Gelukkig zit de vakantie er bij mij ferriliteitspoli op...
Ben daarom ook later begonnen met de medicijnen...
Liefs
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
sylvia22 schreef:heeft die poli vakantie? bij ons niet! wel raar dat dat vakantie heeft, juist omdat vrouwen hun cyclus niet kunnen plannen :?
sylvia22 schreef:Ja precies, de volgende dag heb ik ze ook keurig 2x daags genomen en had toen geen last.
sylvia22 schreef:succes morgen meid! hoe laat moet je?
Kimberly20 schreef:Super nieuws meis!!! Jeetje, ik had er maar 2 groeien 😛 En jij veel 😉 Echt lekker...!!
Hier slechter nieuws.
Nog steeds niet ongesteld, dus heb de gyn gebeld. Zit nu op e 4e dag na me Primolut slikken.
Ik zeg tegen die Assistente, ben zometeen in bespreking. Spreek even mijn voicemail in hoe of wat. Is goed zegt ze.
Ben ik net gebeld door het ziekenhuis (zag het nummer), maar kon niet uit overleg. Heb die *** muts niks ingesproken...
Nu wil ze me niet te woord staan, omdat ik niet opgenomen heb . Ja en nu???
Kimberly20 schreef:Ben net teruggebeld door de assistente. Ze zegt dat ik het nog 2 dagen moet aankijken en andres pas op 26 augustus bij de gyn terecht kan :(.
Dus zou die nog kunnen komen?
Kimberly20 schreef:Ik heb al dagen een soort van ongsteldheids gevoel, maar dat heb ik normaal ook niet.
Het lijkt me dat ik niet zwanger kan zijn :| Heb totaal geen eisprong gehad en zonder eisprong raak je niet zwanger toch?
Ja ik baal hier ook echt heel erg van. Kan wel janken. Misschien mogen we wel geen kindje krijgen aangezien alles zo wordt tegengewerkt.
Kimberly20 schreef:Hoi meiden,
Ik moet morgenmiddag dus mooi langskomen bij de gynaecoloog. Zoals ik zei: dit is niet goed! Ze heeft me als laatste patiënt staan, 16.00 uur. Wat er gaat gebeuren weet ik niet, maar dat zie ik morgen wel.
Die stomme andere assistente had doorgegeven dat ik Clomid slik en nu niet ongesteld was, dus de gynaecoloog dacht dat ik zwanger was en wilde dus op 26 augustus een echo. Ik zeg nee, de primolut heeft geheel niet gewerkt, ik menstrueer nog niet.
Ze zegt kom morgen maar langs dan kijken we hoe of wat… Stel het slaat niet meer aan! Ben pas 21 en dan al deze ellende!
Mijn mannetje ze zaad is ook getest, is allemaal prima :).
hoop1970 schreef:Leonec,
Ik herken het gevoel wel...niet als extra energie, maar meer opgejaagd gevoel...ik zit mezelf dan in de weg en kan inderdaad s'avonds niet in slaap komen ondanks dat ik dan moe ben...
Heel apart.
Kim,
misschien reageer je wel minder op de primolut en moet je bv. provera gaan gebruiken...Succes bij de arts in ieder geval.
hoop1970 schreef:gebruik je het in ieder geval nog nuttig 😃 als je niets meer weet.... hier nog plenty keukenkasten hoor :mrgreen: (en strijk, en zuigen/dweilen, ramen, badkamer)
Kimberly20 schreef:Ja dat zou deze maand wel gebeuren, omdat de Clomid 50 MG totaal NIET aansloeg bij me :(...
Maar mijn eigen gyn komt 26 augustus weer terug van vakantie. En ze zegt ook je kan uiterlijk vandaag of morgen ongesteld worden...
En dat zou dan CD12 of CD13 zijn (26 augustus).
