Storm1987 schreef: Struffle: voor het zelfde geld is je cyclus inderdaad korter hoor!! Ik heb nooit het ongemak van een onregelmatige cyclus gehad, was altijd zo perfect op tijd, dus misschien dat het voor mij ook makkelijker gezegd is dan gedaan 😉 Maar volg gewoon je gevoel. Mocht je toch zondag testen laat het dan weten, dan ga ik keihard voor je duimen!!!!!
Babii: Als speeksel echt zo slecht zou zijn waarom raak ik dan zo snel zwanger ? 😛 Ik krijg infecties van glijmiddel (hoezo overgevoelig) dus meestal kwam er wel wat speeksel aan te pas. En zeeeeeeeeeeeeeeker die keer in juni met me positieve ovu test. want dat was toch best een beetje gedwongen seks. Ik was toch echt zwanger hoor.
Als het echt zo is wat jij zegt heb ik meteen een ""betrouwbare"" voordelige anticonceptie voor straks na mijn bevalling. Ik ga niet aan de pil, nee mij niet gezien, ik roggel het daaronder gewoon flink onder 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Grapje hoor 😉 ;) Maar ben wel heel benieuwd waar je deze info vandaan hebt?
Hoe is het verder met je. Wanneer mocht je nu met de primolut beginnen, 1 dezer dagen toch al?
Ik haal die wijsheid bij mijn gyn vandaan + dat het overal op internet staat 😉
Bron:
http://www.preseed.nl/het-probleem.htmlOm vaginale droogheid tegen te gaan grijpen de meeste paren naar populaire vaginale glijmiddelen. Zonder het te weten creëren ze daarmee een tweede probleem. De meeste glijmiddelen en zelfs het eigen speeksel kan de kwaliteit en de beweeglijkheid van het sperma aantasten.
Bron:
http://www.ziekenhuis.nlSperma overleeft in de buitenlucht niet langer dan 5 min, het is ook in haar mond geweest en speeksel heeft een nadelige invloed op de kwaliteit van het sperma.
Het is niet zo dat alles gelijk sterft, maar het is wel slechter 😊 Staat hier ergens bij Seks ook een onderwerp over :).
Ik ben al op me 4e dag Primolut slikken. Me gyn wilde dat ik het liefst 2 weken wachtte... Nou mooi niet. Duurt het nog langer :| Maar mocht uiteindelijk wel beginnen 😃
En met dat speeksel is niet om betweterig over te komen, maar het is wel te vinden op internet.... Maar kwam er eigenlijk op door die Preseed 😃 Ben benieuwd of dat helpt, want sinds die verdomde Clomid wordt ik dus mooi NIET NAT :oops: