BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Maar waar haalde jij de info vandaan dan dat het 100% is. Er zijn meiden op ZP die na 1x spuiten zwanger raakten 😊
sylvia22 schreef:susan, heb jij ook bijwerkingen van de clomid?
ik heb bij 50 en 100 mg bijna niks, alleen pukkels, maar nu met die 150 mg.. ik ben zooo moe en heb opvliegers 😂
linda, hoe is het bij jou'?
susannelilian schreef:Ik ben zo bang dat het ook deze keer weer misgaat, word erg verdrietig van die gedachte :cry:, maar kan em niet van me afzetten. Gelukkig is mn vriend een enorme steun voor me, we gaan er samen ook de komende keer weer tegenaan. Alleen wat ik zo jammer vind is dat afgelopen keer geen garantie is dat er ook dit keer weer een eitje gaat groeien, moet weer afwachten en in onzekerheid zitten 😞 Ben soms ook bang dat ik iets niet goed heb gedaan waardoor het niet gelukt is, terwijl ik eigenlijk wel weet dat dat niet zo is. Heeft er nog iemand tips?
Babii schreef:WORD GEK VAN DE CLOMID 😈 😈
Zag vanochtend ineens allemaal lichtflikkeringen toen ik buiten was Stap ik dus toch op me scooter en voordat ik de bocht om ben donder ik van me scooter
Heb gelukkig niks, maar goed ben als de dood weer op die scooter te stappen met die lichtflikkeringen 😮 .
Ben net gebeld met mijn gyn. Ik moet accuut stoppen met de Clomid, maar mag geen auto/scooter rijden Als ik met het OV moet ben ik ruim 2.5 uur onderweg vanwege zo ontzettend veel overstappen en geen aansluitingen direct op elkaar.
Maar goed. Vandaag is toch me laatste dag Clomid, moest nog 2 pillen (nu dus niet meer) en dan vrijdag de FM. Hij zei al dat dit de laatste keer Clomid was voor mij, omdat die lichtschitteringen aardig gevaarlijk zijn, zeker als je moet rijden....
Ooooooo ik WORD GESTOORD VAN DIT LICHAAM 😈
Babii schreef:Moet je echt proberen meis :). Het vreet je op en zo zal je zien dat het alleen maar langer duurt :(. En inderdaad bij Leonec lukt het gelijk, maar dat hoor je niet vaak hoor :)
Babii schreef:IVF is niks voor mij :| Ben er als de dood voor na het zien van Babyboom :oops:
sylvia22 schreef:gelukkig ben je van die medicijnen af nu.. de menstruatie kan dan nu wel wat langer duren hoor..
ik was rond de 220 dagen niet ongesteld geweest en na het stoppen met provera gelijk ongesteld en de keren daarna duurde het 3 dagen en zelfd 1 x 5 dagen...
Marleen301 schreef:Had je die ook meteen meegekregen van jouw gyn? Ik namelijk niet?
Werd je cyclus mbv Clomid wel weer regelmatig?
Marleen301 schreef:Waarom zou je een ontrekkingsbloeding bij iemand op willen wekken als het verder geen zin heeft?
Dat begrijp ik dan eigenlijk niet?
Marleen301 schreef:Dat lijkt mij dan ook, ik neem aan dat ze weten wat ze doen, zij hebben er inmiddels voor geleerd! 😃
Zal het de 30e wel horen en ben daarom ook wel erg benieuwd wat het resultaat en evt vervolgstappen zouden zijn.
hoop1970 schreef:Ben er weer!
Moet heel veel bijlezen, dus ben wel effe bezig.
Hier morgen info e.d. voor de IUI, dus na 10 rondes clomid ga ik ermee stoppen en over tot spuiten en IUI, zit aan het einde van m'n cyclus, maar het krampt dus verwacht morgen gewoon ongi te worden, komt mooi uit, kan ik deze week nog beginnen met de puregon.
Blijf hier wel meelezen hoor als jullie het goed vinden, ben benieuwd hoe het jullie vergaat verder.
hoop1970 schreef:Ben er weer!
Moet heel veel bijlezen, dus ben wel effe bezig.
Hier morgen info e.d. voor de IUI, dus na 10 rondes clomid ga ik ermee stoppen en over tot spuiten en IUI, zit aan het einde van m'n cyclus, maar het krampt dus verwacht morgen gewoon ongi te worden, komt mooi uit, kan ik deze week nog beginnen met de puregon.
Blijf hier wel meelezen hoor als jullie het goed vinden, ben benieuwd hoe het jullie vergaat verder.
susannelilian schreef:@Sylvia: wat vervelend dat je zoveel last hebt van de 150 mg clomid! Had je dat ook al bij de 100 mg? Ik had bij de vorige 100 mg geen last, hopelijk dat ik dan de komende keer ook geen last heb... Maar dat is geen garantie zeker of wel? Hoop dat ik die 150 mg dan niet hoef te slikken, hoor zoveel meiden die er last van hebben 😞 Heel veel sterkte meid, denk aan je!
susannelilian schreef:@Sylvia: wat zouden die steken kunnen betekenen? Dat je misschien een eitje hebt? Of dat je misschien toch eindelijk zwanger bent?
susannelilian schreef:@Sylvia: wat zouden die steken kunnen betekenen? Dat je misschien een eitje hebt? Of dat je misschien toch eindelijk zwanger bent?
Babii schreef:susannelilian schreef:@Sylvia: wat zouden die steken kunnen betekenen? Dat je misschien een eitje hebt? Of dat je misschien toch eindelijk zwanger bent?
Ik moet wel lachen om jou (niet negatief hoor :P).... Maar ze kan toch nog niet zwanger zijn zonder een eitje te hebben gehad en dat op CD7 😛 Hihi ik begon dus ook zo herken mezelf terug...
Ik was ook en ik raak wel snel zawnger met Clomid... Nou die teleurstellingen keer op keer komen rauw op je dak 😞
@ Syl, verdorie heb net tegen Steph gescholden :oops: Maak pindasaus, maar het was niet gloeiend heet Zegt ie ja het is koud, ik zeg nee lauw. Zet het er dan weer in ik tegen hem.... Ja maar het is koud en net een klein kind... Dus ik keihard HOUDT JE KOP GEWOON TEGEN ME DICHT :oops: 😈 😈
Oeps, maar gelijk sorry gezegd, maar dat soort uitbarstingen heb ik dus en zit nu in me bh want heb het bloedheet :|
Babii schreef:Gadverdamme, ik ben weer winderig. Lichtflikkeringen zijn weg :). Gisteravond menstruatiekrampen rechts, maar het zegt niks.
Normaal gaat me temp keihard omlaag op CD8, maar vandaag was hij voor het eerst omhoog. De hele week is mijn temp 36.90 geweest en nu 36.96. Of het positief is geen idee, we zien het vrijdag wel....
Kon ik het maar eerder zien :P
Babii schreef:Hihi ik durf echt niet meer te hopen hoor :oops: Maar ga er maar vanuit dat er niks zit, want voel ook NIKS in me buik 😉
Hoe is het met jou? Beetje liever geworden :P