Dat snap ik nou niet hè.....
34 miljoen vaccins inslaan en vervolgens maar 5 á 6 miljoen mensen inenten...
Waarom niet gewoon iedereen? Moet er weer eens bezuinigt worden ofzo??
Suus-wil-mama-worden...Oud lidBerichten: 706Lid sinds: 1 januari 2005
Suus-wil-mama-worden... schreef:Dat snap ik nou niet hè.....
34 miljoen vaccins inslaan en vervolgens maar 5 á 6 miljoen mensen inenten...
Waarom niet gewoon iedereen? Moet er weer eens bezuinigt worden ofzo??
Sofia schreef:Zelfs de gewoner griepprik wordt afgeraden als je zwanger bent!
Lenteding schreef:Zou het ook niet doen idd, ben alleen maar nieuwsgierig wat ze bij de verloskundige aanraden. Werk zelf in de apotheek en had al bij het begin van de mexicaanse griep eens gekeken naar het medicijn. En het viel onder een zwangerschapscategorie waar zelfs bij zwangere dieren nog te weinig onderzoek naar gedaan was. En bij mensen wisten ze eigenlijk helemaal niks. Dus zou dan ook nooit bij voorbaat zoiets innemen. Misschien als je het uiteindelijk wel krijgt dat je dan wel bepaalde medicijnen zal moeten nemen. Maar ja, dan is de situatie er ook naar dat je er niet onderuit kan.
Suus-wil-mama-worden... schreef:Sofia schreef:Zelfs de gewoner griepprik wordt afgeraden als je zwanger bent!
De gewone griepprik wordt niet afgeraden als je zwanger bent hoor...
Als je hem elk jaar krijgt wordt hij juist aangeraden.
Ook als je de vaccinatie voor de mexicaanse griep hebt gehad, moet je de "gewone" griepprik daarnaast ook halen.
Suus-wil-mama-worden... schreef:Maar van wat ik begrijp, voorzie je je kindje van antistoffen wanneer je jezelf laat vaccineren.
Dat wordt alleen geadviseerd in het tweede en derde trimester.
Daar kom jij dan toch ook voor in aanmerking?
appelbloesem schreef:Ik heb besloten om me niet te laten vaccineren. De verloskundige kon me niet echt een advies geven en zei dat het een persoonlijke keuze is.
Ik heb geen goed gevoel over de vaccinatie.
Ten eerste moet je nog maar afwachten of je de griep krijgt en ten tweede is de kans groot dat je dan gewoon uitziekt en er niets aan de hand is. Bij een vaccinatie weet je zeker dat er iets in je lichaam komt wat er niet in hoort en moet je nog maar afwachten wat de gevolgen op lange termijn zijn. Het is allebei een risico, maar ik neem dan liever het eerste risico.
100% voorkomen dat je het krijgt kun je niet, maar ik let wel extra op dat ik mn handen vaak was, dat ik de deurklinken op het werk schoonmaak en dat ik uit de buurt blijf bij mensen die griepverschijnselen hebben.
Mocht het zo zijn dat het op het werk ineens uitbreekt (werk in een opvanghuis) dan meld ik me ziek en blijf ik weg van mn werk.
Gelukkig is mijn vriend het eens met mijn keuze, het is immers ook zijn kindje en het lijkt me heel lastig als je daarover van mening verschilt.
Jamilah79 schreef:En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het verhaaltje zo weer uit 😉 ..
nu gaa we weer gezellig kletsen, niemand hoeft zich verder aangesproken te voelen.
Ik las het ook alsof het om 3 dagen griep ging..dus de uitleg was niet helemaal correct.