NoorOud lidBerichten: 1.135Lid sinds: 6 december 2008
Wij zijn net weer met een nieuwe ronde begonnen, niets te melden nog dus...
gelukkig schreef:Hoi 😂
Ik heb vandaag de eerste echo gehad en het zag er allemaal super uit. nog heeeel klein
ben nu 5 week zwanger, heb de volgende echo op 29 oktober dan kunnen we een hartje zien!
jullie allemaal veel klus plezier, hoop dat jullie mij snel volgen.. duim voor jullie 😉
Liefs
Puckje schreef:Hoi meiden,
Ik heb zojuist maar een berichtje naar de klantenservice gestuurd. Ik vind het toch wel gek dat ik dit weekend m'n eisprong zou moeten hebben (wist alleen niet exact wanneer), deze ook vrijwel zeker gevoeld heb maar nog altijd geen enkel resultaat heb gezien op de ovu test... ook niet een licht streepje.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?
Puckje
leeuwinnetje schreef:@Gelukkig: wat super voor jullie!!! 😃
@Puckje: netjes dat je nieuwe testen krijgt!!
@lizzy: welkom en succes met zwanger worden
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
22-09-2009 (8 weken te vroeg) ben ik bevallen van 2 mooie meiden, Esmee en Gwen!
Mijn vliezen waren gebroken en aangezien ze beide dwars in de buik lagen, zijn ze met een keizersnede ter wereld gekomen.
De dames doen het erg goed, ze liggen aleen in de couveuse omdat ze nog te klein zijn en temperatuur nog niet zo goed kunnen vasthouden!
Voor de zwangere dames: een hele fijne zwangerschap, geniet ervan!!
En voor de klussers: hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!
Groetjes
Lizzy_m schreef:Hallo,
Ben nu 6 dagen overtijd en heb toch al 2 negatieve tests gedaan!! Helaas 😢
Kunnen die testen fout zijn?
Heb normaal toch een regelmatige cyclus.
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
22-09-2009 (8 weken te vroeg) ben ik bevallen van 2 mooie meiden, Esmee en Gwen!
Mijn vliezen waren gebroken en aangezien ze beide dwars in de buik lagen, zijn ze met een keizersnede ter wereld gekomen.
De dames doen het erg goed, ze liggen aleen in de couveuse omdat ze nog te klein zijn en temperatuur nog niet zo goed kunnen vasthouden!
Groetjes
Lizzy_m schreef:Hallo,
Heb nu net de 3de test gedaan en... nog steeds negatief!! 😢
Snap er echt niks van! Waar blijven die duivels :twisted: !!!!!
Heb nogthans pijnlijke borsten en het gevoel in mijn buik dat ik heb
als mijn regels komen is weg na al die dagen!
Vind het allemaal maar raar. Ben nu al 9 dagen overtijd! Wat zou ik doen? Of wat zouden jullie doen
in mijn situatie??
:roll: Vele groetjes Lizzy
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
Groetjes
Nadine schreef:Hoe is het met de zwangeren onder ons?
Mijn 'Uitgerekend in..' is zo druk dat ik niet de kans krijg om alles te lezen.
AM, gelukkig en Sively, gaat jullie zwangerschap goed (tot nu toe 😉 )?
Marjand, heb je je eerste echo al gehad?
Gerjanne1981----28 jaar--------1e kindje-------7e ronde------uitgerekend 11 februari 2010
Tweety27--------27 jaar--------1e kindje-------2e ronde na mk-uitgerekend 6 maart 2010
benangelique ---- 28 jaar ------ 1e kindje ------ 1e ronde ---- uitgerekend 18 maart 2010
AM --------------27 jaar -------1e kindje -------3e ronde ---- uitgerekend 4 april 2010
Nadine----------- 28 jaar ------ 1e kindje -------5e ronde ----- uitgerekend 4 mei 2010
Sively------------28 jaar--------1e kindje--------2e ronde-----uitgerekend 13 mei 2010
Marjand----------28 jaar -------1e kindje -------3e ronde -----uitgerekend +/- 21 mei 2010 (kan ook 2 of 4 dagen eerder zijn)
Gelukkig -----28 jaar--------1e kindje--------5e ronde-----uitgerekend +/- 12 juni 2010
Nadine schreef:Ik vind het zo'n gek idee dat het geslacht al bepaald is.
Terwijl wij het nog hem of haar noemen, is het allang bepaald 😃
@Sively
Het lijkt me zo'n opluchting om het hartje te horen en zien kloppen. Heb je ook een foto meegekregen?
Sively schreef:
Hey Nadine
We hebben twee foto's meegekregen. Eén met de volledige baarmoeder en eentje van dichterbij. Willen jullie weten wat het wordt? Wij niet, dus momenteel zeggen we maar 'ons hummeltje!
Nadine schreef:.
@AM
Kun je een beetje wijs uit al die medische termen?
