Lunanoa schreef:Sonja, van harte meid 😃
Schorpioentje: Ik ga beginnen als oproepkracht met een 0-uren contract. Op maandag & dinsdsag word ik ingewerkt op de kinderopvang. Dit op de groep van 0 tot anderhalf. Woensdag mag ik dan al "officieel" werken. Donderdag & vrijdag word ik op de buitenschoolse opvang ingewerkt.
Als ik goed heb geluisterd sta ik de week daarop al ingepland op de maandag & dinsdag.
De eerste week maak ik in ieder geval al 39,5 uren! Ben ik écht heel erg blij mee. Als die uren wat rond de 30 á 38 per week volhouden vraag ik na mijn proefperiode van 2 maanden wel naar wat vastigheid. Dat is toch logisch als je zoveel uren maakt? Of is dat te brutaal na 2 maanden al? :oops:
Heb alleen maar bijbaantjes gehad dus ik weet niet hoe dat precies gaat allemaal...
Ben sinds juni klaar met mijn studie als onderwijsassistente! Ben na de zomervakantie opzoek gegaan naar een baan & zo ben ik dus de kinderopvang ingerold! Heb er érg veel zin in!
Hey wat super!
Ook echt leuk dat je er zoveel zin in hebt! Hoop dat het je uiteindelijk goed bevalt! Mij bevalt het in ieder geval echt goed, zit ook op een babygroep (0 tot 1,5 jaar). Wil je niet liever voor de klas staan? Omdat je voor onderwijsassistente hebt geleerd? Of wou je evengoed kinderopvang? Nou nee vind dat niet brutaal, als je 2 maanden werkt en steeds zoveel uren mag je toch best vragen om deze op contract te krijgen. Is er iemand op zwangerschapsverlof of waarom werk je meteen zoveel uren? Of is er iemand weggegaan?..
Ben benieuwd hoe je het volgende week ervaart! Succes alvast 😉
Liefs!