bianca1Oud lidBerichten: 429Lid sinds: 1 januari 2005
mamavanlien veel succes met leren! Ik hoop dat je de energie kunt opbrengen en dat een herexamen niet nodig is.
Julia1983 schreef:Tessaaa!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk meid, geniet ervan! ik hou je in de gaten
liefs
Tessaaa!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃
eindelijk meid, geniet ervan! ik hou je in de gaten 😉
liefs
Julia1983 schreef:Hey Tessa!!!! nogmaals van harte meis 😉
Tja, ik ben erg druk de laatste tijd, komt zoveel op je af natuurlijk!!
de eerste 16 weken waren een ramp. kotsmisselijk, hoofdpijn en doomoe elke dag, echt beroerd was ik, daarna ging het beter tot ongeveer week 32. Toen kwam de rugpijn, misslijkheid, moeheid en dat soort dingen. en toch gaat het allemaal heel snel vind ik. de eerste 16 weken waren een hel maar vanaf die tijd was het genieten! hoop dat je lekker kan genieten zonder al teveel klachten! oh ja! en we krijgen een...................jongetje!!! 😃 ik wist het al vanaf week 17, pretecho laten maken, echt een aanrader!! maar wel zwart wit want 3d is echt niet mooi als ze nog zo klein en skelleterig zijn hihihi...aliennnnnn :twisted:
verder alles klaar voor de bevalling, vanmiddag klossen onder het bed plaatsen en dan kan de kleine komen, ben vandaag precies 37 weken dus nu mag het!!!! 😃 begint nu ook wel een beetje te rommelen en hij is al helemaal ingedaald dus dat is mooi!
Ben benieuwd hoe ze op je werk reageren!!! en je mannetje zal zeker ook wel blij zijn? 😉 ouders als verteld?
1 tip, regel zo snel mogelijk de kinderopvang. ik deed het in week 10 en ze kunnen nog steeds niet garanderen dat ze dalijk een plek hebben. enorme wachtlijst hier... 😈
kus kus!
Fiemo schreef:eeehhmmm... je banner komt niet goed door. :?