Lunanoa schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeel stiekem :oops:
Essie, ik heb er vast overheen gelezen maar wat doe jij op het moment? Studie? Werk?
Je woont vast samen met je lover ? 😛 Hoelang zijn jullie al samen? 😃
xxxxEssiee schreef:Meiden jullie hebben weer flink gekletst zeg ...
Ik heb een rothumeur vandaag, ben echt chago .. weetniet waarom!
Volgens mij vind mn ventje me ook niet echt gezellig ..... :roll:
Het Mie gemaakt, was ook best lekker. Zat alleen zo'n groentepakket met rode peper door, wat iets TE 😉
Zal ik stiekem morgen testen? Kan eeeeeecht niet meer wachten :shock: :shock: :shock:
Volgens mij heb ik dat hier ook nooit echt verteld hoor, dus geeft niet 😉
Ga op het moment 1 dag in de week naar school (hbo studie) en de rest van de week ben ik lekker thuis.
Willen we waarschijnlijk tóch nog even zo laten, al was ik wel opzoek naar een baantje voor een aantal uurtjes.
Maargoed, omdat ik maar 1 dag in de week naar school ga betekend dat mega veel zelfdisipline om de rest thuis te doen!
Verder wonen we inderdaad samen (na 3 maanden al, haha).
Het was in het begin logeren en ben eigenlijk nooit meer weggegaan. Mede omdat we allebei een eigen huis hadden, en omdat ik er dus nooit was en wel veel kosten eraan had. En omdat we beide meteen zoiets hadden van , YES 😉 haha
Zijn nu bijna 2 jaar samen en hebben een leeftijdsverschil van 6 jaar (ook een reden dat we nu 'al' aan kinderen beginnen)
OKEEEEEEEE meiden, morgen vroeg gaan jullie het horen (als ik dan nog durf ......... )