. Mooier kan toch eigenlijk niet!
marjand schreef:Dag meiden,
Wat leuk een forum voor 1981-ers.... goed jaar al zeg ik het zelf. Mag ik er ook bij?
Wij zijn juni gestopt met de pil, ik noem dit mijn 2de ronde maar de eerste was meer ontpillen enzo. Nu op voor het echte werk....
Lijkt mij leuk om hier regelmatig te vertoeven.
marjand schreef:Dag meiden,
Wat leuk een forum voor 1981-ers.... goed jaar al zeg ik het zelf. Mag ik er ook bij?
Wij zijn juni gestopt met de pil, ik noem dit mijn 2de ronde maar de eerste was meer ontpillen enzo. Nu op voor het echte werk....
lolala schreef:MG1981 schreef:Hier hopen dat de vakantie slaagt en dat ik kan zeggen van yes maar goed eerst zien we wel.
Heb mn man al gezegd:
Nu we een airco op de sl.kamer hebben en vakantie hebben kunnen we lekker klussen in de ochtend en daarna lekker verder slapen.
Zegt hij: Liever voor het slapen gaan hahahahah!!!
Ook wel gezegd moet lukken toch een verkoelde kamer en vakantie.... wat wil je nog meer...??!!!
MG
Dat belooft :D!!!!
Duimen zullen hier voor je meedoen 😉
Hé wat wel balen is dat ik zo een lange cyclus blijk te hebben en dus best lang moet wachten!!!
Maar ja klagen om te klagen gaan we niet doen hoor ;)
misslola schreef:marjand schreef:Dag meiden,
Tuurlijk mag je gezellig hier mee komen kletsen. Wij lopen dus een beetje gelijk op!
En ook ik vind 1981 een erg goed bouwjaar. Hopelijk wordt voor ons 2010 een goed bouwjaar!
lolala schreef:marjand schreef:Dag meiden,
WELKOM :D!!! Ben hier ook nog niet zo lang maar 'k moet zeggen : leuk forum :D!!
MG1981 schreef:@ marjand,
Welkom ik zit hier al een hele tijd maar heb de plannen daarna een half jaar op moeten schuiven en zit sinds mei begin juni hier weer.
Idd leuk forum en reuze handig voor dringende vragen en....
Heel veel lieve gezellige super meiden..... 😂 8-)
MG
gelukkig schreef:Hoi,
Ik heb het lijstje even geupdate 😉
heb nog 4 nachtjes te gaan ..... :roll: voor dat ik mag testen .
Heb echt geen idee, voel me eigelijk heel gewoon..
Liefs
anoniempje schreef:He marjand.
Spannend hoor! Ben benieuwd. Je hoeft ook niet per se wat te voelen hoor.
Hier is het wachten weer begonnen.
groetjes
marjand schreef:anoniempje schreef:He marjand.
groetjes
Hey kletskous,
Ik had gereageerd op een berichtje van gelukkig. Ik moet nog zo lang wachten mijn ei moet namelijk nog komen deze maand.... Maar dan klussen we gewoon verder toch? Hoe is het bij jou?
Liefs en fijne dag nog.
anoniempje schreef:marjand schreef:anoniempje schreef:He marjand.
groetjes
Hey kletskous,
Ik had gereageerd op een berichtje van gelukkig. Ik moet nog zo lang wachten mijn ei moet namelijk nog komen deze maand.... Maar dan klussen we gewoon verder toch? Hoe is het bij jou?
Liefs en fijne dag nog.
O sorry, even niet goed gekeken. sorry sorry.
Ja gewoon klussen dus.
Hier gaat alles zn gang. Ik dacht dat ik nu wat rustiger aan kon doen met klussen. Had donderdag en vrijdag een positieve test, flink geklust en gister was de test negatief. Dus ik dacht nou dan kunnen we nu even weer kalm aan doen, maar vandaag weer een harstikke positieve ovu test dus maar weer geklust.
