becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
haha we zien het wel en anders volgende ronde 😉
cassie247 schreef:wat fijn anne dat je het hartje nu al zo goed kan horen! Lijkt me echt prachtig!
Ik hoop hier snel wat positieve testjes te zien (lezen)
Bij struffle en sylvia heb ik het gevoel dat het heeeel snel gaat lukken 😊
ik heb zelf gisteren bloed laten prikken en ik krijg dinsdag/woensdag de uitslag...ben nog niet ongesteld en ook niet het gevoel dat het gaat komen maarja we zullen zien...ben deze keer wel uitgegaan van de langste cyclus maarja miss wordt ie spontaan weer langer!
Lunanoa schreef:Ik gun het jullie ook aaaaaaaaaaaallemaal van harte!
Kunnen we niet gewoon BAM met zijn allen zwanger zijn?
Ik denk dat als ik zwanger raak, dat ik me dan zo schuldig voel tegenover de anderen :oops:
cassie247 schreef:ik zou er niet van staan te kijken als het deze ronde zover is sylvia...anders de volgende...hoop dat ik gelijk heb!!
Jammer genoeg kan ik dit niet voor mezelf voelen! Is niet een van jullie daar goed in? :D
Mrij schreef:Tuurlijk gun ik het iedereen!!! Maar er zijn al meiden die veel langer bezig zijn dan wij.. dus daarom hoop ik dat jullie mij voorgaan!! 😊
Cassie, ben heeel benieuwd!! Poeh hou jij het nog wel vol met die onzekerheid? Lijkt me echt slopend meid!! Gelukkig krijg je bijna de uitslag!!
Lunanoa schreef:Ben vanaf vandaag met ovulatie testen begonnen! Had er nog 8 liggen dus dat scheelt!
Ik ga deze maand mijn ei ECHT NIET MISSEN!
Yeahoeeeeeeeeeeee 😃
Dit wordt ons geluksmaand meiden! DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM !!!
Als mijn zwangerschap niet in een miskraam was uitgelopen was ik over ongeveer 3 of 4 weken uitgerekend. Toch best wel een appart gevoel. Heb het er de laatste tijd niet zo supermoeilijk meer mee. Het blijft natuurlijk wel verdrietig maar ik heb het goed kunnen verwerken. Maar het blijft raar, als je er zo bij nadenkt!
Het heeft vast zo moeten zijn... Maar een positieve test is nu wel weer welkom hoor....
Lunanoa schreef:Is toch wel wat raar he Sylvia? Als je er overna denkt.
Hadden we nu met ons bolle buiken gezeten. Het kamertje klaar, de kinderwagen paraat......
Ooit mag het wel zo zijn! :D
sylvia22 schreef:welkom marjolein!
hoe staat het verder met jullie? werk? wonen jullie samen? hoe oud is je vriend?
we zijn namelijk erg nieuwschierig ;)
sylvia22 schreef:ok, hebben jullie al een huisje op het oog? succes met zoeken.
werk je of zit je op school?
marjolein20 schreef:sylvia22 schreef:ok, hebben jullie al een huisje op het oog? succes met zoeken.
Ik werk,
heb ook een vaste baan.
dus dat zit wel goed.
sylvia22 schreef:marjolein20 schreef:sylvia22 schreef:ok, hebben jullie al een huisje op het oog? succes met zoeken.
Ik werk,
heb ook een vaste baan.
dus dat zit wel goed.
succes met zwanger worden!
Mrij schreef:Dat ligt helemaal aan je cyclus, hoelang duurt die?
marjolein20 schreef:Mrij schreef:Dat ligt helemaal aan je cyclus, hoelang duurt die?
ja het probleem is,dat ik pas 2 maanden ben gestopt met de pil,
en dat ik op mijn normaale ongesteldheid bijna 2 maanden heb moeten wachten.
dus ik weet zelf niet hoelang mijn cylus is momenteel..
Mrij schreef:Wat je wel kunt gaan doen, is gaan temperaturen of ovulatietesten gebruiken, dan vind je dus wel je eisprong..
maar dat is iets waar je zelf achter moet staan, wij willen dit nog niet gaan doen
struffle schreef:aaah tnx kim!
Ik denk alleen dat mn ei rond de 24e was, dus dan zit ik er nog 2 dagen voor geloof ik... maar dat kan misschien ook wel??
Vind het steeds eng om naar de wc te gaan, pff ik wil nu echt niet meer ongesteld worden haha!
Mennn ben helemaal hyper nu hahahha :mrgreen:
Gelukkig straks werken, kan ik ff mn gedachten verzetten ;)
sylvia22 schreef:cassie.. een streep is een streep meid! en een streep komt niet voor niks.. 😃 😃 😃
struffle, ik zal morgen testen.. ook voor je eigen rust.. is hij positief dan ben je blij en anders kun je je gaan voorbereiden op je menstruatie..