Ik hoop dat het GUO onderzoek niets afwijkend laat zien.
am schreef: veel informatie vragen bij gyn en vk dan komt het vanzelf, enne, zo min mogelijk googelen, dan wordt je gek 😉
misslola schreef:Eindelijk ben ik deze week weer ondi geworden na mijn miskraam.
Mijn vriendje is erg ongeduldig en vraagt wanneer ik nou eens kan beginnen met de ovulatietesten........hihihi!
Wel schattig natuurlijk, heb toch gezegd dat echt nog even geduld moet hebben maar dat we wel alvast volop kunnen gaan oefenen zodat de zaadjes tegen die tijd in topvorm zijn! ;)
am schreef:
Wij hebben trouwens morgen de geslachtsbepaling, erg spannend, beide oma's gaan mee (als mijn moeder weer hersteld is van de griep) een erg impulsieve actie weer van mij maar heb toch weer de zenuwen om even Live in mijn buik te mogen kijken :)
Nadine schreef:Succes Noor, aan het werk dus ;)
am schreef:spannend Puck,
dinsdag kun je testen als het goed is toch??
Puckje schreef:Tsja, lastig hoor... enerzijds klinkt dit goed maar anderzijds durf ik ook niet echt te hopen. Morgenochtend maar eens een test uit de kast halen 😉 😉
Thanks voor jullie berichtjes... ik kan niet wachten tot morgenochtend!!
Puckje schreef:Nou ik ben dus echt zo misselijk weer!
Ik kan mijn nieuwschierigheid niet langer bedwingen hoor! Ik ben de hele middag al niet aan het drinken zodat ik aan hget einde van de middag of begin van de avond gewoon alvast een testje doen en m'n plasje flink geconcentreerd is (het is natuurlijk wel nog wat vroeg... verwacht vrijdag officieel pas te kunnen testen).
Ik heb nog van die extra gevoelige MatCare testen die je 5 dagen van te voren kan doen 😛
Ik laat het strax wel ff weten...
misslola schreef:
Spannend hoor, klinkt allemaal wel heel positief! Wat zegt je gevoel, want bij mij is het dan meestal wel wat mijn gevoel zegt de juiste!
miek4 schreef:En puckje????
am schreef:Balen Puckje,
Maar ik dacht dat vandaag je nod was? ik zou vrijdag nog eens testen, maar vergeet niet hoe je lichaam je voor de gek kan houden hè!!
Jannebo schreef:Ik heb vanmorgen getest met zo'n kruidvat test (2 voor € 5,00) en er was een licht streepje te zien. Is het dan nog erg vroeg?
Normaal had ik een cyclus tussen de 22 en 24 dagen. Vorige maand was het ineens 26 en nu zit ik op dag 27 en nog geen ongesteldheid te bekennen.
Oh, ik vind het zo spannend!
Jannebo schreef:Jippie! Vanmorgen weer getest met een kruidvat test en weer een lichte streep in het testgedeelte. Maar ook getest met een clearblue digitale test. En daarvan was de uitslag ZWANGER!!!!!!
Ik ben zo blij!
:D
Jannebo schreef:Jippie! Vanmorgen weer getest met een kruidvat test en weer een lichte streep in het testgedeelte. Maar ook getest met een clearblue digitale test. En daarvan was de uitslag ZWANGER!!!!!!
Ik ben zo blij!
Ik ben zo blij!
Ik ben zo blij!
Noor schreef:Gefeliciteerd Jannebo!!!
Geluk en verdriet kunnen zo dicht bij elkaar liggen. Ik heb zelf gisteren een behoorlijke k*t dag gehad. Heb de hele dag gehuild, belangrijkste reden is dat mijn schoonzus over een week is uitgeteld en ik gisteren bij haar op bezoek ben geweest. Ik ben echt heel blij voor ze, maar wanneer iets zo dichtbij komt, dan is dat zooooooo moeilijk.
Vandaag ziet alles er gelukkig weer anders uit, behalve mijn nog rood opgezwollen ogen, hahaha... ach..... achter de soms wel hele donkere wolken schijnt altijd de zon...
Ik ben zo blij!
Lizzy_m schreef:Een dikke proficiat Jannebo!!!!!
Ben echt blij voor je!!!!!
Hoeveel rondes heeft het bij jou eigenlijk geduurd?
Geniet nog van de zwangerschap en tot ...
Groetjes Lizzy
am schreef:Wat naar Puckje, ik kan je wel begrijpen, luister goed naar jezelf en je lichaam.
Veel succes en kop op!
Liefs mij.
MG1981 schreef:Op naar ronde 5
MG1981 schreef:Op naar ronde 5
lolala schreef:MG1981 schreef:Op naar ronde 5
Het is je zo gegund!!
veel moed en hoop voor de volgende ronde!!!!
knuf
MG1981 schreef:
He meis,
Jah helaas maar we gaan gewoon dor.
Zie dat jij net als mij onregelmatige cyclussen hebt..
Ben ik tenminste niet de enige gelukkig.
Ga denk ik deze maand werken met ovulatietestenkijken of ik gelijk heb dat ik de 14 e dag mn eisprong voel.
Knuf terug..
Liefs MG