Afwachten nu...
groetjes bianca
gelukkig schreef:Jannebo -- 27 jaar - 1e kindje -- 1e ronde --- NOD 16/17 juli
AM ------27 jaar ---1e kindje --3e ronde --- NOD 25 juli
Nadine--- 28 jaar -- 1e kindje --4e ronde -- NOD 28 juli
bianca--- jaar---1e kindje---1e ronde na MK NOD 8 augustus
misslola -- 27 jaar - 1e kindje -- 5e ronde -------- NOD 13 augustus
Marjand---28 jaar ---1e kindje ---2e ronde -------NOD 15 of 16 augustus
MG1981---28 jaar---1e kindje----2e ronde--------NOD 24 augustus
Noor----- 28 jaar-- 1e kindje--- 8e ronde -------- NOD 25 augustus
Lolala-----28 jaar ---1e kindje----2e ronde--------NOD rond 28 augustus
gelukkig - 27 jaar - 1e kindje ---- 4e ronde --------NOD rond 28 augustus
Druk aan het werk vanmorgen, werd ik toch ineens ongi 😮 had het echt niet aan komen voelen echt heel vreemd :? normaal voel ik het echt wel een dag of twee aankomen was ook een dag overtijd en mijn temp ging ook niet echt omlaag 36.6 normaal voor ei 36 na m'n ei 36.8 maar het mocht nog niet zo zijn dus op naar de 4e ronde!!
lolala schreef:Hey meiden effe een vraagje:
je krijgt van alle kanten verschillende feiten en/of datums etc.... elke website lijkt wel een andere mening te hebben!!
Wanneer is nou je vruchtbaarste tijd??
HOOP DAT HET MET DE 1981-ERS GOED GAAT DAAR ER TOCH WAT STILTE IS HÉ!!
am schreef:Dank jullie wel 😊 😊
Ik meende dat ik het hier al had neergezet maar dat was in een ander topic, (nod juli)
Nu zit ik veel in het april topic.
Ja, alles gaat goed, het was eigenlijk totaal onverwacht, gezien we alleen maar geklust hebben in de niet vruchtbare periode, en ook maar 1 keer.
Maar blijkbaar kan het toch.
Gezien de ongesteldheid uitbleef dacht ik eerst dat het van de vakantie kwam door de ontspanning. (en de wijntjes 😉 )
maar op de terugreis er een testje tegenaan gegooid en ja hoor direct positief. nog maar een testje en nog maar een digitale, vervolgens naar de huisarts en nu kan ik het een beetje geloven.
Maar ook aan jullie denk ik veel hoor, dus speciaal voor de 81'ers heel veel ***************************
lolala schreef:Hey meiden effe een vraagje:
je krijgt van alle kanten verschillende feiten en/of datums etc.... elke website lijkt wel een andere mening te hebben!!
am schreef:lolala schreef:Hey meiden effe een vraagje:
Lolala,
Ik heb vorige maand buiten mijn vruchtbare tijd geklust, maar ben nu toch zwanger.
ondanks de ovutesten. en een zeer regelmatige cyclus.
marjand schreef:Dag dames.....
Heb net een positieve ovulatie test in handen!!!!! En ben daar heel blij mee, ik was namelijk heel erg benieuwd of ik wel een eisprong heb....EN DIE HEB IK DUS!!!!
Hoe blij kan iemand zijn he?!
Nu vanavond even flink aan het werk.... Weet iemand hoe lang je ei leeft?
Liefs
misslola schreef:marjand schreef:Dag dames.....
Heb net een positieve ovulatie test in handen!!!!! En ben daar heel blij mee, ik was namelijk heel erg benieuwd of ik wel een eisprong heb....EN DIE HEB IK DUS!!!!
Hoe blij kan iemand zijn he?!
Nu vanavond even flink aan het werk.... Weet iemand hoe lang je ei leeft?
Liefs
Ik geloof 12 tot 24 uur. In ieder geval vrij kort dus!
Veel klusplezier!
anoniempje schreef:@hey marjand,
fijn dat je een positieve ovulatietest hebt zeg!! Ik snap dat je daar heel blij mee bent, ik was ook zo blij toen ik die had. haha. Nou lekker klussen!!!
Hier vanmorgen toch weer wat misselijk en niet zo fit. Nu nergens last meer van. Had ik eergisteren ook al. Geen idee welke kant dit op gaat.
spannend. Kan pas over een week testen dus moet nog heel lang geduld hebben.
anoniempje schreef:@hey marjand,
fijn dat je een positieve ovulatietest hebt zeg!! Ik snap dat je daar heel blij mee bent, ik was ook zo blij toen ik die had. haha. Nou lekker klussen!!!
Hier vanmorgen toch weer wat misselijk en niet zo fit. Nu nergens last meer van. Had ik eergisteren ook al. Geen idee welke kant dit op gaat.
spannend. Kan pas over een week testen dus moet nog heel lang geduld hebben.
anoniempje schreef:hoi marjand,
jazeker duim ik mee!!! pff ik draai mn duimen er bijna af.
Ben zo benieuwd.
Hoop op allebei een positieve test.
Wanneer kun jij testen??
anoniempje schreef:nou ik denk ongeveer 8 augustus, denk ik.
Dus misschien eind van de week een testje.
marjand schreef:anoniempje schreef:nou ik denk ongeveer 8 augustus, denk ik.
Wow spannend joh!!!! Zal ik eerst voor jou duimen dan duim jij op een rose wolk voor mij!!!!
anoniempje schreef:marjand schreef:anoniempje schreef:nou ik denk ongeveer 8 augustus, denk ik.
Wow spannend joh!!!! Zal ik eerst voor jou duimen dan duim jij op een rose wolk voor mij!!!!
Lijkt me een goed idee, haha. Ben heel benieuwd of mn lichaam me voor de gek houdt.
Ik ga voor je duimen hoor!!
misslola schreef:@anoniempje en marjand!
Jullie zitten nu in de wachtfase! Ik mag me er ook langzaam bij gaan aansluiten. Gisteren en vandaag een positieve ovutest gehad. We gaan de komende dagen wel nog even lekker aan de klus en dan is het voor ons ook afwachten.
Zoals ik al dacht kan ik dus niet van de banner uitgaan. Morgen maar even aanpassen.
Succes met wachten en ook de duimen draaien hier voor jullie!
Liefs
anoniempje schreef:dat komt helemaal goed met dat duimen van ons.
Of ik klachtjes heb. Ja en of mn lichaam houdt mij heel erg voor de gek, of ik ben gewoon zwanger.
Ik loop net als een paar maanden geleden weer kokhalsend langs de weg mn hond uit te laten 😉
Nou ik ben dus eigenlijk alleen met vlagen, mn de ochtend misselijk. Ik had dat de vorige keer ook al voor ik ging testen dus.....
Verder weinig klachten, wat gevoelige borsten, maar dat heb ik ook voor ik ongi moet worden.
liefs
misslola schreef:Heb mijn banner aangepast. Ben weer even van 35 dagen uitgegaan. Nu staat er dan ook in mijn banner dat vandaag mijn eisprong is. Zoals ik al vertelde zaterdag en zondag een positieve ovutest. En vandaag een beetje zeurende pijn in de onderbuik. Straks nog een testje ertegenaan of te kijken of het nog steeds positief is.
marjand schreef:misslola schreef:Heb mijn banner aangepast. Ben weer even van 35 dagen uitgegaan. Nu staat er dan ook in mijn banner dat vandaag mijn eisprong is. Zoals ik al vertelde zaterdag en zondag een positieve ovutest. En vandaag een beetje zeurende pijn in de onderbuik. Straks nog een testje ertegenaan of te kijken of het nog steeds positief is.
Hey laat je niet te gek maken door al die tests.... Als je deze dagen hebt geklust en misschien nog even net voor die tests zit je goed hoor. Je kunt er dan toch niks meer aan doen.
Het kost alleen maar een hoop geld en als hij al 2 keer psitief was weet je eigenlijk genoeg toch... Heb je je best gedaan????
am schreef:Spannend zeg allemaal, bijna iedereen kan binnenkort weer testen.
Maar wat zegt je gevoel dan annoniempje??
Je kunt ook tegen de tandarts zeggen dat er een kans bestaat, wellicht kan hij een andere vorm van medicatie geven.
anoniempje schreef:Helaas negatief. Maar was wrs ook wel veel te vroeg met testen. :roll:
We zullen gewoon weer afwachten.
am schreef:annoniempje, hoe was het bij de tandarts, toch ab gekregen, of kon hij al wat zien aan je tandvlees???
En mG, een hele fijne vakantie alvast
anoniempje schreef:En daar zijn ze :twisted: :twisted: . :cry:
misslola schreef:@Marjand, mijn NOD is rond 16 augustus. Kan paar dagen eerder maar ook later zijn.
Denk dat ik rond de 18e of zo een keer ga testen mochten de 😈 😈 er nog niet zijn!
am schreef:oe, spannend MG...
Ga nu eerst nog maar ff lekker van je vakantie genieten en en laat de natuur z'n gang gaan. dat heeft tenminste bij mij geholpen.
am schreef:oe, spannend MG...
Ga nu eerst nog maar ff lekker van je vakantie genieten en en laat de natuur z'n gang gaan. dat heeft tenminste bij mij geholpen.