MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
spannend Jorina, sterkte! Hopen dat dinsdag jou goed nieuws brengt. ik duim voor je!
Essiee schreef:Oeeh spannend meid!
Ik moeeeet gewoon ongesteld worden, kan hier echt niet tegen :|
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Oeeh spannend meid!
of niet 😉 heb je al een test gedaan?
Essiee schreef:sylvia22 schreef:Essiee schreef:Oeeh spannend meid!
of niet 😉 heb je al een test gedaan?
Vrees het wel hoor 😢
Ja maandag, maar dat was dus eigenlijk te vroeg, en dus negatief! :roll:
sylvia22 schreef:ik zal vandaag een test halen die extra gevoelig is, die van de kv 😉 en dan morgen met ochtendurine testen, dan ben je ook van je onzekerheid af..
Essiee schreef:sylvia22 schreef:ik zal vandaag een test halen die extra gevoelig is, die van de kv 😉 en dan morgen met ochtendurine testen, dan ben je ook van je onzekerheid af..
Oke vooruit, jullie hebben me weer zover ... :shock: haha
Welke test is dat precies sylvia? Heb tot nu toe steeds die van kruidvat in huis gehad, omdat mijn portomonee bijna plat is 😉
Zijn die extra gevoelige testen wel goed betrouwbaar?
Babii schreef:KV 2 voor 5 euro is het meeste gevoelig!!!! En het meest betrouwbaar!!!!
Babii schreef:******* @!$#%!$@#@@@
Nou ej snapt me gescheld wel....
Hier mega, maar dan ook mega buikpijn.... Vandaag de laatste pilletjes ingenomen, dus ongesteld kan ik nog niet worden 😞
Dat klopt ook, als je een week later zawnger bent moet hij zeker met 400 tot 800 verhoogd zijn ;)
Storm1987 schreef:Balen Essie!! Nu maar hopen dat de ongi gauw doorbreekt dan kun je naar de volgende ronde.
Ik heb zo'n geweldig lief leuk kadootje gehad van mijn beste vriendinnetje. Een kraambezoekboek, zooooo leuk!! Iedereen die op kraambezoek komt kan daar wat inschrijven.
En Kim jij ook al zo'n buikpijn niet fijn meis. Hopelijk gauw ongi, dan een nieuwe ronde clomid en dan EINDELIJK met het echte werk beginnen :mrgreen: als het dan nog nodig is 😉
Storm1987 schreef:Ik heb zo'n geweldig lief leuk kadootje gehad van mijn beste vriendinnetje. Een kraambezoekboek, zooooo leuk!! Iedereen die op kraambezoek komt kan daar wat inschrijven.[/size]
struffle schreef:onwijs mooie foto's storm! heel mooi om te zien
jongens ik ben gaar en heb hoofdpijn 😞
Weer een leuke, interessante dag op stage met veel heftige casussen. Hoop stiekem dat ik er straks voor vast aan de slag kan!
Lunanoa schreef:Een innestelbloeding zou te laat zijn zeker?
Het kan zijn dat je een beetje "voorbloed" voor je ongi hebt ofzo? Heb zelf ook dat als ik sex op mijn NOD dat ik heel snel ongesteld word!
xxx
Storm1987 schreef:Voor diegene die mijn beebiesite hebben, er staan EINDELIJK 2 fotos op van de echo van afgelopen maandag. Dit hebben jullie te danken aan Kim ;)
Lunanoa schreef:Cool Storm! Ik ga meteen kijken!
Ik weet niet meer wie vroeg of ik nog ander werk deed, volgens mij Sylvia.
Ik begin a.s. maandag met mijn nieuwe baan in de kinderopvang/buitenschoolse opvang. Maak de eerste week meteen 39,5 uren 😃 Lekkerrrrr
sharon_ schreef:Ja dat is echt heel irri hé dat je die typfouten niet kan veranderen 😛 ..
Essiee schreef:Hee sonja ben je morgen jarig? :mrgreen:
Mrij schreef:Damesss, bij jullie de jackpot nog gevallen? Bij ons bijna, wel €22,50!!! :shock:
Essiee schreef:Aaah proficiaaat meid! Had je ook al een berichtje op hyves gestuurd 😉
Wij hadden voor 150 euro aan loten :roll: Geloof 30 euro verlies ofzo ....
Ik wil ongesteld worden 😢 (is echt de eerste keer in mn leven dat ik dat denk :shock: )
Het lijkt gewoon al ruim een week of het eraan zit te komen, maar er komt maar niks .....
Storm1987 schreef:Goedemorgen,
Ik heb een baaldag dus zal vandaag niet zoveel aanwezig zijn denk ik. Ik heb gisterenavond alweeeeeeer over staan geven en ik ben het nu zo onwijs zat 😢 😢 😢 😢 😢 wil echt niet klagen maar ik wil me weer gewoon goed voelen! Zodat ik weer kan gaan genieten van al het lekkere eten.
Sonja gefeliciteerd met je verjaardag.
Schorpioentje stuur je zo ff een pb. 😊
Zijn er nog meiden die hun NOD verwachten deze week? Hoe is het bij jou Mrij, wanneer ga jij weer eens testen ;)
sylvia22 schreef:ik wil gebeld worden!!!!!!!!!!!!!!!
Babii schreef:sylvia22 schreef:ik wil gebeld worden!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat snap ik, persoonlijk heb ik dan maling aan het hele beleid en bel dan altijd vriendelijk zelf op en dan hoor je het wel 😛
Hihihi