bloemmie schreef:
En die 45 geteste besmette mensen zijn overleden en waren zwanger, leek mij dat dit dus duidelijk was aangezien dit onderwerp over zwanger en de mex griep gaat.
Nee, die 45 geteste mensen waren dus niet allemaal zwanger, daarvan waren er 6 zwanger!
Je loopt foutieve informatie te verkondigen en daar ga ik zeker wel op in want je geeft gewoon een verkeerd beeld weer van de situatie!
Waarom
lees je niet eerst goed door wat er in een artikel voordat je hier dingen komt verkondigen die niet kloppen?
Een aantal pagina's terug had je ook iets over die baby in Spanje waarvan ze volgens jou gezegd hadden dat die was overleden aan de mexicaanse griep terwijl ze een medische misser hadden gemaakt door sondevoeding in het infuus te spuiten. Jouw opmerking; "ze schuiven alles af op de mexicaanse griep terwijl die baby daar niet eens aan is overleden!"
Echter, in de artikelen die erover geschreven waren stond heel duidelijk dat de baby
niet was overleden aan mexicaanse griep, maar door een medische misser!
In een poging de ernst van de hele situatie te bagetaliseren verdraai je de informatie die je leest.
Zolang jij hier dingen neerzet die gewoon niet waar zijn, blijf ik daar zeker wel op reageren.