Spannend allemaal!!
Ik heb vanacht in mn slaap mn ringen afgedaan omdat mn vingers helemaal opgezwollen waren..Nu zijn ze weer normaal.
Vaag hoor!!
RivieraOud lidBerichten: 412Lid sinds: 1 januari 2005
gelukkig schreef:waneer is je NOD dan? ik mag dinsdag testen :roll: het is voor mij de eerste ronde na een eileideroperatie,als ik zwanger ben betekend dat de operatie geslaagd! wel spannent het zou wel super zijn als het nu al raak is :P
gelukkig schreef:lijkt mij ook wel wat z'n persona,bevalt het goed?
gelukkig schreef:
Youandi........2de kindje.........1ste ronde..........22 mei
Possie..........1e kindje...........3e ronde............24 a 25 mei
Wieke........,..2e kindje.......... 4e rond............ 24-25 mei
xxxangelique--1e kindje--------5e ronde--------26 mei
gelukkige........1e kindje..........1e ronde............26 mei
Snoepie-----1e kindje-----12e ronde------25 mei
Elfy---------1e kindje-------4e ronde---------24 mei
Riviera............1e kindje..........1e ronde..........27 mei
Anna123.......1e kindje............4e ronde...........27 mei
Naatje83.......1e kindje...........3e ronde............29 mei
Tara28 schreef:Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.....Ronde 6 begon, zoals ik gisteren al dacht vandaag.
xxxangelique schreef:gelukkig schreef:
Youandi........2de kindje.........1ste ronde..........22 mei
Possie..........1e kindje...........3e ronde............24 a 25 mei
Wieke........,..2e kindje.......... 4e rond............ 24-25 mei
xxxangelique--1e kindje--------5e ronde--------26 mei
gelukkige........1e kindje..........1e ronde............26 mei
Snoepie-----1e kindje-----12e ronde------25 mei
Elfy---------1e kindje-------4e ronde---------24 mei
Riviera............1e kindje..........1e ronde..........27 mei
Anna123.......1e kindje............4e ronde...........27 mei
Naatje83.......1e kindje...........3e ronde............29 mei
Ik voelde me in de voorgaande maanden ook steeds anders en hoopte dat ik een positieve test zou hebben, ga nu nergens van uit en wil ook niet weer 3 testen doen dus ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om te wachten tot mijn nod a.s. dinsdag ( als ie a.s. dindsdag wel is want het verschild nog wel eens, heb wel de 11e of 12e mijn ei gehad volgens de ovu test )
Tara28 schreef:Hebben er al meer meiden duidelijkheid? Morgen is DE datum van dit topic :D
Snoepie schreef:Voor de meiden die al ongi zijn geworden, balen en door naar de volgende ronde.
Vandaag is mijn nod dag. Nog geen ongi maar de dag is nog lang! Ik verwacht het niet dan kan het alleen maar meevallen. Ga pas op zijn vroegst morgen testen. Als het dan nog nodig is :|
@Rieviera de test zegt nog niks. Pas op de dag zelf zouden er genoeg stoffen in kunnen zitten die de zwangerschap kunnen aantonen. Of je moet een supergevoelige test gebruikt hebben waarop staat dat je hem enkele dagen voor NOD kan doen.
Alle andere meiden die nog wachten, ik hoop dat er eentje tussen zit (of meer natuurlijk 😊 )
Groetjes,
Snoepie
Riviera schreef:Snoepie schreef:Voor de meiden die al ongi zijn geworden, balen en door naar de volgende ronde.
Vandaag is mijn nod dag. Nog geen ongi maar de dag is nog lang! Ik verwacht het niet dan kan het alleen maar meevallen. Ga pas op zijn vroegst morgen testen. Als het dan nog nodig is :|
@Rieviera de test zegt nog niks. Pas op de dag zelf zouden er genoeg stoffen in kunnen zitten die de zwangerschap kunnen aantonen. Of je moet een supergevoelige test gebruikt hebben waarop staat dat je hem enkele dagen voor NOD kan doen.
Alle andere meiden die nog wachten, ik hoop dat er eentje tussen zit (of meer natuurlijk 😊 )
Groetjes,
Snoepie
Klopt maar ik lees hier dat sommige meiden met deze test al voor hun NOD positief testten en dat deze gevoeliger is..Ik voel me ook niet meer raar of anders ofzo 😞
Al staat er op de verpakking dat je hem vanaf je NOD moet gebruiken..
Riviera schreef:http://www.zwangerschapstest.eu/Clearblue/Clearblue-Digitale-Zwangerschapstest-met-Conceptie-indicator
Hier staat dat je met deze al 4 dagen voor je NOD kunt testen 😞 😞 😞 :(
Snoepie schreef:Riviera schreef:Snoepie schreef:Voor de meiden die al ongi zijn geworden, balen en door naar de volgende ronde.
Groetjes,
Snoepie
Klopt maar ik lees hier dat sommige meiden met deze test al voor hun NOD positief testten en dat deze gevoeliger is..Ik voel me ook niet meer raar of anders ofzo 😞
Al staat er op de verpakking dat je hem vanaf je NOD moet gebruiken..
