vlindertje23Oud lidBerichten: 233Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb nooit aan de pil gezeten, dus ik kan je helaas niet helpen.. 😉
mama-to-be schreef:Hallo meiden,
Wat leuk dat er zoveel zijn! Ik vind het fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen en de mijne hier kwijt te kunnen:D Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen. Ik wil wel de ovulatie test doen om te kijken of ik er überhaupt wel 1 krijg zo de 1ste maand. Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat mijn lichaam anders is zonder pil. Maar ja zit nog aan het begin. Wie merkte er al wel snel iets in de 1ste mnd ontpillen?
Groetjes
Anne87 schreef:mama-to-be schreef:Hallo meiden,
Wat leuk dat er zoveel zijn! Ik vind het fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen en de mijne hier kwijt te kunnen:D Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen. Ik wil wel de ovulatie test doen om te kijken of ik er überhaupt wel 1 krijg zo de 1ste maand. Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat mijn lichaam anders is zonder pil. Maar ja zit nog aan het begin. Wie merkte er al wel snel iets in de 1ste mnd ontpillen?
Groetjes
Maar nu niet meer, heb nu last van ongi gevoel al hele week, morgen ga ik testen![/color]
Theetje schreef:Hihi grappig om te lezen dat jullie ook het SMEP programma willen proberen. Ik ben ook benieuwd, weet alleen niet of ik ook al op dag 10 start met de ovutest, gezien de lengte van mijn cyclus start ik denk ik op dag 12 en zorg ik dat ik vanaf dag 8 goed om de dag ongeveer geklust heb...
Heb ergens een topic gelezen over het SMEP programma en zag best veel dames die na één of twee keer zwanger waren, dus wie weet 😊 moet de natuur ook een beetje meewerken natuurlijk!
Theetje schreef:Hee Muisje zag op het NOD juli topic dat jij ook op maandag de 20e je NOD hebt? Gaan we gelijk op....
vlindertje23 schreef:Ik hoor juist uiteen lopende verhalen over de ovulatietesten van de Kruidvat.. Dat ze vaak vals positief aangeven met een eisprong. Gebruikt iemand van jullie die en hoe is jullie ervaring daarmee? Kvind ze opzich niet duur.. Gebruik ze nu van sensitest overigens!
Maar, de zwangerschapstesten schijnen inderdaad goed te zijn..
Anne, mocht je heel nieuwschierig zijn.. Je kan eventueel ook nog een ovulatietest doen om te kijken of je eventueel zwanger bent. Die schijnen daarop ook te reageren 😛 Vriendin van me testte knalpositief toen ze 2 dagen over tijd was en zwanger was van dr 3e :mrgreen:
zon schreef:ik zeg ff hallo tegen de nieuwe...welkom!!!
Ik heb ff deze week niet zo veel tijd/puf om te reageren...hebben net ons huis verkocht en nieuwe gekocht...dus hypotheek regelen, koopcontracten tekenen etc...
En dus ook mijn eisprong...vandaag, gisteren, morgen , overmorgen..zo iets haha...voel van alles...steekjes helemaal onderin bij mijn lies....nou ja ben ik er misschien toch te veel mee bezig.....
Was ik niet van plan...misschien toch volgende maand ( als t niet raak is) ovu testen gebruiken?? Zou ik eigenlijk volgens voornemens pas doen na een half jaar of zo maar toch.....hihi
Heb ook iets gelezen van de soep methode ofzo in dit toipc....doen wij dus al zo ongeveer al nog niet precies uitgekomen....
Hoop dat er teminste iemand van dit clubje deze maand zwanger wordt....spannend!!
H83 schreef:Hallo allemaal, graag lees en klets ik ook mee, ik ben 25 jaar en mijn vriend is 28 jaar (allebei in augustus jarig 😊 ). We zijn 10 jaar samen en hebben besloten om met de pil te stoppen; 20 juni de laatste pil genomen, 26 juni ongi geworden...... daarna gaat 'het' beginnen! Het wordt ons eerste kindje.... 'k vind het zoooo spannend allemaal! 😃 😃
Dummy schreef:Hoelang zijn de meesten eigenlijk al bezig???
zon schreef:ow nou vergeet ik nog op mama-to be te reageren...lijkt me erg vervelend die hoofdpijn...heb ik geen last van gelukkig. Maar misschien zijn t de hormonen? Als t zo erg blijft misschien toch ff langs de huisarts?
Dummy schreef:Oh er zitten al wat meer meiden in de wacht zolas ik.
Lin23 schreef:Nee, dat lijkt mij ook vreselijk. Maar nog geen zorgen, zolang daar geen reden toe is!
Dummy schreef:Oh dus het ligt bij jou wat anders, waar krijg je dan de zaadjes vandaan???Ja maar met dat soort dingen ben ik ook bezig hoor, financiele plaatje, minder werken oppas etc.
Hm voor een jongetje wil ik de naam van mn hub aanhouden en voor een meisje heb ik ze ook al.