Lunanoa schreef:Geweldig dat jullie allemaal zwanger zijn. Mocht het bij mij deze ronde raak zijn dan mag ik jullie vergezellen want dan zou ik 25 januari uitgerekend zijn haha.
Ik kan me herinneren in "ik zit in de spannende dagen ik word ong of niet" forum dat Lindy of Draakje aan het bloeden was.
Mijn geheugen heeft me in de steek gelaten en ik weet niet meer wie van jullie het was :$ schaamschaam.
Het doet me goed te lezen dat jullie actief zijn in dit forum 😉 Ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed is afgelopen!
Hebben jullie je eerste echo al achter de rug ? 😃
Ik ben benieuwd dames :D
He Lunanoa, ik was degene met het bloedverlies.
Is denk ik goed afgelopen want heeft niet doorgezet. Toch lekekr als we de echo hebben gehad, dan weet ik zeker dat alles goed is.
Dinsdag heb ik de intake bij de verloskundige en dan maken we een afspraak voor de echo, spannend!!!
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes (alleen wat opgezette borsten), op zich fijn maar dat maakt het soms ook extra onwerkelijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Gisteravond voor het eerst ontdekt dat ik iets zwaarder ben geworden, 1 kilo in totaal nu. Kan niet wachten tot die buik gaat groeien haha 😃
Geniet allemaal van jullie zwangerschap en goed dat er zoveel weer bij zijn gekomen!!!
Liefs Lindy