struffle schreef:pfff ik kan me niet op mn werk concentreren haha...
Zo maar ff boven zitten, weg van de pc, want zo werkt het niet.
Storm en Mrij, dat was zeker heftig!! Ik zal eens op internet kijken of er wat over staat geschreven. Nou ik kan er niks over vinden. Ik was idd meteen wakker. Moest nog over de weg rennen om een poort te sluiten, maar wist totaal niet wat ik moest verwachten. Er kwam daarvoor een motoragent naar me toe rennen die riep: alles gesloten houden, niemand doorlaten, alle bomen dicht houden!!! Maar de buitenste stond nog open, dus moest die als een haas gaan sluiten. Best eng om dat te doen zonder dat je weet wat je kan verwachten. Misschien waren die mensen wel vuurgevaarlijk, weet jij veel... Was helemaal blauw van de zwaailichten en echt minstens 10 agenten met getrokken pistolen. Nou, dat is heftig hoor, want ze trekken echt niet zo snel hun pistolen. Allemaal gillen en roepen naar die mensen in de auto...
Ja, ben je wel meteen goed wakker de rest van de avond haha...
Storm het is idd druk... stage, school, thesis, werk, fotoclub, vrienden, feestje organiseren, familie, huishouden, mn vriend en idd onze kinderwens. Maar ik ben wel iemand die dat een beetje nodig heeft en opzoekt. Ik ben lui, maar vind het niet leuk om lui te zijn, zet mezelf liever aan het werk. Nu ik wat om handen heb gaat de tijd sneller.
Vandaag veel proberen te lezen, de enige dag dat dat kan.
Oh ik ben trouwens ongemerkt spammer geworden, dus ik verdien nog een liedje van jullie vind ik 😉
Jorina, meid, ik hoop echt dat de echo meevalt morgen. Ik duim voor je!!!
Jeetje wat heftig zeg!! Gelukkig is er niks ergs met je gebeurd!!
Wat voor liedje wil je hebben meid? Zal ik maar vast inzetten..
Er is weer een spammer hoera, hoera,
dat kun je wel zien dat is Struffleeeeeee.
Wij vinden het allen zo prettig ja,ja en daarom zingen wij blij...
De spammer leve lang hoera, hoera.
Zo goed? Voel je, je nu welkom in de spamclub?? 😉 😂