Jesje schreef:Hallo Allemaal!
Ik zal me hier ook even laten horen.
Sinds 31 mei gestopt met de pil. (Sinds mijn 13e geslikt, ben nu 28) Sinds 2 juni start menstruatie en daarna flink geklust!
Volgens mij kan ik dan 27 juni testen...... toch? Klopt dit, of bereken ik het toch verkeerd.
Heb sinds 3 dagen lichtelijk krampen onderin mijn buik. Anders als wanneer ik moet menstrueren, maar herken het ook niet als darmkrampen. Zou bijzonder zijn als het al raak is!
Zijn er meer mensen die deze klachten hebben?
Ben erg blij met dit forum, heb al veel dingen geleerd en hoop nog veel meer te leren hier! Het blijkt maar weer hoe weinig ik er eigenlijk van af wist!
Iedereen succes en hoop veel verhalen te lezen en lief en leed te delen met jullie!
Liefs :P
hoi hoi. ik zou ook zeggen dat t je eisprong was. deze is ongeveer 14 dgn. na je 😈
je moet tellen vanaf je 1e dag v je 😈 daar 14 dgn. erbij(eisprong) 14 dgn. later weer je 😈 (als t goed is natuurlijk niet)
je cyclus (volgens t boekje, en dat zijn er volgens mij maar weinig) duurt 28 dgn. bij de een korter en bij de andere langer.
weet mijn cyclus ook nog niet aangezien ik mijn spiraaltje afgelopen 29 mei heb laten verwijderen. denk dat ik mijn eisprong heb gehad maar heb er niks v gevoeld of gemerkt. heb 31 mei mijn 😈 gehad. dus afwachten. en dat duurt LANG, dat is iets wat ik wel al weet en dan ben ik pas bezig!!! wat wel belangrijk is om rond je eisprong te klussen.
ik doe dat al vanaf dat het weer kon om de anderste dag, want dat is mij verteld. niet elke dag wat dat is niet goed voor de kwaliteit v het sperma.om de 2 a 3 dgn. was/is t beste.
dit blijf ik ook doen tot mijn volgende 😈 of positieve test!!!
over testen gesproken. heb er vanmiddag 2 gekocht v t kruitvat-merk. heb gelezen dat je al vroeg kunt testen met deze. 2 voor 5 euro. dus dat is wel te doen. ben zeer benieuwd hoelang ze nog in de verpakking blijven. hahaha. weet ook dat t niet slim is om eerder te testen maarja, dan heb ik t in ieder geval vast een keer gedaan. :roll: :roll: