Wij hebben ook alleen de box en babykamer 2ehands!
Zwarte box van bopita en een roomwit kamertje, heel straks en modern, heeft 1 kindje in gelegen, geen krasje of niks en MDF hout. Dus perfect!
De rest wil ik nieuw omdat ik dat niet echt fris vind.. :?
Wij hebben het kamertje 2 muren limegroen, en de accesiores ook limegroen met aqua, dus dat kan voor beide!
Dat kamertje wat jij bedoeld is ook heel leuk ja!! 😃
Ik had gedroomd dat het een jongetje is!!
En iedereen denkt het ook, dus ik ben er toch wel van overtuigd.. maar je weet maar nooit 😉
Bij ons doen ze de geslachtsbepaling pas met 18 weken! 😞
Storm1987 schreef: Anne: leuk he dat babyshoppen!! Wij hebben nog bijna niks! We hebben alleen de kinderwagen vast besteld en wat basic kleding, maar meer niet 😂 Ik wil alles straks wel gaan kopen maar wil liever eerst weten wat het is. Over 2 weken en 6 dagen weten we het hopelijk!!! Wat voor babykamertje hebben jullie? Wij gaan zondag bij een kamertje kijken met van die bordjes erop als mijn bedje, mijn sokjes, mijn jasjes... zo lief!! Het kamertje en de box zijn de enige dingen die ik 2e hands wil kopen. De kleuren voor de babykamer worden roze/wit voor een meisje en blauw of groen met wit voor een jongen. Kan echt niet wachten. Heb zelf het gevoel dat het een jongetje is en had vandaag bijna een blauw pakje gekocht. hihi nog net in kunnen houden 😂
Sylvia: Nou het is je vergeven hoor dat je ons zolang in spanning hebt gelaten want je bent met goed nieuws gekomen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: toppie!! Heb je geklust rondom je eisprong?? Vast wel. En hoe voel je je, heb je het idee dat het raak is? Ik duim voor je hoor zou het echt helemaal super voor je vinden!!
Jorina: Hoe is het nu met jou? Zijn de zwangerschapskwaaltjes nog steeds in volle glorie aanwezig? Ook voor jou druimen de daaien hier nog steeds volop!!