Na hoeveel dagen werd jij ongesteld? En hoelaat??? Want normaal kan ik me klok erop gelijk zetten :(. Deze keer alleen niet!
hoop1970 schreef:ik heb toen provera geslikt 7 dagen en dat was volgens mij 1 tablet per keer...weet het niet meer zeker, zal zo even kijken want heb nog een reserve doosje in de kast liggen...
hoop1970 schreef:ik heb toen provera geslikt 7 dagen en dat was volgens mij 1 tablet per keer...weet het niet meer zeker, zal zo even kijken want heb nog een reserve doosje in de kast liggen...
Kimberly20 schreef:Ja oke 😉 mijn mannejte is me geluk en me diertjes ook....
Maar voor de rest niet hoor 😉
Het rare is... Heb ook geen buikpijn momenteel... Weet niet of dat hoort..
Kimberly20 schreef:Hahhaah ik weet het 😛
Provera is wel schadelijk voor eht vruchtje en die van jou niet 😛
jaja het is echt zo :oops:
Kimberly20 schreef:Jep :oops: :oops:
Stomme iK!!!! Wilde er niet meer op doorgaan, maar nu je de vraag stelde.. Bij deze me excuus!!
sylvia22 schreef:ik ga vandaag op vakantie, en als het goed is heb ik daar mijn eisprong 😃 dus geen drukte, maar vakantierust.. misschien doet het mijn eitje goed.. ik hoop zo dat het weer een keer raak is, maar dat hopen jullie natuurlijk ook 😉
Veel plezier met klussen enz.. en tot over twee weken EN dan wil ik goed nieuws horen van jullie!
Kimberly20 schreef:MEIDEN!!!! IK BEN ONGESTELD!!!
leonec schreef:@ hoop waarom krijg jij geen echo s?
Dan zit je ook niet met die ovulatietesten (en zwangerschapstesten...)
IK krijg straks elke keer een echo en een indicatie wanneer we het beste kunnen seksen..
En later ook een bloedtest om te kijken of ik zwanger ben...
Kimberly20 schreef:Heerlijk Leonec,
Een paar daagjes weg doen het altijd goed 😛 En geklust wordt er dan vaak wel hihi..
Ik kan er eigenlijk niet met me hoofd bij dat die pilletjes voor een ei zorgen. Eigenlijk vind ik dat wel een super mooi idee! Ben ook blij dat ik in dit tijdperk leef en niet 40 jaar geleden.. :P
Beebie_Wish schreef:En dames ik heb uiteraard deze ronde weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een mooooooie EISPRONG 😃 😃 😃 😃 , hij was dit keer 69,5mm 😃 😃
Laten we vooral duimen dat we dan toch op de juiste dagen zoals vorige week geklust hebben 😃 . Ach afgelopen vrijdag avond laat kreeg ik enorme buikpijn of buik krampen dat deed echt verrekte pijn dat was niet te harden joh, en die zelfde pijn kwam gisteravond weer opdagen was niet te harden. Laten we aub voor ons duimen dat het met een innesteling te maken heeft, en mijn rechterborst voelt als piepschuim :oops: . En oja mijn tepels worden s´avonds zo knoert hard. En verder heb ik niet echt ergens last van, voel nog wel een opgezette buik of het lijkt zo maar voel dat mn buik echt opgezet is...
Volgende week maandag mijn verjaardag maar ook mijn NOD laat die duuvel de pleuris krijgen en niet bij mij 9 maanden langs komt, dan ben ik de duuvel erg dankbaar 😃
Beebie_Wish schreef:Jep! Ik ben zojuist net gebeld door mn gyn 😃 . En echt hoop dat het deze ronde ons geluk gaat brengen zou een onwijs gaaf verjaardagscadeau zijn voor mij, want ben volgende week jarig en heb dan ook mijn NOD 😃 .
En als het niet raak is dan moet ik nog 1 ronde doorgaan en dat duurt zo ongeveer 6 weken als dan nog niet gelukt is moeten we afspraak maken en wil de gyn over insiminatie gaan praten.
Kimberly20 schreef:Dat doen ze d.m.v. bloedprikken op Progestoron. Dat moet ik ook ik geloof op CD21 uit me hoofd :)!!! Denk dat jij dat ook moet hoor 😉
Heb je al een soort van krampjes rechts of links in je buik? Had het zelf vorige maand wel en dat betekend dat je eitje groeide 😃 Sommige voelen niks hoor...
