Heey
Zo wat moet ik terug bladeren 😊 ik lees altijd wel mee maar nu ff antwoorden 😊
die steekjes voel ik niet meer, was dus even, heb ze bijvoorbeeld gisteren niet gevoeld, maar bedankt voor de geruststelling.
regina; kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de volgende echo, word dat je 20 weken echo?
liesje; hoest nu met je? kan me voorstellen dat je niet kan werken als je je zo beroerd voelt.
sonja; mooi dat ze gaan herzien over je verclage. das toch wel belangrijk!! succes!!
wij gaan ook geen comi test toen, we zijn allebei 27 jaar en de kans is altijd aanwezig.
ikkewil: hey meid je leest het inmiddels hier al, maar je heb idd veel soorten, kinderopvang hier bijvoorbeeld is hele dagen en zo vaak je wilt ( 3 dagen, 2 dagen of 4 ), dan heb je ook peuterspeelzaal dat is voor enkel uurtjes als je zelf dus niet hele dagen werkt, en buitenschoolse opvang of gastouder. als jij zelf 3 dagen bijv werkt kan je kiezen vor kinderopvang vanaf 0 jaar.
neem lekker je cam mee als je dat wil toch:) 30 juli...leuk mot ik ook voor de "10 weken" echo gaan we " samen" 😊
naturlijk weet ik hiet of overal hetzelfde is maar hier zit dat zo inelkaar, en ik zou idd alvast inschrijven want nu heb je nog keus misss in dagen, straks niet meer.
wat femke ook zegt gewoon even langs gaan onverwacht:) beetje geluk krijg je meteen rondleiding.
bel alvast op een zet jezelf op de wachtlijst, en leg uit dat je later pas ales defintief zet, zolang je niets getekend heb kan je altijd nog weg! dan kan jij rustig werken en sta je alvast op de lijst. hebben ze bij mij ook gedaan dus je mag dat best vragen, moeten ze beetje begripvol zijn he 😊
leuk he die kadootjes allemaal 😊
daantje; ja iddd die inwendige echo voel je niets van, uitstrijkje daaraan tegen veel vervelender, helemaal gelijk in.
leuk dat je je zo gelukkig voelt 😊 je heb je kindje gezien 😊
moeilijk he cheyenne wachten tot je kleertjes kan kopen? ik vind dat ook hoor heb wel al een klein baby pakjes gekocht, om mezelf te laten geloven dat het echt is, heb zelfs aan een campingbed, was in de aanbieding.
als je echt wil kopen kan altijd he? iets kleins:P
ilona hoe was de intake? en just me de echo?
beloved ik heb gehoord dat groeien soms lang kan duren, is frusterend hoor 😊 collega van mij is 5 maanden en die zie je alleen als je strakke shirt aan heeft, andere collega is onverwachts bevallen, a echt, kreeg ineens buikpijn, twee weken later beebee:) ik geloofde die verhalen nooit maar nu is het gebeurd en je zag helemaal niets en gewoon 8 maanden zwanger.
terwijl ik dit typ klinkt het heel deprimerend maar zo bedoel ik het niet hoor meid 😊 dat groeien komt echt nog wel, maar ik kan me voorstellen hoe vervelend dat is, je ziet overal buiken en "jij" heb niets. straks ben je blij als je er vanaf bent haha 😊
zoe78; gefeliciteerd de echo 😊 op naar de volgende.
ik heb niet de VK gbeld, afscheiding is ook minder ik denk gewoon dat dit een 7 weken zwanger kwaaltjes is, voel me verder goed.
die misselijkheid is echt uitlopend, ik word kots misselijk in de metro ( rotterdam) iedereen op elkaar gedrukt, ze stinken allemaal nu, parfum, pindakaas...als er iemand met parfum naast me zit word ik echt niet goed, maar bij mij komt het er niet uit, zodra ik weer binnen ben gaat het weer wat zakken.
nogmaals heb ik bewondering voor jullie meiden die wel steeds spugen.
kan me voorstellen dat je je geheimpje leuk vind:) vind knap dat je dat kan, bij mij weet iedereen het 😛
liesje leuk van je buik:) geniet ervan!
en idd er is wachtwoord nodig, zou graag willen kijken 😊
pff wat een verhaal, ben weer bij:)
nou meiden veel plezier/succes vandaag met alles en tot snel
heb trouwens ook een beebee site, alleen og niet veel te zien nog:)
http://joyceensanderhuism.babysite.nl/groetjes!