Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
nog 9 dames te gaan en 12 dagen in januari.
Fiemo schreef:Nu is de volgende alweer bezig, dus er zal vanmiddag/avond wel weer een nieuwe ge-update versie van het lijstje zijn!
bloemmie schreef:
wat t kdv betreft, wij staan nog steeds op de wachtlijst 😞 tot april zit iig alles vol en staan toch vanaf oktober? ingeschreven, voor 1 dag!! Dus moeten nog kijken hoe we dat gaan doen
ladyd schreef:Hee Sandy,
Leuk hoor voor het eerst met je kleintje naar buiten!
Hier gaan de nachten ook beter nu we de speen toch maar hebben geintroduceerd. Wilde het liever niet, maar na een paar slapeloze nachten dacht ik wel anders...
Vandaag ook voor het eerst gekofld, had een handkolf gekregen van een tante die hem nooit gebruikt had. Dus flessenverwarmer gekocht en nog een onderdeel voor de handkolf dat miste en toen ben ik aan de gang gegaan. Vanmiddag meteen de eerst gekolfde melk gegeven door papa en dat ging erin als koek! Ik heb namelijk nog steeds een behoorlijke kloof op mijn linkertepel en dat deed zo'n pijn! Ik ben naar een borstvoedingscafe geweest waar een lactatiekundige was en heb gevraagd of een paar dagen kolven misschien kon helpen. Het was te proberen, dus vandaar... We zullen het zien, maar wel een gedoe met zo'n handkolf, je bent nog wel een tijdje bezig voordat je een flesje vol hebt maar het is voor een goed doel!
Liefs,
Ladyd
Linda29 schreef:Moet trouwens straks zwaar op dieet, ben inmiddels bijna 20 kilo aangekomen (en wilde er voordat ik zwanger werd al tien af), dus in totaal 30 kilo er af... Aangezien ik nu net een kogelvis ben door het vasthouden van vocht, hoop ik dat er straks wel veel afgaat in een korte tijd. Zijn jullie veel aangekomen?
ikkewil schreef:nog 6 te gaan in januari, leuk, elke dag nog 1tje 😉 tot de 31e
Fiemo schreef:Goedemorgen meiden!
Vanmorgen de vk gebeld omdat ik het toch wel zat ben, ik ben vandaag 41 weken en alles is nog rustig. Gelukkig kon ik langskomen.
Nou, ik ga de 42 weken wel halen. Baarmoedermond is nog helemaal onrijp, werkelijk niets aan te strippen zei ze. Ze zei letterlijk: die komt deze week nog niet... 😢 😢
Aan de andere kant is mijn bloeddruk prima, 115/65 en heb ik genoeg vruchtwater en alles. Ze bewoog ook goed (natuurlijk, altijd als je bij de vk zit) en alles was in orde. Nu dus maar verder breien en haken, zucht.... Ik ga dus februari wel halen, zoals het er nu uitziet :cry:
Fiemo schreef:Bij bij schatte ze haar met 38 weken ook zo rond de 8 pond dus ik ben benieuwd :shock:
Ik woon helaas in een behoorlijk religieus en onderwets dorp waar ze het nog helemaal van moeder natuur laten afhangen.
Ik vind dat prima zolang alles maar goed blijft gaan en dat vond ik wel jammer. Dat ik er gister echt naar moest vragen voor een extra controle. Er kan nog veel fout gaan, zeker op het eind en dan vind ik het wel fijn dat ik weet waar ik op moet letten en dat zij er ook op letten.
Gelukkig vanavond weer naar de vk.. ik ben benieuwd 😉
Ze gaan alleen echt helemaal niets stimuleren of doen zolang alles goed is met Fiemo en met mij.. er door heen zitten vond ze in ieder geval geen geldige reden.
Jij veel succes in ieder geval volgende week. Wat gaan ze precies doen want strippen heeft toch geen zin als je baarmoedermond nog helemaal niet rijp is??