Beebie_Wish!! SUper meis,had ook niet ander verwacht... En nu zorgen voor dat kleine beebje dat gaat groeien in je buik ;)
Kimberly20 schreef:Nou je kan ook gewoon zeggen ik wil just for sure laten prikken op Progestoron voor me eigen geruststelling! Niks mis mee...
Maar aan je echo's kunnen ze ook heel wat zien hoor :)!!
Jaaa ik ben nu begonnen met Clomid, maar voel dit keer echt helemaal niks :roll:
Beebie_Wish schreef:En dames ik heb uiteraard deze ronde weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een mooooooie EISPRONG 😃 😃 😃 😃 , hij was dit keer 69,5mm 😃 😃
hoop1970 schreef:Beebie_Wish schreef:En dames ik heb uiteraard deze ronde weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een mooooooie EISPRONG 😃 😃 😃 😃 , hij was dit keer 69,5mm 😃 😃
hahahahaaaa..... 69,5mm dat is een superei!! ik neem aan dat je je progesteron waarde bedoelt!
maar wel een mooie uitslag.
Hier vanmiddag op 2 plekken in m'n onderbuik soort van ongi krampjes hooperdehoop op een innesterling (x2) 😃
BW...dit gaat m worden hoor voor ons.... ik voel het :mrgreen:
Kimberly20 schreef:De vorige ronde had ik dt ook (betekend dat je eitje groeit :))
Liefs
Kimberly20 schreef:
Maar onze Hoop kan daar zeker wel antwoord op geven :).
Kimberly20 schreef:Wauw super! Al 14 mm (beide)?
Super nieuws zeg :)!!!
Kimberly20 schreef:Ja, dat merk ik hihi! Goed zo meid...
Heb jij nog gevoelens in je buik nu, dus krampen o.i.d.
Heb zo nu en dan een menstruatieachtig gevoel, but thats it... Maak me nu wel zorgen :roll:
Kimberly20 schreef:Ik zeg altijd dat je bij 2 eitjes meer kans hebt tot bevruchting.
Er knappen er misschien 2, maar wellicht wordt er maar 1 bevrucht, maar je hebt wel meer kans erop door die 2 eitjes.
Maak me zorgen omdat de vorige dosis dus niet aansloeg :(. Daar word je onzeker van...
Kimberly20 schreef:Sorry meis 😛 Vergat je vraag haha.
Heb 25 augustus een echo op CD12. Vorige keer had ik een vervanger, omdat me gyn met vakantie was. En dat ging niet zo goed. Stom mens!
Dus moet wachten tot me eigen gyn terug is en dat is 25 augustus 😊 Moet om 08.20 uur.
Kimberly20 schreef:Frustrerendste vind ik dat ik ditmaal amper wat voel... En vorige keer voelde ik van alles...
Maar ik blijf moed houden :). Hoop stiekem ook op 2 GROEIENDE eien :)!
Sanne-Tona schreef:Hallo allemaal...
ben net weer aan de 3e ronde clomid begonnen...
zit nu op dag 15 maar vind het nog steeds moeilijk om mn eisprong te ontdekken.
zelfs met behulp van de ovulatietesten lukt het niet..
sylvia22 schreef:zo ben weer terug van vakantie...
hoe is het hier nog nieuws???
ik heb deze maand aan de clomid 100 mg mogen beginnen en heb niks gevoeld.. ik zit al op dag 22!
Morgen het ziekenhuis maar bellen.. bah! al die onzekerheid..
leonec schreef:sylvia22 schreef:zo ben weer terug van vakantie...
hoe is het hier nog nieuws???
ik heb deze maand aan de clomid 100 mg mogen beginnen en heb niks gevoeld.. ik zit al op dag 22!
Morgen het ziekenhuis maar bellen.. bah! al die onzekerheid..
Was het leuk op vakantie ?
Heb jij geen echo s om te kijken hoe je ei groeit en of ie daadwerkelijk geknapt is ?
Ben erg blij dat ik dat heb...dan ben je ook niet zo onzeker...