Maak jezelf niet gek! Je cyclus is toch ook nog niet bekend? En soms lees je het juist andersom. Dan geeft de test niets aan en bleken ze toch zwanger te zijn. Helaas gewoon nog even geduld hebben. Maar ik weet dat dit erg moeilijk is 😉
Groetjes,
Snoepie
tweety27 schreef:Je kunt inderdaad beter pas op of na je NOD testen. Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aangemaakt hebt. Sommige mensen hebben dit wel al genoeg (een aantal dagen voor hun NOD) aangemaakt.
Snoepie schreef:@Riviera
Hahahaha, nou dat geeft weer hoop! Ik ga zo ook maar eens wat anders doen. Zit nu in ronde 12 en nog niets te bekennen. Durf vandaag niet meer naar de wc. Ben dit jaar 42 geworden dus sowieso spannend of het gaat lukken. Vandaar die afspraak vrijdag!
Ga zo ff lekker buiten ontbijten en de boel doen. Ziet er niet uit 😮
Fijne dag allemaal en su6 met wachten :mrgreen:
Groetjes,
Snoepie
kaka888 schreef:Nou hier zijn de 😈 😈 gekomen 😢 Helaas op naar ronde 8!!! Hopen dat het geluk gaat brengen ben op 08-08-08 getrouwd 😃 dus wie weet zou toch leuk zijn dat we dan in de achtste maand zwanger zijn geworden 😂
Zal duimen voor iedereen die nog moet wachten!!!
Suc6
Groetjes Kaka
Snoepie schreef:kaka888 schreef:Nou hier zijn de 😈 😈 gekomen 😢 Helaas op naar ronde 8!!! Hopen dat het geluk gaat brengen ben op 08-08-08 getrouwd 😃 dus wie weet zou toch leuk zijn dat we dan in de achtste maand zwanger zijn geworden 😂
Zal duimen voor iedereen die nog moet wachten!!!
Suc6
Groetjes Kaka
Zo, dat zou bijzonder zijn. Ik denk dat de zaadjes zijn omgekeerd en in augustus gaan aanvallen. Maar eerder zou natuurlijk ook fantastisch zijn.
Bedankt voor het duimen 8-)
Ga nu echt ontbijten 😃 (kan nog net.....)
Groetjes,
Snoepie
Riviera schreef:Oja en ik heb een heel raar drukkend gevoel bij mn baarmoedermond..soms echt een beetje pijnlijk..heeft iemand dit wel eens gehad? Ik kan niks vinden op google..Verder helemaal niks...nadaaa..Mn borsten zijn nog steeds klein helaas en doen ook geen pijn ofzo..
Monalisa schreef:Riviera schreef:Oja en ik heb een heel raar drukkend gevoel bij mn baarmoedermond..soms echt een beetje pijnlijk..heeft iemand dit wel eens gehad? Ik kan niks vinden op google..Verder helemaal niks...nadaaa..Mn borsten zijn nog steeds klein helaas en doen ook geen pijn ofzo..
ik heb dat zo vaak.
vervelend is dat he :o
anna123 schreef:Ik denk ook dat ze er vandaag aan komen hoor... heb een vreemde buik... wel iets anders als ik normaal heb..normaal heb ik zo'n weeig gevoel zeg maar, maar nu heb ik steekjes naar mn liezen en rond mn navel wat steken en krampjes en een soort examenvrees gevoel in mn buik... dus even afwachten maar, ze komen vanzelf!
x
tweety27 schreef:@Sylvia. Qua klachten kan ik je een handje geven.
Ook ik had bij mijn vorige zwangerschap juist last dat ik veel moest poepen ipv. minder. Dat gevoel heb ik nu weer. :? :?
Of ons lichaam houdt ons voor de gek, of het zijn voortekenen..
Wanneer is jou NOD Sylvia?
tweety27 schreef:Hier nog 1. Last van me buik. beetje last van misselijkheid. Ja voor me zwangerschap was het 30 dagen en na me miskraam 8 weken dus weet niet welk gemiddelde ik nu moet nemen. Was altijd om de 28 dagen ongesteld. Dus dan zou ik nu 1 dag overtijd zijn. Maar wacht nog even af tot morgen. Dan is het 30 dagen net zoals de vorige keer. Heb vannochtend wel getest maar zag niks. Dacht wel klein streepje te zien maar voor me miskraam testte ik ook pas na 3 dagen positief. We wachten nu dan maar weer in spanning af.
tweety27 schreef:Spannend hoor! zal voor je duimen!!! Zal wel leuk zijn als we beide goed nieuws zouden hebben. Jij zat toch eerst ook in het oktober forum?
sylvia22 schreef:tweety27 schreef:Hier nog 1. Last van me buik. beetje last van misselijkheid. Ja voor me zwangerschap was het 30 dagen en na me miskraam 8 weken dus weet niet welk gemiddelde ik nu moet nemen. Was altijd om de 28 dagen ongesteld. Dus dan zou ik nu 1 dag overtijd zijn. Maar wacht nog even af tot morgen. Dan is het 30 dagen net zoals de vorige keer. Heb vannochtend wel getest maar zag niks. Dacht wel klein streepje te zien maar voor me miskraam testte ik ook pas na 3 dagen positief. We wachten nu dan maar weer in spanning af.
spannend! ik hoor nu binnen een uur of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad.