cassie247Oud lidBerichten: 1.333Lid sinds: 8 juni 2009
Dat ga ik zeker doen! Thnx meiden 😊 x liefs
Nala22 schreef:Wat een verhaal zeg!
Echt klote Cassie! 😞
Hoop echt zo dat je huisarts het fout heeft!!!
Ik ga voor je duimen meid...
Sterkte in ieder geval de komende dagen.
@Babii:
Ik heb wel van 3-09 t/m 8-09 bloedingen gehad best hevig...Dacht eerst dat het ongi was,maar misschien dat het toch die onttrekkingsbloeding is geweest.
Als het woe. nog niet door heeft gezet ga ik wel ff een test halen.
Babii schreef:Whoahahahaha mijn mannetje is verslaafd aan die vieze zweedse balletjes daar :|
Babii schreef:Bah!! Geef mij maar kip!!
sylvia22 schreef:ik vind ze ook lekker 😃
Het regent hier echt heeeel hard :shock:
sonja2009 schreef:Het is hier wel bewolkt maar af en toe komt de zon er door heen
Je gaat toch geen regen hier heen sturen he
sylvia22 schreef:mijn afwasmachine is kapot :x wie moet ik dan bellen?
sylvia22 schreef:mijn afwasmachine is kapot :x wie moet ik dan bellen?
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:mijn afwasmachine is kapot :x wie moet ik dan bellen?
Ik bel altijd me schoonvader hahahhahaha die kan alles maken
Babii schreef:Leverancier van je afwasmachine, dus als hij van Bosch is moet je Bosch bellen. Heb je de bon wel nog?
mayella schreef:sylvia22 schreef:mijn afwasmachine is kapot :x wie moet ik dan bellen?
een monteur?? :p
sylvia22 schreef:Babii schreef:Leverancier van je afwasmachine, dus als hij van Bosch is moet je Bosch bellen. Heb je de bon wel nog?
nee want het is een inbouw ding en zit er al in toen we dit huis kochten.. ik heb wel nog de boekjes van de keuken..
moet ik dan niet de keukenzaak bellen? het is een afwasmachine van AEG
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:mijn afwasmachine is kapot :x wie moet ik dan bellen?
Ik bel altijd me schoonvader hahahhahaha die kan alles maken
steur hem even :P
mayella schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Leverancier van je afwasmachine, dus als hij van Bosch is moet je Bosch bellen. Heb je de bon wel nog?
nee want het is een inbouw ding en zit er al in toen we dit huis kochten.. ik heb wel nog de boekjes van de keuken..
moet ik dan niet de keukenzaak bellen? het is een afwasmachine van AEG
Dan zou ik AEG bellen of gewoon zon zaak voor maken van apparaten.. Maar vaak is een zaak zelf een stuk duurder :$
wendyl schreef:Daar ben ik dan weer! 😊
Cassie, wat een k*t nieuws zeg!
Hoop zo dat je vanmiddag goed nieuws krijgt.
Jorina, van jou is ook nog spannend!!!
Voor jou hoop ik ook dat het morgen helemaal goed zit!
Heb ik verder nog iets gemist? :oops:
Op een discussie over Derek na... ;)
sylvia22 schreef:ik ben er al wel achter wat er kapot is.. (ik ga altijd dingen uitelkaar halen net zo lang totdat ik weet wat er aan dr hand is hahhaah, ik ben namelijk de man hier in huis 😂 ) de watertoevoer is geblokkeert/kapot
sylvia22 schreef:zijn montage bedrijven monteurs :oops: ?
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:zijn montage bedrijven monteurs :oops: ?
Hahahah ze weet precies wat het is maar niet wie het nou moet maken hahahahahhaha Hoe oud is de vaatwasser ???
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:zijn montage bedrijven monteurs :oops: ?
Hahahah ze weet precies wat het is maar niet wie het nou moet maken hahahahahhaha Hoe oud is de vaatwasser ???
geen idee ik dacht 3 a 4 jaar ofzo..
nee ik heb echt geen verstand van wie nu wat maakt..
laatst had ik iemand nodig die plafond in de gang kon repareren en ik wist toch niet wie ik moest bellen hahahaah
BeautyQueen23 schreef:Heb je nog getest essie?
BeautyQueen23 schreef:Balen meissie.. maar idd een super nette cyclus..
Dit was je 1e ronde met ovu testen toch? Welke had je?
Mrij schreef:Hahahah wat een mooi verhaal over monteurs.. ik hoop dat je eruit komt Sylvia.. en idd in een montage bedrijf werken monteurs, maar wat voor montagebedrijf is het? 😉
Schorpioentje, leuk!! Wat voor auto?? Altijd leuk om te weten 😉
Storm, werkse straks!
Wendyl, fijn dat je er weer bent meid! Ook fijn dat het wat beter met je gaat, het is ook niet niks zoiets.. heel veel sterkte!
sharon_ schreef:BeautyQueen23 schreef:Balen meissie.. maar idd een super nette cyclus..
Dit was je 1e ronde met ovu testen toch? Welke had je?
Ja wel een nette cyclus en daar ben ik blij mee.
Als ik zo op mijn lijstje kijk mag ik tevreden zijn vanaf Maart: 31-29-32-31-31-31
dus dat is wel netjes vind ik zo. En ik heb vorige ronde ook ovutesten gebruikt meis,
ik gebruik die dipsticks van matcare. Had een vet dikke posi ovutest hoor 2 weken geleden
op een zondag, en heb het vrijdag gedaan toen, zaterdag ook, zondag ook, en maandag.
Heb vanalles gedaan zoals met me ass omhoog liggen met kussens er onder, koud washandje
meteen er tegen aan drukken, na mijn vent klaar komen. Maar het heeft dus niet mogen baten.
Maar was er de hele maand heel rustig onder, wist ook dat het niet raak was. Had gewoon
amper last van symptomen en voelde ik wel iets dan zei ik gewoon tegen mezelf van hey niet
zo aanstellen je bent echt niet zwanger. Dus de klap kwam nu ook niet zo hard als vorige maand.
Blijf het natuurlijk niet leuk vinden ofzo. Wij hebben besloten nog 1 ronde zelf te proberen en
anders naar de dokter te stappen. Ik weet dat we nog maar kort bezig zijn, maar mijn vriend heeft
een medisch verleden betreft zijn zaakje, dus wil ik eens dat ze hem gaan testen want we hebben
er beide niet zoveel vertrouwen in dat hij goede kwaliteit van sperma heeft. We doen het trouwens
al sinds Maart sinds zonder voorbehoedsmiddelen (niet bewust) maar ook toen was het niet raak.
Schorpioentje87 schreef:Ging kijken voor een Peugeot 206. Vind hem echt leuk, was een zilvere.. Maar heb hem niet gekocht, was wel helemaal tevreden enzo maar wilde mijn auto erop in ruilen. Heb zelf een Fiat Seicento, deze heb ik toendertijd gekocht omdat mijn vorige auto de koppakking kapot had en ik me niet meer veilig voelde. Heb dezelfde dag meteen deze Seicento gekocht. Puur omdat het zon jonge auto was(is uit 2004) en had maar 38 duizend op de teller! Ook niks dus..
Maar goed dit is totaal niet mijn type auto en zag de advertentie van dei zilvere 206 en was helemaal om! Maar deze auto is 4 jaar ouder en heeft 100.000 gelopen. Dus qua dat ga ik wel een stuk achteruit. Maar vind die auto gewoon gaaf! Dus ik had stiekem gehoopt dat het qua prijs een beetje hetzelfde zou blijven.. Logisch dat ik wat bij moet betalen maar had zelf in gedachte onder de 1000 eurie. Maar helaas moest ik 1250 bij betalen..
Dus nu ga ik proberen deze particulier te verkopen, dan kun je veel meer handelen en ben ik zeker goedkoper uit!
Pfoe pfoe beetje lang verhaal geworden he :mrgreen: :? Oeps..
Liefs!Mrij schreef:Hahahah wat een mooi verhaal over monteurs.. ik hoop dat je eruit komt Sylvia.. en idd in een montage bedrijf werken monteurs, maar wat voor montagebedrijf is het? 😉
Schorpioentje, leuk!! Wat voor auto?? Altijd leuk om te weten 😉
Storm, werkse straks!
Wendyl, fijn dat je er weer bent meid! Ook fijn dat het wat beter met je gaat, het is ook niet niks zoiets.. heel veel sterkte!