Verse haring mag .. Markeel voorverpakt niet, maar dat geld voor alle voorverpakte vis
😉
Liefs
Sonja165Oud lidBerichten: 246Lid sinds: 1 januari 2005
liesje88 schreef:regina allebei nog 2 weken voor we het eerste trimester gehad hebben! ;)
ikkewil schreef:hey meiden,
Weet iemand trouwens of je nu al moet oppassen met de zon ivm een zwangerschapsmasker oid?
Lizzy_Afrika schreef:Hee meiden, ben nieuw hier, eerste baby, uitgerekend 6 Februari 😃
Ik had een vraag: soms als ik op bed lig en ontspannen ben heb ik in 1x een scheurende pijn in mijn buik, het voelt als buikspieren en ik kan het nergens in de boeken vinden.... Vind het erg vreemd maar het schijnt goed te gaan met de baby (foetus)
Kom uit Nederland, maar woon op het moment in Zuid Afrika. met de zwangerschap gaat het goed, hier krijg je iets van 4x een echo 😊 Heb er nu al 2 gehad!! Toch hoop ik snel weer naar Nederland te kunnen, op momenten zoals deze heb je toch graag je familie vlakbij
Eva_697 schreef:brie bevat geen rauwmelkse kaas;) alleen als je kaas bij de kaasboer haalt even opletten ( au lait cru niet eten!!!
maar echt hoor dames, brie mag je gewoon eten!!
alleen echt even opletten met orgaanvlees, dat is slecht en met rauw vlees.. that's all;)
Lizzy_Afrika schreef:Hee meiden, ben nieuw hier, eerste baby, uitgerekend 6 Februari 😃
Ik had een vraag: soms als ik op bed lig en ontspannen ben heb ik in 1x een scheurende pijn in mijn buik, het voelt als buikspieren en ik kan het nergens in de boeken vinden.... Vind het erg vreemd maar het schijnt goed te gaan met de baby (foetus)
Kom uit Nederland, maar woon op het moment in Zuid Afrika. met de zwangerschap gaat het goed, hier krijg je iets van 4x een echo 😊 Heb er nu al 2 gehad!! Toch hoop ik snel weer naar Nederland te kunnen, op momenten zoals deze heb je toch graag je familie vlakbij
Coo1 schreef:Heeft hier iemand nog een betere tip tegen misselijkheid dan eten voordat je uit bed komt en vooral rustig aan doen..
Dat schijnt bij mij allemaal niet te helpen. Ik sta misselijk op en dan houd het tot een uur of 4 smiddags aan. 😞
Heb gewoon uit ellende de huisarts al gebeld want het lijkt me niet bevorderlijk voor de baby dat ik geen eten binnen kan houden. Zit nu wel gewoon op mijn werk maar erg produktief ben ik niet. :shock:
Ilonana schreef:ga zo naar mijn werk heb vandaag bhv herhalingscursus moet ik even nagaan of ik wel brandje mag blussen heb gehoord van niet.
NoaM schreef:Petje af hoor voor de dames die zo lopen te spugen of erg miselijk zijn!
Ik ben een van de gelukkigen die nergens last van heeft. Ja sinds een paar weken zuur... maja liever dat dan steeds misselijk en moeten overgeven.
Regina08 schreef:NoaM schreef:Petje af hoor voor de dames die zo lopen te spugen of erg miselijk zijn!
Ik ben een van de gelukkigen die nergens last van heeft. Ja sinds een paar weken zuur... maja liever dat dan steeds misselijk en moeten overgeven.
Hey Noam,
ik ben ook ene die nergens last van heeft; niet misselijk of overgeven.
Hoogstens moe en steekjes in de onderbuik.
Had jij dat ook?
Ik kijk echt uit naar de volgende echo om zeker te weten of de beeb er nog is en t harjte klopt.