Hmm...je hebt in ieder geval weer helderheid gekregen en kunnen daarmee flink aan de slag gaan. Begin je allereerst met Clomid50mg of heeft je gyn iets anders met je afgesproken. En weet je manlief was altijd nog met mij mee gegaan naar het ziekenhuis ivm ik eigenlijk te dom ben om dat soort dingen ook maar goed te begrijpen hihi en manlief is daarintegen echt een groot hoofd voor die alles wel wat beter kan onthouden hihi...
En kimberley ik zal je alvast waarschuwen nu je aan een primolut kuur zit van sla alvast ruimschoots aan tampons of desnoods maandverband in want dat opwekken van menstruatie als het komt dan loopt het er razendsnel eruit en mega veel ook 😉
Dit was bij mij ook het geval toen ik een kuur primolut had gehad gelukkig had ik ruimschoots aan inlegkruisjes ingeslagen hihi.
En over hoe jij ook erover denkt dat dmv Clomid de kans nog groter is op een meerling zeg ik ook maar zo op van nou kom maar op met die drieling ben ik in ene keer klaar haha 😃
Maar word het zaad van je mannetje ook getest?? Het zaad van mijn mannetje moest ook getest worden dit was in januari vorig jaar gebeurd.
Zodat ze dan kunnen zien/weten of het aan beiden ligt of enkel aan een iemand. En dat was voor mij ook wel een erg prettig gevoel.
En ik moest deze ronde nu ook op dag 3 t/m 7 beginnen met Clomid slikken (2x tablet van 50mg). Hiervoor had ik 4 rondes dat ik op dag 5 t/m 9 met Clomid moest beginnen.
En wat jou gyn bedoeld met dat je op CD 35 weer bij de gyn moet terug komen misschien wil hij dan dmv echo kijken of er iets gebeurd is (of er bijv een eisprong geweest is of eraan zit te komen), maar denk dat ie zal kijken of je een eisprong heb gehad, en waarneer je bloed moet prikken zou ik je alleen kunnen zeggen vraag je gyn hij kan je het beste vertellen en uitleggen op welke dag en waarom je op die dag moet bloedprikken.
En waarom jij een keer op dag 3 zal moeten bloedprikken tsja misschien om te kijken hoe je progesteron staat aan het begin en dan aan eind als je een eisprong hebt gehad kijken of je progesteron gestegen is en er dus een eisprong plaats heeft gevonden.
Je mag me alles vragen vragen staan vrij en ik zal als ik het al weet dan ook gewoon correct op antwoorden. Wil jullie iig alvast heel veel succes wensen, en niet getreurd als je bij 1e ronde Clomid niet meteen zwanger raakt, ik had de vorige ronde overduidelijk een eisprong alleen helaas heeft die niet tot een bevruchting plaats gevonden. En dus nu zitten we in ronde 5 aan de Clomid.
GoodLuck 😉
Kimberly20 schreef:Hey meiden,
Mag ik me in jullie groep mengen :oops: Dit berichtje had ik al eerder geplaats, maar Sylvia zei kom eens naar ons hoekje 😊 Vandaar hiih!!!
Ik heb goed en slecht nieuws!!
Slechte nieuws:
1). Doordat ik de prikpil heb gehad (wel eenmalig), maar me lichaam vrijwel alles afstoot qua anticonceptie is er geen eisprong meer bij me. Dus dat is logisch dan dat ik NIET ongesteld wordt Zonder eisprong is er geen menstruatie... Pijn in mijn buik wordt veroorzaakt doordat me lichaam geheel door de war is en er geen eisprong meer is. Hij denkt dus dat hij menstrueert, maar doet dat niet en dat doet helse pijn!
Goede nieuws:
2.) Mijn menstruatie wordt nu opgewekt zoals ik al dacht met een Primolut kuur, ik ga dan 10 dagen lang 3 pillen per dag slikken (kleine pilletjes). Na die 10 dagen ontstaat er na 3 a 4 dagen een hevige menstruatie bloeding. Op dag 3 van die bloeding start ik met Clomid. Die ga ik van CD 3 t/m CD 7 slikken. Door de Clomid krijg ik weer een eisprong (tenminste het is de bedoeling) en dan kunnen we gaan klussen en zwanger raken.
Volgens de HA is de kans op een tweeling bij Clomid heel groot, nou ja dan heb ik 2 vliegen in 1 klap Kan me baarmoeder er gelijk uit dan Ja sorry. je moet het toch een beetje rooskleurig zien
Ik moet wel terug om bloed te laten prikken, ik snap alleen niet goed wanneer... Hij heeft op een briefje iets met CD 3 geschreven en dan met LH etc. etc. Maar wanneer ik bloed moet laten prikken? Geen idee. Ook moet ik op CD 35 een afspraak maken bij de gyn en als ik dan overtijd ben, ben ik zwanger. Anders gaan we door met de Clomid en is de kans op zwanger worden groter voor me ...
IK BEN BLIJ EN TELEURGESTELD!!!
Blij dat de medische wereld ons toch kan helpen en teleurgesteld, omdat mijn lichaam het niet zelf kan
Misschien dat een van de Clomid gebruikers mijn vraag kan beantwoorden met wanneer ik meot bloedprikken, want snap even niet wat hij heeft opgeschreven....
- CD 3 t/m 7 starten met Clomid pillen innemen 1 per dag
- Rond CD 35 afspraak bij de gyn weer
- CD 3 LH/F&H/ORTIDOL en nog iets (moet ik hier bloedprikken, want lees dat Beebie_Wish op dag 21 bloedprikt? Waarom moet ik op dag 3 dan??? )