hahaha dan moet je het fluisteren...... 8-)
sesamstraat is al geweest dus hij moet naar bed haha
danny heeft vakantie dus die mocht iets langer opblijven 😂
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
er heeft nog iemand voor mij gependeld en die zegt dat ik zwanger ga worden in mei 2010 :shock: nou ja ik vind mei een mooie maand! duurt alleen nog 8 maanden, dus hoop dat het geen goeie pendelaar is :lol:
Mrij schreef:sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
er heeft nog iemand voor mij gependeld en die zegt dat ik zwanger ga worden in mei 2010 :shock: nou ja ik vind mei een mooie maand! duurt alleen nog 8 maanden, dus hoop dat het geen goeie pendelaar is :lol:
Zo, dat duurt nog even!! Ik hoop voor je dat deze pendelaar idd niet zo´n goeie is! Bedoelt ze niet uitgerekend in mei 2010? 😉
becky88 schreef:ja maarja die geiten van vroeger zijn niet meer de geiten van vandaag die van vandaag zijn vele malen slechter!
in jou tijd reden niet zo veel mensen op een geit nu op de dag vandaag worden die beestjes helemaal doorgefokt omdat er zoveel vraag naar is want iedereen moet toch naar z'n werk enzo
sylvia22 schreef:Mrij schreef:sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
Zo, dat duurt nog even!! Ik hoop voor je dat deze pendelaar idd niet zo´n goeie is! Bedoelt ze niet uitgerekend in mei 2010? 😉
nee ze zei echt over 8 maanden zwanger! ;)
becky88 schreef:nee nee nee mrij tegenwoordig heb je geen geitenrijebwijs meer nodig! dat is afgeschaft
hahaha dit gaat echt nergens meer over haha
sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
Babii schreef:sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
Wie heeft dat gedaan, want er moet opnieuw gependeld worden voor me :P
EstherH schreef:nou ik kom ff meekletsen hier, volgens mij is het andere forum uitgestorven haha
snippie schreef:hej sylvia die had bij mij gependeld dat ik over een jaar en 2maandne zanger zou zijn!
dus zei werkt echt met jaren.
liefs
sylvia22 schreef:snippie schreef:hej sylvia die had bij mij gependeld dat ik over een jaar en 2maandne zanger zou zijn!
liefs
precies ze zal wel denken, dan valt het altijd mee 😉
mag van harte hopen dat ze geen gelijk heeft.. :D
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie schreef:hej sylvia die had bij mij gependeld dat ik over een jaar en 2maandne zanger zou zijn!
liefs
precies ze zal wel denken, dan valt het altijd mee 😉
mag van harte hopen dat ze geen gelijk heeft.. :D
wat het si met pendels het is gewoon leuk om te zien.maar verder.
als ik alle pendels moet geloven ben ik elke maand zwanger hihi
sylvia22 schreef:nee, ik geloof er ook niet in, maar ben wel benieuwd wat mensen zeggen en dan achteraf gaan kijken of ze gelijk hebben.
pendelen geloof ik niet in, maar zo'n iemand als derk oglivi geloof ik wel.. 😃
pendelen is natuurlijk gratis, anders zou ik het niet doen.
Storm1987 schreef:Geloven jullie serieus in dat pendelen?? 😂
sorry maar ik vind het echt een lachtertje. Hoe kan iemand die jou helemaal niet kent nou voor jou pendelen. Dat is gewoon natte vinger werk hoor 😂
Ik zou me er maar niet teveel aan vast houden aan die onzin. Moet je er ook nog voor betalen?
cassie247 schreef:Hallo dames ik heb net de dokter gesproken, ik ben wel zwanger, mijn maar hcg is pas 10 dus ik heb geen idee wat ik hier uit op moet maken. Vandaag weer een test gedaan en de streep is weer donkerder dus ik denk niet dat het stil staat ofzo. Maar goed ik moet nu in een paar dagen weer bloed af laten nemen. Laten we voor het beste hopen :)
sharon_ schreef:@Snippie, dat is wel fijn dat je vandaag een betere dag hebt. Denk wel aan je hoor meis! En gewoon komen wanneer je je goed voelt en anders lekker bij je mannetje gaan zitten.
@Cassie, ben je zwanger? Wist ik niet!! Gefeliciteeeeeeeerd!!! Leuk joh..
mayella schreef:Heey Meiden,
Staan de geiten weer op stal??
Storm, Heb afgelopen weekend een super donkere ovu test gehad op de dag dat mn banner aangaf dat het mn meest vruchtbare dag was.. Dus ga er wel een beetje vanuit dat mn cyclus loopt zoals de banner.. Of naja dag dat ik ongi moet worden verdwijnt dan gewoon 😉
Had vanmorgen wel toen ik wakker werd buikpijn.. 😖 Ik wist niet wat me overkwam.. Naja hoop dat t een goed teken is 😉
Cassie, Gefeliciteerd meid!!!! Geniet van je zwangerschap!!!!
