Gefeliciteerd!! Wat goed!!!
En nu??? Wat houd het verder precies in???
Moet je nu afwachten of het allemaal gelukt is, of??
tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:Ik heb een eisprong gehad!!!
de waarde was 45! goed dus...
ben erg blij..
anna123 schreef:Wieke........,..2e kindje.......... 4e rond............ 24-25 mei
xxxangelique--1e kindje--------5e ronde--------26 mei
gelukkige........1e kindje..........1e ronde............26 mei......Niet Zwanger op naar ronde 2
Snoepie-----1e kindje-----12e ronde------25 mei..........helaas ook nu niet gelukt, dus naar de Gyn!
Elfy---------1e kindje-------4e ronde---------24 mei
Riviera............1e kindje..........1e ronde..........27 mei
Anna123.......1e kindje............4e ronde...........27 mei....NIET ZWANGER.. 😢
Kaka............1e kindje............7e ronde...........27 Mei
Naatje83.......1e kindje...........3e ronde............29 mei
wieke schreef:Hier ook nog steeds geen duivels.. tja.. ik ben in afwachting.. maar van wat hahaha:)
Snoepie schreef:anna123 schreef:Wieke........,..2e kindje.......... 4e rond............ 24-25 mei
gelukkige........1e kindje..........1e ronde............26 mei......Niet Zwanger op naar ronde 2
Snoepie-----1e kindje-----12e ronde------25 mei..........helaas ook nu niet gelukt, dus naar de Gyn!
Anna123.......1e kindje............4e ronde...........27 mei....NIET ZWANGER.. 😢
Naatje, Wieke en Sylvia (en mocht ik iemand vergeten zijn) veel suc6, wie weet zijn jullie wel een van de gelukkige
tweety27 schreef:Hier nog geen tekenen van ongesteldheid. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn geworden dan gooi ik er nog maar een testje tegenaan.
Hoop alleen dat ik niet weer 8 weken moet wachten.
wieke schreef:He Riviera,
balen meid.. maar misschien komt dat streepje nog wel 😉 Geen bloed geeft moed.
Hier ook weer lekker dubieus, geen duivels nog...
Wel gisteren een predictor gedaan en daar zie ik toch echt een streepje. Meer had ik niet in huis.
Vanochtend een clear blue digitaal gehaald en daarop niet zwanger.. Nou lekker dan weer hé? Geen idee welke ik nu moet geloven. Hebben beide toch wel een goede naam.
Anders vandaag nog maar eens kruivdat proberen maar dit heen en weer geslinger is ook niks....
Tara28 schreef:Balen hoor meiden. Waarom zijn die testen nou niet gewoon lekker vet positief! (maar ja, het zal wel niet aan die testen liggen....maar aan wat er wel of niet in onze lijven gebeurt)
tweety27 schreef:Ze zeggen die van 7,95. Tenminste dat zeiden ze toen bij Kassa. Me huisarts zei dat toen ook. Daar heb ik ook nog niet mee getest. Tot nu toe alleen met die goedkopere van de Kruidvat. Ze hadden hem hier helaas niet meer.
Ja het is echt erg hoe weinig mensen er maar zwanger raken per maand. Het is ook erg om te zien hoeveel zwangerschappen er in een miskrama eindigen. Heb het zelf helaas meegemaakt maar dat kon ik me van tevoren neit voorstellen.
tweety27 schreef:Ja als ik van het weekend ook nog niet ongesteld ben geworden ga ik die ook nog maar halen.. Anders is het gewoon weer afwachten. Ja het was toen echt verschrikkelijk ja. Nu heb ik het er af en toe ook nog wel moeilijk mee. Anders had ik al gewoon 20 weken zeanger geweest. Die onzekerheid is nu gewoon zo erg. Dat ik over tijd ben en geen positieve test heb. Dan kun je beter gewoon maar ongesteld worden want dan weet je waar je aan toe bent.
Riviera schreef:Snoepie schreef:anna123 schreef:Wieke........,..2e kindje.......... 4e rond............ 24-25 mei
Naatje, Wieke en Sylvia (en mocht ik iemand vergeten zijn) veel suc6, wie weet zijn jullie wel een van de gelukkige
Balen Snoepie! Hou ons op de hoogte over hoe het bij de gyn gaat!
wieke schreef:Hier ook hetzelde verhaal, niet zwanger, niet ongesteld.. wordt er ook een beetje moe van en ben er ook veel te veel mee bezig...
Maar steeds hetzelfde wordt ik moe van.. over tijd en niet zwanger.. vervelend hoor die onzekerheid !
tweety27 schreef:Gefeliciteerd met je poes youandi.
Erg he die onzekerheid van het niet ongesteld worden. Dan ook nog eens een negatieve test. Voorheen was het altijd om de 28 dagen. De laatste keer 56 dagen (na me miskraam) en nu zit ik ook al op 32 dagen. Hoop niet dat het weer zolang gaat duren 😞 :(
Riviera schreef:Ook nog steeds niet ongesteld..Heb niet meer getest..Misschien morgen..ik zie wel..ik geloof er niet meer in voor deze maand..Helaass..
Snoepie schreef:Riviera schreef:Ook nog steeds niet ongesteld..Heb niet meer getest..Misschien morgen..ik zie wel..ik geloof er niet meer in voor deze maand..Helaass..
Bah, wat vervelend nou dat wachten en dan ook nog geen positieve test tot nu toe. Hopen dat je maar gauw duidelijkheid hebt.
Groetjes,
Snoepie
Riviera schreef:Snoepie schreef:Riviera schreef:Ook nog steeds niet ongesteld..Heb niet meer getest..Misschien morgen..ik zie wel..ik geloof er niet meer in voor deze maand..Helaass..
Bah, wat vervelend nou dat wachten en dan ook nog geen positieve test tot nu toe. Hopen dat je maar gauw duidelijkheid hebt.
Groetjes,
Snoepie
Dank je..dat hoop ik ook!
Hoe ging het bij de gyn bij jou?
xxxangelique schreef:@snoepie, ik hoop echt dat je snel zwanger mag worden, wel fijn dat je nu allemaal onderzoeken krijgt/hebt gehad. Kan het één en ander in ieder geval uitgesloten worden!
Mag ik vragen hoe oud je bent? Omdat je ook al met 6 maanden al had kunnen komen?
wendy82 schreef:Snoepie ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Hoe lang ben je nu bezig als ik vragen mag?
Ik heb het gevoel dat mijn :twisted: :twisted: er aan zitten te komen zou wel fijn zijn want dat zou betekenen dat ik niet zo'n langer cyclus heb dus laat ze maar komen. Voel me namelijk toch niet zwanger dus heb zo iets van laat me dan maar snel ongesteld worden dan weet ik in ieder geval dat dat goed zit. Maar we zullen zien.
Beebie_Wish schreef:Spannend Riviera 😉 . Zal voor jullie duimen dat je binnenkort positief mag testen 😉
Bij ons gaat het momenteel wel erg goed morgen bij de gyn zijn en dan weten we wel weer meer, in ieder geval kunnen we niet zeggen dat het aan onze klus momenten zal liggen want we klussen regelmatig er stevig op los hihi 😃
Succes allemaal 😉
Tara28 schreef:Hier is er denk ik een ei onderweg, dus maar even goed ons best doen vanavond.
possie, heb je je forumnaam veranderd? Ik ben 6 dagen niet geweest, dus kan best zijn dat ik wat gemist heb, ondansk dat ik net flink heb bij zitten lezen.
X
tara