MajOud lidBerichten: 945Lid sinds: 1 januari 2005
gefeliciteerd anoniempje!!
tweety1982 schreef:Heey anoniempje gefeliciteerd zeg!!!!! lees nu pas 😊 ga lekker genieten meid!!
Vandaag terug gekomen van Weekendje weg . MIjn ongi is echt niet meer goed gekomen. het is savonds begonnen op dag 1, daarna dag 2 was het redelijke hoeveelheid, vanaf dag 3 helemaal niets meer, savonds heel beetje nog, en vanaf dag 4 helemaal niets meer. en nog steeds niets. de laaste dag was alleen maar bruin, echt oud bloed.
sinds die tijd ben ik misselijk/eng gevoel op mag, last van maagzuur, last van verstopping, steekjes in me onderbuik, erg vergeetachtig, moe, en af en toe geiriteerd. Ik durf niet te testen nog.
tweety1982 schreef:heey vreemd
testen eerder bij jou werden negatief?
mijn temp is ook hoger dan hij zou moeten zijn, nu hou ik dat in midden omdat er door de winter zoveel gekke dingen zijn. ik tempte alleen vanmorgen even 36.53. verder temp ik niet meer..maar nog nooit is mijn temp boven de 36.50 geweest VOOR mijn eisprong, alleen erna.
ik had idd ook in mijn zwangerschao snel een dikkke test
had jijw el klachten ruim voor je pos teste?
ik wacht idd wel af, heb nog 1 test en die doe ik wel zo laat mogelijk
moet sowieso 14 jan bloedtesten oa ook op HCG ( toeval) dus ja mocht ik dan toch zwanger zijn zullen ze het dan ook wel zien he.
ik denk zelf gewoon dat of vroeg is misgegaan of gewoon een rare maand met rare ongi, maar ja we wachten af
bedankt voor je steunde woorden meid!! en jij lekker genieten!
tweety1982 schreef:E82 heey wat leuk zeg als er een tandje door komt 😊 hopen maar hihi
Natascha teste je negatief na week na ongi? want mijn korte ongi is nu al weer week geleden. ik reken nergens meer op :)
Daisy02 schreef:WAUW!!!! GEfeliciteerd meiden!!!!
Ik ben ook een 82'er en mag ik vragen hoelang zijn jullie er al mee bezig! Ik heb mijn NOD a.s. maandag! Spannend!!
liefs
bladiebla schreef:Hoi allemaal!
Ik ben ook van 1982 en wil heel graag zwanger worden, maar mijn man wil hier helaas nog even mee wachten door een aantal omstandigheden. Ik heb het er supermoeilijk mee.... Hebben jullie tips hoe ik deze tijd kan doorstaan? Zit nu echt in een dip en het lijkt wel of iedereen op dit moment zwanger wordt in mijn buurt (of het valt gewoon erg op omdat ik er zoveel mee bezig ben).
Groetjes Betty
bladiebla schreef:Hoi allemaal!
Ik ben ook van 1982 en wil heel graag zwanger worden, maar mijn man wil hier helaas nog even mee wachten door een aantal omstandigheden. Ik heb het er supermoeilijk mee.... Hebben jullie tips hoe ik deze tijd kan doorstaan? Zit nu echt in een dip en het lijkt wel of iedereen op dit moment zwanger wordt in mijn buurt (of het valt gewoon erg op omdat ik er zoveel mee bezig ben).
Groetjes Betty
bladiebla schreef:We hebben het er vandaag goed over gehad en besloten dat we op 7 mei stoppen met de pil. Het duurd helaas nog wel erg lang, maar ik heb nu in ieder geval duidelijkheid.
Groetjes Betty
Natascha1982 schreef:
Waarom 7 mei als ik vragen mag? Duidelijkheid is altijd fijn en nu heb je echt iets om na toe te leven. Hopelijk geeft dat je toch iets meer rust.
bladiebla schreef:Natascha1982 schreef:
Waarom 7 mei als ik vragen mag? Duidelijkheid is altijd fijn en nu heb je echt iets om na toe te leven. Hopelijk geeft dat je toch iets meer rust.
Nou, wij hebben begrepen dat het het beste is om een maand te wachten met kinderen krijgen nadat je bent gestopt met de pil, zodat de pil dan helemaal is uitgewerkt. 7 mei komt goed uit met mijn cyclus en een maand later zijn we 2 jaar getrouwd en dat leek ons wel een leuke datum om te beginnen (idee van mijn man 😃 ). Ik heb nu inderdaad veel meer rust en kijk er al echt heel erg naar uit.
IreneM schreef:@bladibla: ik zie Veenendaal en 1982. Zelfde bouwjaar en zelfde geboorteplaats! Hoe toevallig!
IreneM schreef:Ik woon nu in Alphen a/d Rijn. Ben erheen verhuisd omdat mijn man er woonde. Maar mis Veenendaal nu wel weer een beetje 😊 Vond het er toch wel gezellig