hooi meiden
het is weer donderdag en ik heb weer lekker de tijd. Hoest ie hier?
@belletje: leuk dat je meeleest ik hoop dat het snel raak is voor jou!
@Coo1:mooi dat je intake had en dat je maandag je kindje gaat zien:) Leuk dat je geweest bent, fijn dat je eindelijk niet meer zo misselijk bent, dat zou ook een beetje minder kunnen worden dus das wel lekker, kan je eindelijk naast je zolder opruimen ook weer lekker eten:) Het is inderdaad een klus maar wel heel erg leuk, als je straks een mooie kinderkamer heb.
gefeliciteerd meid alvast met je verjaardag! Leuk als iedereen het dan weet, krijg je veel leuke reacties hoor! Geniet ervan!
@sonja: Die kramp die jij ervaart ken ik niet, maar jij loopt ook twee weken verder als mij dus het zou best eens kunnen zijn dat je spier zich gaan voorbereiden, je bent bijna op de grends, lekker is dat he 😊
@ilonana: ja idd vind ik ook stom dat je zoveel geld betald en dan nog moet bijbetalen, maar helaas tis zo.
je hebt veel leuker kinderwagen, wij hebben er 1 gehad van me schoonouders, geen merk maar wel een 3 wieler, die je kan verstellen met handvat enzo, en je kan er een reiswieg en buggy van maken..een donderblauwe, dus ja daar kunnen we lang mee doen.
Ik koop wel een maxi cose voor in de auto en als reis stoeltje, omdat ik dat merk voor in de auto gewoon betrouwbaar vind, en 130 eur vind ik best meevallen voor wat je er allemaal mee kan., vinden jullie nie?
we liepen trouens in de supermakrt, toen zei mijn man..zullen we alvast elke maand pal luiers kopen, dan sparen we alvast op hahaha....nu willen wij katoenen luiers gaan proberen, mits we thuis zijn. op de chreche gebruiken we wel normale luiers, en als we op visite gaan ofzo ook. dus ik zei...kan wel maar als je daar 3 maanden van te voren mee begint is vroeg zat hoor, er zitten best wel veel luiers in een pak....ik vond het wel leuk. dat is zijn manier om te laten merken dat hij nu echt wel weet dat er een kleine sander of joyce komt.
Vervelend dat jouw vriendin niet in de regio zit, zou mooi zijn als je in Barendrecht woon en het wel lukt.
je woont dan trouwens in mijn regio 😊
ik zit p een forum vor meiden uit de buurt van rotterdam die zwanger zijn en beetje leuke vriendinnen zoeken/ maatjes, we zitten nu met zn 2-en, maar als het je leuk lijkt moet je maar even zeggen en als je hem niet kan vinden in de lijst zal ik de link wel even geven, het is hetzelfde forum alleen ander onderwerp.
@ regina: Lekker zeg je 12 weken echo, nog een dagje 😊 lekker gevoel he.
verkouden zou niets moeten uitmaken, even in de gaten houden als je geen koorts heb, en dan nog moet je gewoon even de dokter bellen, zover ik weet kan het niet kwaad, aleen moet je iets allerter zijn.
ik weet niet of ik bijgekomen ben, mijn weegschaal is erg onbetrouwbaar:P en buikje merk ik niet zo.
thuis kan je ook veel plezier hebben toch?:)
hoe zit het met die 20 weken echo? is dat iets voor jezelf? krijg je dat? ik hoor overl dat mensen daarvoor kiezen??
Zoe78: ja hoor alles gaat goed, ben niet zo heel veel online vanwege moeheid, maar ik vergeet jullie niet 😊 wil gezellig " samen" gaan bevallen 😊
Misselijkheid is zelfde, gewoon vlagen, soms na het eten ineens, en voor het eten als ik honger heb, heb gewoon geen eetlust maar als ik dan iets in me mond stop wat ik lekker vind, eet ik mijn buikje vol 😊
heb savonds altijd een bolle buik:P dan voel ik me pas zwanger hahahaha
Over die sojamelk weet ik niet, maar mail anders de fabrikant even?
Ik heb Pickwick gemaild, omdat ik wilde weten wat er in thee zit wat lecht is..en wat denk je..in ELKE thee soort zit theeine, ook in groene thee en rooiboos, en zelfs in ice tea, je mag maar een beperkt aantal hebben, en zelfs kruidenthee schijnt niet eens zo goed te zijn....dus meiden die heel veel thee drinken, toch even opletten, want het zou dus volgens de regels ( en die hoeven niet altijd waar te zijn hoor 😊 ) niet zo zijn dat je onbeperkt thee kan drinken, ook geen groene thee....wat een tegenvaller....gelukkig heb ik nu iets anders gevonden en dat is milk& fruit...hebben jullie ook zoveel zin in zuivel? alsof ons lichaal zich instelt dat zuivel belangrijk is.
@gerjanne:leuk dat je vakantie goed is bevallen, en je mag best af e toe " slecht eten" hoor haha, spannend dat je oma gaat vertellen, succes meid!
wat een mooi gedicht, haha word er zelf emotioneel van, een lief baby-tje wat vraagt of ie in dat lijstje mag..zo geweldig!
en idd lezen om internet maakt bang, je kan beter genieten...haha niet dat ik dat doe hoor, ik maakt me ook zorgen dat het hartje ineens niet meer zou klopen, maar toch 😊 :)
ikkewil: wat erg joh allemaal met die client. Sterkte!
Zou zeker mooi cadeau tje zijn een kloppend hartje horen, gefeliciteerd alvast! en succes!
Welkom laura!, gefeliciteerd!!!
Krisjekris: mooi dat je een kloppend hartje gezien heb en leuk dat je vriend toch wel graag mee wilt 😊
vervelend he als ze raar reageren op je werk? ik ken het ook en vind het echt balachelijk!! Succes met iedereen vertellen, geniet ervan!
hier nog even tot de echo 3o juli, pecies nog twee weken, ben nu bijna 9 weken en tijdens de echo dan 11 weken, ben echt blij als dat achter de rug is, het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn dat ons kindje die ik al zo graag wil ik mijn buik groeit, hoeveel geluk kan een mensen krijgen denk ik dan, maar ja iedereen om me heen heeft baby's dus zal voor mij ook wel lukken toch?
vandaag me nieuwe auto halen ( alto suzuki 2009) een rode, en binnekort in aug een wiegje halen en behangen.
meiden geniet allemaal lekker van de echos de mijlpalen en het lekere weer
liefs Joyce