Lunanoa schreef:Heb je zelf niet zoiets van: EN NU WIL IK VERDORIE VAN DIE ROTANGST AF!!!!!!!!.
Het is zoiets "normaals". Als je straks kindjes hebt, dan geven die ook enorm vaak over. Bij babys komt het melk regelmatig uit de mond spuiten & je zult het bij de oudere kindjes ook moeten opruimen enzo.
Vaak breng je die angst over op je kindjes, omdat jij zo reageert op overgeven, zullen zij dat overnemen.
Begrijp dat het enorm eng is om er mee geconfronteerd te worden, maar zou er zelf wel iets mee willen doen. Het liefst voor mijn zwangerschap, aangezien dat vaak ook heeeeeel wat overgeven meebrengt...
Mhoehaha Mrij: Ik haat drinken zelf ook. Heb nu een flesje sparood naast me staan & die MOET zo leeg. Ik vergeet gewoon te drinken. Je denkt er niet aan, net wat Essie zegt 😛
Water vind ik niks aan. Vooral niet uit de kraan. Ooit heeft zo'n spiritueel persoon mij verteld dat kraanwater zó slecht is. Ze zuiveren het water wel maar medicijnen die uit de urine komt kunnen ze niet zuiveren. Hij vertelde dat ik niet eens aan de pil hoefde want er zaten genoeg hormonen in één glas water....
Vond dat zoiets engs dat ik eigenlijk alleen water uit de kraan pak om een paracetamol te smelten :oops:
Wij hebben standaart de koelkast vol met sparood flesjes van de Appie of Aldi :geek:
Jawel, heeeeeel vaak overwogen... maar de angst is groter! Ik kan het niet..
Toen mn vriend laatst (3 maanden geleden) moest overgeven in bed, omdat ie zat was, gewoon eenmalig dus maar dat wilde ik toen niet geloven, ben ik 2 dagen niet langs hm gaan liggen!
Mn hart heeft 2 dagen in mn keel gezeten, durfde niet naar die plek waar hij had overgegeven enzo.
Als ik dit zo zelf terug lees denk ik, die spoort ECHT niet...
maar ik kan dr gewoon niks aan doen. Op dat moment raak ik zooo in paniek.
Van babys vind ik het trouwens helemaal niet vies , maar dat is een beetje spugen, niet KOTSEN