Butterfly82Oud lidBerichten: 645Lid sinds: 14 mei 2013
Jeeeeeej, Diaan! Gefeliciteerd meid! Enne... ook in juli uitgerekend!!!! Leuk! Geniet ervan!
tweety1982 schreef:miss kan ik jullie volgens haha, terwijl ik dit shrijf brengt het juist ongeluk 😞
nee maar me temp was gistere gedaald klein stukje en vandaag weer gestegen, dus vind best wel spannend allemaal, voel ook kleine steekjes enzo, en me darmen rommelen lichaamelij trek ik me niets aan wat ik voel, maar die temp stijging na een daling heb ik niet gehad zover ik weet. dus ja kan niet wachten tot donderdag voor ik het zeker weet :)
Annemarie1982 schreef:hey Tweety,
Ik hoop voor je dat het zo blijft en je niet ongi wordt morgen..
Het feit dat je zin hebt in augurk met kaas is wel heeeeeel raaar 😊 ha ha...
Of heb je er normaal ook zin in? :oops:
Ik duim voor je!
++++++++++++++++++
Liefs Annemarie
SdB schreef:@ Tweety1982 - Bah, vervelend. Al ongesteldheidsklachten verder?
SdB schreef:@ Tweety1982 - Hoe is het afgelopen? Ongi doorgezet, zelfde gebleven of gestopt?
SdB schreef:hahaha, gebakken! Nou, doe mij maar gekookt 😉
Maria1982 schreef:Hallo allemaal,
Ik volg dit forum sinds kort en vind het prettig om die spanning te kunnen delen. Ik zit pas in mijn tweede ronde en mijn nod is 2 dec.
Veel succes allemaal!
nanzje schreef:nou heb ik weer kramp in mijn baarmoeder,zal wel weer met mijn 😈 te maken hebben,doe niet eens meer een test haha..
wel goed nieuws ook!! een vriendinnetje van mij is na 17 maanden oefenen eindelijk zwanger jeeeeh..
echt happy voor haar,het steekt wel een beetje,maar ze wil het net zo graag als ik..
Natascha1982 schreef:Hoi lieve mensen,hier zijn we helaas weer.Even een update van mij. Vandaag precies 2 weken geleden, hebben we te horen gekregen dat de verloskundige geen hartje meer zag kloppen op de 2e echo. We zijn direct doorgestuurd naar de gynecoloog. Hier konden we donderdagmorgen al terecht. Helaas bevestigde hij wat de verloskundige al dacht, maar omdat ik een gekantelde baarmoeder heb, wilde ze een extra check inwendig hebben. Direct naar de echo moesten we een beslissing nemen wat we gingen doen. De natuur werkte niet mee, dus hield maar 2 opties open. Met medicijnen de weeen opwekken of curretage. We hebben voor het eerste gekozen. Vrijagochtend zijn we hiermee begonnen. Het zou moeten gaan werken tussen een half uur en 6 uur. Na 5,5 uur begon het dan eindelijk met wat licht bloedverlies. De rest ging best snel, want voor 5 uur was ons kindje met alle bijbehorende dingen eruit. Net toen we dachten dat het ergste gedaan was, zaten we zondagmorgen om 5 uur samen beneden omdat ik het niet meer kon houden van de pijn. Bleek dat er nog veel inzat. Maandag zijn we teruggegaan naar de gyn voor controle, hier bleek dat helaas mijn baarmoeder nog niet helemaal schoon was. De afspraak was als het mislukt zou zijn, dat ik dinsdag gecurreteerd zou worden, maar omdat het grootste gedeelte eruit was, hebben we besloten dat nog even uittestellen. Het is toch een hele ingreep. Vandaag wederom teruggeweest voor controle en wat er nu nog zit is zo minimaal. De rest komt er nu vanzelf nog wel uit, ik moet wel rekening houden met een hevige menstruatie. Eindelijk een beetje goed nieuws voor ons.
6 juni is een dag die we nooit gaan vergeten, maar nu is het tijd om door te gaan. Helaas weet ik geen NOD dag, hoop deze snel te kunnen aanvullen. We gaan nu weer door met klussen en hopen dat het snel weer raak mag zijn.
tweety1982 schreef:
en lautje hoe voel je je?
tweety1982 schreef:Heey natascha, klote dat je je zo rot voelde, maar goed te horen dat je weer mag oefenen en ik zou het leuk voor je vinden als je 2009 goed afsluit of 2010 goed begint 😊 veel plezier 😊
gelukkig zijn er nog 1982-ers :)