sylvia22 schreef:hoop, dan heeft de clomid 100 mg dus wel wat gedaan anders wordt je ook niet ongesteld.. dus dat is wel fijn.
Wel raar dat die ovulatietesten niks aangeven? maar ja ik heb ook gehoord dat ze niet helemaal betrouwbaar zijn..
Gewoon weer een maandje 100 mg slikken i.p.v. 150 mg en dan klussen vanaf dag 10 t/m 30 (lekker lang) dan heb je alles gepakt en kun je er op dit moment niet meer aan doen..
Wij zijn gestopt met het verplicht klussen voor deze maand. Ik heb het gevoel dat ik mijn eisprong al gehad heb en ik wil het wel leuk houden... ik kijk uit naar 2 dagen, eerst dinsdag dan hoor ik of ik mijn eisprong heb gehad en dan vrijdag t/m woensdag kan ik testen (ik weet niet precies wanneer).. zal sowieso voor dinsdag worden (als ik niet ongesteld ben) want dan ga ik op vakantie...
Dank!! voor je reactie...zit hier echt enorm in dubio... 100 of 150 mg
Heb pas 1 tablet op dus als ik er 3 neem moet ik de 2e toch onderhand wel nemen... zit ook meer naar de 100 mg te denken hoor... als het niet hoeft meer dan liever niet.
Zit ook steeds te denken... ik ben ongi nu dus moet er ook een eisprong zijn geweest...toch?!
Ga denk ik toch maar voor de 100mg... alleen... zat in de agenda te kijken... m'n vruchtbare dagen zijn net als ik met m'n beste vriendin een paar dagen weg ben 😮 hoe heb ik het kunnen plannen... dag 14,15,16 en 17.... dan maar dag 14 een 'ochtend gymnastiekje' en dag 17 een 'nachtmutsje' en hopen dat m'n ei aan de late kant is (tot nu toe rond dag 17/18/19)