Snippie, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes met inpakken!!!
sylvia22 schreef:mayella schreef:Heey Meiden,
Staan de geiten weer op stal??
Storm, Heb afgelopen weekend een super donkere ovu test gehad op de dag dat mn banner aangaf dat het mn meest vruchtbare dag was.. Dus ga er wel een beetje vanuit dat mn cyclus loopt zoals de banner.. Of naja dag dat ik ongi moet worden verdwijnt dan gewoon 😉
Had vanmorgen wel toen ik wakker werd buikpijn.. 😖 Ik wist niet wat me overkwam.. Naja hoop dat t een goed teken is 😉
Cassie, Gefeliciteerd meid!!!! Geniet van je zwangerschap!!!!
Snippie, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes met inpakken!!!
misschien was die buikpijn wel je eisprong.
sylvia22 schreef:Babii schreef:sylvia22 schreef:zoooo ben er weer..
Wie heeft dat gedaan, want er moet opnieuw gependeld worden voor me :P
mijkeltje. hoezo moet er voor jou opnieuw gependeld worden/
snippie schreef:gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 - 5 7 dagen
28 dagen 3 - 426 14 dagen
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen
49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen
57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen
79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen
2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken
3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling
Na bevalling < 5 -
mayella schreef:Sylvia, spannend dus!!!
Koeien mag wel hoor 😛 Die zijn zowwwwwww LIEF 😃
Als ze wat kleiner en compacter waren had ik ze wel in de tuin 😛
En als wij zelf op een boerderij zouden wonen werkte ik niet in de zorg maar op de boerderij.. met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel koeien :lol:
jorina schreef:alleen zwangerschapstesten maar daar kun je niet op zien hoeveel hcg
volgens mij bestaan die ook niet en anders heb ik er nog niet over gehoort
ik ga nu ff met de hond van mijn zusje lopen die hebben we een week te oppas
en dan klaar maken voor de spannende echo word nu toch wel nerveus hoor
Babii schreef:Lieve Meiden,
Als ik een gevoel heb over het zwanger zijn of worden dan zal ik het jullie vertellen, maar ik heb dat gevoel echt soms. Dat is een heel sterk instinct en pas wanneer ik het zeker weet roep ik het!
Bij Anne wist ik het, bij Cassie ook, bij MissMini ook
En bij meiden van het andere forum... Maar ik ga geen valse hoop geven met een voorspelling, voorspel alleen als ik het echt zeker weet. Bij Becky had ik het gevoel oktober. Ben nu wel erg benieuwd :).
@ Cassie, meid september voor mij de maand, i don't think so.... :roll: Volgens de gyn zal me Clomid niet aanslaan en zal ik dus niet zwanger raken deze ronde. Maar ja dat stomme protocol dat ze moeten volgen alvorens je moet spuiten :(. Dus dit is een verloren ronde en zal niet in september zwanger raken hoor :)!!!
Als ik nu in oktober zwanger raak moet het zo zijn. Ons eerst ekindje is in Oktober verwekt... Maar dat was dus een miskraam..
Mrij schreef:Cassie, gefeliciteerd!!!! Ontzettend leuk voor je meid!!
Jorina, geniet van je echo straks!!
Storm, beetje jammer dat we het niet meer over geiten mogen hebben.. nu neem je alles wat me lief is zo´n beetje van me af 😉 Nee grapje, we gaan vandaag gewoon serieus doen!! :?
Mrij schreef: :shock: Twijfel jij aan mij of ik serieus kan doen??? :shock:
Mrij schreef:Daarom 😉 Humor kennen we hier niet :roll: 😉
snippie schreef:Babii schreef:Lieve Meiden,
Als ik een gevoel heb over het zwanger zijn of worden dan zal ik het jullie vertellen, maar ik heb dat gevoel echt soms. Dat is een heel sterk instinct en pas wanneer ik het zeker weet roep ik het!
Bij Anne wist ik het, bij Cassie ook, bij MissMini ook
En bij meiden van het andere forum... Maar ik ga geen valse hoop geven met een voorspelling, voorspel alleen als ik het echt zeker weet. Bij Becky had ik het gevoel oktober. Ben nu wel erg benieuwd :).
@ Cassie, meid september voor mij de maand, i don't think so.... :roll: Volgens de gyn zal me Clomid niet aanslaan en zal ik dus niet zwanger raken deze ronde. Maar ja dat stomme protocol dat ze moeten volgen alvorens je moet spuiten :(. Dus dit is een verloren ronde en zal niet in september zwanger raken hoor :)!!!
Als ik nu in oktober zwanger raak moet het zo zijn. Ons eerst ekindje is in Oktober verwekt... Maar dat was dus een miskraam..
jah zoals bij me dacht je dat ik wel eens voor de behandelingen beginnen zwanger kan zijn