struffle schreef:ja dat klopt, maar als je voor de rest geen positieve ovutestjes hebt gehad dan lijkt het me sterk dat die vals positief was.
Wel echt bout dat je cycli zo onwijs lang zijn zeg :shock: Kan me voorstellen dat je daar echt van baalt...
Spannend dat je nu een meer positief gevoel hebt! Heb je al iets van mogelijke klachtjes ofzo?
Nou... De testen van 12 t/m 14 nov waren dus van KV en daarvoor alleen negatieve van Mat Care. Daar vond ik alleen onduidelijk dat de controlestreep ook van kleur wisselde. Nu had ik nog twee KV testen over en die heb ik afgelopen zondag en maandag gedaan (ergens gelezen dat het Hcg kan opsporen, stom, stom, weet ik, was meer voor de lol..). Maar goed, die testen dus gedaan en ze waren best positief. :? Zondag iets lichter dan controlestreep, maandag even donker. Ik weet dat het een teken van zwangerschap kan zijn, maar dat denk ik niet. Dinsdag namelijk weer een lichtere test (was wel erg nieuwsgierig geworden van de testen van zondag/maandag), wel ong even donker als C-streep, maar niet overtuigend. Zeker niet na alle verhalen op dit forum. Vandaar dus de angst dat ze bij mij vals positief testen. Ook niet slim van mezelf dat ik niet gewoon heb afgewacht, vind ik nu. Ik deed het namelijk echt meer als grapje en wist toen nog niet dat ze ook vals positief kunnen worden. Maar ja, alles behoorlijk onduidelijk dus nu, haha 😉 Ik moet echt leren geduld te hebben (ben altijd zo ongeduldig)!
Mijn gevoel is vandaag niet zo positief hoor, dus ik wacht het 'gewoon' af. De lange cyclussen zijn inderdaad balen, vandaar dat ik heel erg hoop dat deze niet zo lang zal zijn (tenzij 9 maanden natuurlijk :-P) Ik heb eigenlijk geen klachten. Een trekkend gevoel in mijn lies, maar dat is waarschijnlijk spierpijn van het twee keer in de week zwemmen dat ik sinds kort doe. Soms ook een rommelend gevoel, maar dat heb ik soms ook de weken voor de eisprong dus zegt ook niets.