LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Mn tieten zijn echt groot & beadert :|
Schorpioentje87 schreef:Wat is MMM? OW dan is het wel hopen dat het met de injecties (die je waarschijnlijk dus toch gaat krijgen) snel lukt! Maar is het sperma van je vriend wel goed? Of hadden ze dat niet getest? Neem aan van wel..
Lunanoa schreef:Kim: wanneer weet jij of de Clomid is aangeslagen deze maand?
Konden we maar gewoon in de toekomst kijken, wat zou dat een rust geven zeg!
BeautyQueen23 schreef:Dank je Kim... Hoop dat je snel wat zekerheid hebt 😊
Meiden welterusten alvast!
Storm1987 schreef:
En inderdaad over dat niet blij kunnen zijn voor andere heb ik er nog 1. Omdat ik een miskraam heb gehad kreeg ik bij 7 en bij 9 weken een echo.Zij kreeg pas met 12 weken een echo dus ik had al 2 echos gehad voor haar en dat terwijl zij verder is dan ik. Toen ik de fotos kwam laten zien reageerde ze heel kil en snauwde ze haar vriend af uit frustratie 😞
maar ergens is het ook sneu. Ik ben van mezelf echt super enthousiast.... en toen ik dus vertelde dat mijn vriendinnen N & C een babyshower voor mij gaan organiseren liep ik helemaal te stuiteren. Enigsinds beteuterd zei ze toen dat ze dat ook wel zou willen maar dat ze niemand heeft om uit te nodigen. Én dat doet mij zeer. Want het is wel een meisje met een goed hart en dat vind ik echt naar voor haar dat ze dan eigenlijk geen vriendinnen heeft.
Iedereen verdiend toch lieve vriendinnen die blij voor je zijn en die lief en leed met je delen?
Schorpioentje87 schreef:Nou dat is ook fijn dan, nooit meer een prikpil dus!! Hoe oud ben je nu??
Storm1987 schreef:nou inderdaad want we hebben soms echt zule leuke dingen samen en dan vergeet ik die vervelende dingen gewoon! En het is ook heel bijzonder om de zwangerschap samen te kunnen delen.
Maar gelukkig is er nu nog een vriendin van mij zwanger :mrgreen: kan ik daar ook lekker mee bij beppen en zij is juist helemaaaaal niet iemand die dingen na doet. zij trekt volledig haar eigen plan. Soms zou ik willen dat het iets meer mijn smaak was :mrgreen:
Lief van je Mrij :mrgreen:
jorina schreef:jeetje meiden heb geprobeerd bij te lezen maar het is echt te veel
ben wel trots op jullie alweer ruim 1000 pagina´s 😃 😃
meiden allemaal heel erg bedankt voor de onwijs lieve woorden en de goede steun ik heb er veel aan gehad
vanmiddag een hele mooie herdenkings dienst gehad voor opa op het voetbalveld (hij deed altijd nog heel veel voor de vereniging) vlag half stok , een bal namens opa en oma en 1 min stilte was echt onwijs indrukwekkend er waren veel meer mensen als normaal bij een wedstrijd
ik mocht van mijn baas een uurtje later beginnen zodat ik daar bij kon zijn dat was wel erg lief van hem
hoe gaat het hier ,heb ik nog belangrijk nieuws gemist want ben gister ook niet geweest
Babii schreef:Wel!! Beautyqueen :D
Babii schreef:En jij komt er binnenkort bij toch :lol:
struffle schreef:hoeveelste ronde is dit voor jou essie?
ja, het kan idd nog gewoon komen. Geen bloed geeft moed he 😉 Hier is de moed dus niet meer 😞 haha...
Essiee schreef:struffle schreef:hoeveelste ronde is dit voor jou essie?
ja, het kan idd nog gewoon komen. Geen bloed geeft moed he 😉 Hier is de moed dus niet meer 😞 haha...
Mm ik weet niet, op de een of andere vreeeemde manier heb ik het gevoel dat ht hier niet zo gaat lukken...
kan het me ook gewoon totaaaal niet voorstellen!
De 3e zegmaar ..
struffle schreef:Essiee schreef:struffle schreef:hoeveelste ronde is dit voor jou essie?
Mm ik weet niet, op de een of andere vreeeemde manier heb ik het gevoel dat ht hier niet zo gaat lukken...
kan het me ook gewoon totaaaal niet voorstellen!
De 3e zegmaar ..
nee ik kan het me ook totaal niet voorstellen...
Ik vond het ook heel onwerkelijk om het aan die vriendin te vertellen dat we bezig waren, net alsof k het over iemand anders had... Maarja, ik neem aan dat het wel gewoon moet kunnen.... toch?
struffle schreef:
Storm, waarom mag essie wel eerder testen en ik niet? 😮 😉 Nouja geeft niet hoor, ik heb best wel geduld op zich... morgenmiddag maar testen halen, de dag is zo voorbij.
Storm1987 schreef:Ojaa en ik heb natuurlijk om half 9 vanmorgen de echo gehad
struffle schreef:
Storm wat fijn dat je echo weer zo goed was! Jeetje, 6,6 cm al! Wauw dat is een kleine hamster :mrgreen: Wat gaaf zeg... ga je nog eens een keertje voor de bevalling de fotos op de site zetten, of nie 😉
struffle schreef:auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ik verga hier van de menstruatiepijn 😢
Heb er sinds het stoppen van de pil soms Zooooooooooooooooooooooo'n last van!!!
Heb mn joggingsbroek aangetrokken en een kop thee gezet, maar doet echt zoveel zeer... paracatamollen slaan nog niet aan...
Zo is het altijd: als het komt, dan komt het goed. Lijkt wel steeds erger te worden...
Iemand tips om de pijn te verzachten?
sylvia22 schreef:ohja en wat de dokter mij ook nog aanrade, was in beweging blijven zodat het bloed goed kan stromen.. en het werkt bij mij echt!
sylvia22 schreef:ik zit achter de comp 😃 en moet straks werken van 14.00 uur tot 22.00 uur..