Nee heb jou geloof ik niet op hyves mayella...
pb je wel even!
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Lunanoa schreef:Je kan ook gewoon als je een bericht schrijft onderaan het verzenden iets aan of uit klikken.
Er staat daar: Houd mij op de hoogte van nieuwe berichten. Die moet je dus uitzetten....
WOW MRIJ! Je zult 's nachts wel slecht slapen als je zo laat uit bed komt. Heb ik iig wel altijd 😛
Bleh moet vanacht weer werken & morgen nacht!
Ook woensdag, ga dan 5:30 uur uit bed, de hele dag oppassen rond 5 uur thuis en moet dan 's avonds rond 8 uur weer werken tot de hele nacht zegmaar & denk dat ik rond een uur of 5/6 weer in bed lig. Gedver....
ik zal zo gaan. Moet mn broertje uit school halen & zal mn tas klaarmaken voor het zwemmen!
xxx
Lunanoa schreef:haha ik herken het Mrij, ik kijk die programma's ook altijd. Gister met die paranormale begaafden, iets met plaatsdelict ofzo... 😛
Nee ik heb geen nachtdiensten maar werk nogsteeds in een discotheek tot ik met mijn nieuwe baan begin!
Ik werk dus ook echt & geen tijd voor dvd's hahaha.
Het is wel met de zorg te vergelijken, al die dronken mensen begeleiden e.d.....
Essiee schreef:Stelletje gekke...
Hee ik moest net in de douche toch ineens aan iets raars denken...
Als je bevallen bent wordt je buik nooit meer zoals voorheen toch, ik vind dat VET zonde van mn buikje ..
dies nu nog écht plat :cry:
Essiee schreef:Nee heb jou geloof ik niet op hyves mayella...
pb je wel even!
becky88 schreef:MRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!! :D
becky88 schreef:ik ben er mrij!!
essie spannend!!
Lunanoa schreef:Holymoly wat erg Kim :|
Je zult zelf ook wel geschrokken zijn! Fijn dat je op zulke momenten EHBO hebt!
Zat zelf ook over mijn EHBO diploma in. Had herhalingslessen gevolgd, één jaar maar het jaar daarvoor niet :oops: Wist dus niet of het verlengd werd. Heb met mijn leraar van vorig jaar gemaild & hij heeft vandaag de "verlengin op de post gedaan". Weet niet of ik nou wat toegestuurd krijg of die vereninging van EHBO diploma's haha.
Nouja ik krijg dus iig weer voor 3 jaar een diploma! Yeahoe. Maar moet nog wel steeds de herhalingslessen volgen natuurlijk. Maar dat kan vast binnen het bedrijf!
Is het verplicht in de kinderopvang met een EHBO diploma te werken? Had al wel op mijn CV vermeld dat ik 'm heb maar er niet zo snel aan gedacht dattie al verlopen was :oops:
Mrij schreef:Kom maar gauw Struffle, ik zie dat je er bent 😂
struffle schreef:haai
mn gevoelige boobies zijn alweer een heel stuk minder. Wel duidelijk de aderen zichtbaar rondom mn tepels. Dit was vorige cyclus ook.
Net tijdens het eten een vlaag van misselijkheid, maar was zo weer over.
Ja syl, ik ga morgen testen. Ik fax even je ei naar je toe, want kennelijk zit er wat vertraging bij de tnt post 😉
Hoest verder met iedereen??
Mrij schreef:Goedemorgen!
Zo spannend Struffle!!! Wie weet heb je morgen wel een positieve test!!!! Zou toch geweldig zijn.
Sylvia, ik voel me niet veel anders.. af en toe zere borsten, rommelende darmen en gisteravond bij het afvegen een klein streepje bloed aan het papier.. weet niet wat dat te betekenen heeft :roll:
jorina schreef:ga er maar vanuit dan dat je inderdaad de lul bent ja goed smeren misschien kun je het dan nog een beetje beperken want je moet zorgen dat je huid goed soepel blijft
ik zie het ook niet als 2de kindje hoor die nu in mijn buik zit das mijn 2de kindje
vond mijn mk gerust wel erg maar had er opzich niet zo heel veel moeite mee want het is gewoon de natuur die eigelijk zijn werk heel erg goed gedaan heeft
(ik wil natuurlijk niemand tegen zijn hoofd stoten want weet dat niet iedereen die mening deelt )
ja het zijn vooral de zijkanten die pijn doen en die ubergevoelige tepels vind ik ook niet erg fijn omdat ik op mijn buik slaap en dan voel ik constant mijn tepels (vind het natuurlijk niet erg als jan er mee speelt :? )
sylvia22 schreef:ik heb trouwens nu al een paar dagen last van steekjes en krampjes een zeurend gevoel in mijn liezen.. de overgang van mijn been naar mijn schaamstreek.. wie herkent dit?
Anne87 schreef:Ja deze kun je gebruiken vanaf 10 weken, dus had niet verwacht dat het al lukte!
Het is even zoeken, want soms hoor je je eigen hartslag!
Maar die van onze baby gaat veel sneller!! Een soort treintje 8-)
Raad het iedereen aan om zo'n ding te gebruiken als je zwanger bent! :D