Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
uhm bedoel in mijn stukje tekst hierboven over wanneer het zaad van manlief getest is ipv januari vorig jaar bedoel ik januari van dit jaar 😉
sylvia22 schreef:nee want heb echt alle klachten die horen bij ongesteldheid en het bloeden begint nu ook erger te worden. had denk ik even opstart problemen 😃
vraagje: gisteren had ik alleen bruin slijm en sinds vandaag bloed. Ik moet op dag 3 beginnen met clomid, is dat dan morgen of overmorgen? kortom is vandaag dag 1 of gisteren?
Kimberly20 schreef:Pff ik lees zoveel over VMK 😞 Ben nu ook bang dat ik dat krijg maar goed.\
Nu komt er een stomme vraag:
- Welke cyclusduur moet ik aanhouden met de Clomid, want ik weet nu niet wat me cyclus is?
- Wanneer moet ik starten met ovulatietesten, dus op welke dag (weet me cyclus niet)?
- Ik moet vanaf de eerste dag van me menstruatie temperaturen toch?
- Wekt de Clomid altijd een eisprong op? Of gebeurd het vaak dat het niet werkt bij vrouwen?
Liefs,
Kim
Kimberly20 schreef:Jaaa Beebie_WISH thats the spirit.. JUllie raken zwanger.. Bij mij niet denk 😛
We klussen gewoon om de dag hoor :)
Kimberly20 schreef:Een testje kan nooit kwaad lijkt me, maar je wordt denk ik niet ongesteld en je bent meestal dan ook niet zwanger toch?
Weet iemand overigens hoe ik mijn eerste cyclusdag moet berekenen? Want stel ik word om 23.00 uur in de avond ongsteld.. Is dat dan CD 1?
Kimberly20 schreef:Ow echt voel je krampjes dat ie groeit :D??? En ehm... Heb je met Clomid nou ALTIJD 2x een eisprong :oops:
Want dat houdt in dat ik 2x een verschil in me temp zie???
Kimberly20 schreef:Super bedankt voor al je hulp 😃 Ik ga dus een cyclus van 33 dagen aanhouden, maar wel testen vanaf CD 10, ja ben eigenwijs 😛 Beter te vroeg getest, dan je ei missen 😊 Zeker omdat ik me cyclus dus niet weet 😊
Liefs,
Kim
hoop1970 schreef:Jammer zeg! hoe weet je dit? progesteron te laag?
Op naar de 100mg dan ...
Ik slik al vanaf het begin 2x dd 50 mg en het werkt goed hoor, nog steeds...
Hopelijk met de 100 weer een mooie cyclus!
Succes meid!!
Kimberly20 schreef:Hi Miesje,
De Clomid is er (wat mij gezegd is) alleen voor vrouwen die geen eisprong hebben 😞 En HA schrijven dit niet snel voor, je moet daar echt voor naar je gyn 😊
Overigens vandaag laatste pilletje Clomid 50MG genomen.
- Kan het kloppen dat ik nog niks voel groeien (eitje)
- Voel je het eitje uberhaupt wel groeien
- Vanaf welke CD voel je hem groeien?
Liefs,
Kim
Kimberly20 schreef:Hi Miesje,
De Clomid is er (wat mij gezegd is) alleen voor vrouwen die geen eisprong hebben 😞 En HA schrijven dit niet snel voor, je moet daar echt voor naar je gyn 😊
Overigens vandaag laatste pilletje Clomid 50MG genomen.
- Kan het kloppen dat ik nog niks voel groeien (eitje)
- Voel je het eitje uberhaupt wel groeien
- Vanaf welke CD voel je hem groeien?
Liefs,
Kim
hoop1970 schreef:hey Beebie...
ik voel deze maand meer dan ik alle andere maanden gevoelt heb...
had een mega vette ovu test en de dag erna flink pijn gehad!! nu al bijna 2 weken best moeilijk naar toilet, dus alles wijst hier ook op een goede eisprong 😃
Verder zeer gevoelige (.)(.) vooral tepels! :shock:
reken nergens op na 8 rondes, misschien is de teleurstelling dan ook niet zo groot mocht ik gewoon de :twisted: op bezoek krijgen
maar eh...het wordt nu wel spannend :D
hoop1970 schreef:af en toe eens... is niet te doen voor mij, ik werk onregelmatig, maar heb 't wel sinds m'n positieve test warm!
Kimberly20 schreef:Hey meiden,
Even een update:
Ben zojuist gebeld door de gyn, ik kon maar geen eisprong ontdekken (zit nu CD16) maar ovu testen worden onduidelijker, temp geeft geen eisprong aan dus ik gebeld.. Ik mag niet komen voor een folikelmeting.
Moet het aankijken tot CD35, krijg een recept thuisgestuurd (primolut) als ik dus op CD35 nog niet menstrueer (rare gang van zaken dat opsturen).
Als ik dan me menstruatie opgewekt heb op CD35 kan ik starten met Clomid 100MG.
Ze zegt je ei kan ook nog komen... Maar me testen worden steeds vager
KAN WEL JANKEN HE!!!!