Possie schreef:Ja ik meet wel elke ochtend om dezelfde tijdstip mijn temps enzo!! En sinds eergister en gister en vandaag is ie nog best hoog, zaterdag was ie zelfs 37,0 en gister 36,9 en vandaag ook 36,9!!
Ik denk dat ik ook aan m´n gyn ga vragen of ik volgende keer of binnenkort misschien al voor echo mag om mijn eitjes in de gaten te houden...Is dat niet raar dan als ik hem dat zal vragen?? Zal ie dan niet aan me vragen van hoe kom je daar ineens bij dan??
We houden gewoon hoop en blijven positief, en klussen er gewoon nog lekker vrolijk erop los :D
Je mag toch op internet zoeken, of je zegt gewoon dat je het van een andere clomid-" gebruikster" heb gehoord, dat zij door echo's meer duidelijkheid verkreeg, doen jullie eigenlijk aan echo's???? heel onschuldig...
door dit forum ga ik de volgende keer ook meer vragen, want nu denk ik, had ik dat maar gevraagd en dat ook, enz enz...
maar toen ik die afspraken had, had ik echt nog bijna nog niks over clomid gelezen en ik had ook echt geen spraakzame gyn, dus er werd zo n zo niet veel gepraat/uitgelegd... dus dat gaan we zeker anders doen, ik was ook elke keer vrij nerveus voor die echo's dus dat helpt trouwes ook niet echt...
trouwens nog even over die echo's ik heb een soort van formulier gekregen waarop een schema staat, wanneer clomid in te nemen en wanneer echo, en daar staat alles op voorgedrukt, en de gyn hoeft dat alleen in te vullen, en ik moet daar de datum op in vullen dus volgens mij is het vrij normaal, de combi clomid en echo's....
nou succes maar weer met alles, volgens mij kan ik nu alleen maar afwachten tot ong. 23-24 mei.... en natuurlijk wachten op de uitslag van de bloedtest a.s donderdag en wachten totdat buikpijn over gaat......