Hai Irene,
Wat ontzettend vervelend...zou juist zo'n mooie tijd moeten zijn.
Hopelijk kan de vk je gerust stellen. Succes!
liefs
SherylOud lidBerichten: 35Lid sinds: 1 januari 2005
daantjenvt schreef:Hallo allemaal, hebben jullie een fijn weekend gehad.
Laatst heb ik hier al verteld dat ik een aantal dagen overtijd was maar de testen negatief waren.
Ik zit inmiddels op cyclusdag 40, ik ben maar gestopt met testen want ik maakte mezelf natuurlijk helemaal gek.
Maar heeft iemand van jullie dit ook ooit gehad? Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat het niet normaal is.
Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft
groetjes
slotje schreef:@ tweety: Ik denk dat ik wel ongeveer weet wanneer mijn ei zover is. Heb dan buikpijn en rugpijn. Dus ik ga er vanuit dat het dan zo ver is. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Dus dat is afwachten. Ben nu helaas ziekgeweest wanneer ik dacht dat ik het ei had. Dus heb deze laten schieten. Das wel jammer maar ja genoeg kansen natuurlijk!
tweety1982 schreef:slotje schreef:@ tweety: Ik denk dat ik wel ongeveer weet wanneer mijn ei zover is. Heb dan buikpijn en rugpijn. Dus ik ga er vanuit dat het dan zo ver is. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Dus dat is afwachten. Ben nu helaas ziekgeweest wanneer ik dacht dat ik het ei had. Dus heb deze laten schieten. Das wel jammer maar ja genoeg kansen natuurlijk!
Oh jammer:( dan heb je even een maandje rust 😃 suc6..heb je geen banner? 😃
zijn jullie al 28 geworden? ik (helaas:P) wel gisteren..voelde me wel ineens oud hoor, hoop toch wel dat ik voor me 30ste me eerste kindje heb :lol:
slotje schreef:ik ben gelukkig in november pas jarig dus ik heb nog heel even!
Maar voel me wel al oud hoor! Krijg het ook dagelijks te horen op mijn werk...
Debbykersten schreef:Hallo allemaal
Moet effe mijn verhaal kwijt, voel me behoorlijk K.. !!!
Vrijdag curretage gehad en nu vandaag weer gaan werken.
Jeetje wat een zwaare dag, werk in de kinderopvang en vraag me af of ik dit werk nu nog wel volhou.
Veel mama's zijn of zwanger of net bevallen.
WAAROM IK NIET????
Weet effe niet zo goed wat ik nu moet, toch nog maar effe wachten met weer werken of doorzetten in de hoop dat ook dit verdriet weer wend.
Nou dit lucht wel wat op, maar we zijn er nog lang niet. Helaas.
Liefs Debby