struffle schreef:
Ik heb ondertussen lekker stoofpeertjes opgezet, hmmmmmmm
oeh lekker,dat heb ik lang niet gehad!
struffle schreef:
Ik heb ondertussen lekker stoofpeertjes opgezet, hmmmmmmm
sylvia22 schreef:pfff dat is wat! durf je je baas hierop aan te spreken? ik zal hem proberen te vertellen dat je hier last van hebt.. en mocht je er echt heel erg last van hebben en kom je er niet uit, dan zal ik opzoek gaan naar een nieuwe baan, want anders ga jij er zelf aan onderdoor.
sonja2009 schreef:Ik werk hier al sinds vorig jaar en nu sinds mei als office manager bij een andere werkgever
Hij loopt mij vanaf mei al af te zeiken ben er helemaal ziek van zit hier al een paar keer in tranen te werken
Ik ben nu vet ziek ben toch aan het werk krijg ik weer een berg gezeik over me heen zit me tranen al een uur weg te slikken maar ik durf geen ontslag te nemen omdat ik bang ben nog meer gezeik te krijgen
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:pfff dat is wat! durf je je baas hierop aan te spreken? ik zal hem proberen te vertellen dat je hier last van hebt.. en mocht je er echt heel erg last van hebben en kom je er niet uit, dan zal ik opzoek gaan naar een nieuwe baan, want anders ga jij er zelf aan onderdoor.
Dat heb ik al gedaan en het is echt niet normaal hoe hij reageert
Bijv.
er was een klacht en me collega vroeg of ik er iets vanaf wist en ik stuur netjes nee het is bij mij niet bekend
Krijg ik een mail terug "je moet je handen niet in onschuld wassen en je moet jezelf een spiegel voor houden"
Ik vind dit niet normaal
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:pfff dat is wat! durf je je baas hierop aan te spreken? ik zal hem proberen te vertellen dat je hier last van hebt.. en mocht je er echt heel erg last van hebben en kom je er niet uit, dan zal ik opzoek gaan naar een nieuwe baan, want anders ga jij er zelf aan onderdoor.
Dat heb ik al gedaan en het is echt niet normaal hoe hij reageert
Bijv.
er was een klacht en me collega vroeg of ik er iets vanaf wist en ik stuur netjes nee het is bij mij niet bekend
Krijg ik een mail terug "je moet je handen niet in onschuld wassen en je moet jezelf een spiegel voor houden"
Ik vind dit niet normaal
heeft hij ook een leidinggevende? dan zal ik met diegene in gesprek gaan.
sylvia22 schreef:oh, wat een myzerig mannetje dan bah!
ik denk dat het goed is om niet te laten merken dat hij je raakt en in tussentijd op zoek gaan naar iets anders..
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:oh, wat een myzerig mannetje dan bah!
ik denk dat het goed is om niet te laten merken dat hij je raakt en in tussentijd op zoek gaan naar iets anders..
Dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan zit hier nu al de hele tijd te janken voel me net een klein kind
sylvia22 schreef:ja dat snap ik meid! maar waarschijnlijk kickt hij erop om jou pijn te doen.. meld je anders ziek en ga lekker naar huis.. laat hem in de stront zakken!
Storm1987 schreef:
Hey Sonja wat vervelend zo iemand. Andere kunnen wel zeggen dat je hem erop aan moet spreken maar voor de 1 is dit makkelijker dan voor de ander. Als je zelf al een wat teruggetrokken persoon bent zou je dit minder snel doen dan als je je hart op de tong hebt liggen zoals ik :oops: . Er is 1 ding wat je absoluut niet helpt en waar ik dan ook direct mee zou stoppen als ik jou was, en dat is huilen! Laat je zwakte niet zien aan die slappe lul! Jij moet er boven staan, hoe moeilijk ook, doe alsof het je absoluut helemaal niks doet. Kijk hem recht in de ogen aan, recht je rug en vraag hem wat hij met die opmerking bedoeld. Hou je gezicht strak want hij hoeft geen emotie bij jou te zien.
Mensen zoals jouw baas zijn vaak zelf onzekere personen. Zij groeien er van om mensen die onder hun staan te kleineren, daar krijgen zij macht van.
Is er een vertrouwenspersoon bij jullie op het bedrijf? Als je hem niet op de man af durft af te vragen waar hij mee bezig is zou ik naar die vertrouwenspersoon stappen. Immers is het alleen maar slecht voor jouw zelfvertrouwen wanneer je in huilen uitbarst voor het oog van de baas. En je baas heeft hiermee zijn zin, want hij geniet ervan om mensen te kleineren en in de rol van baas te stappen.
Succes meid. Het is niet leuk maar droog je tranen en laat je onzekerheid niet zien!! Doe net alsof het jou helemaal niet boeit wat hij voor gemene dingen zegt! Want als jij je tranen laat zien laat je zien dat je zwak en gevoelig bent, en dat is nu net waar dit soort misselijke types als jouw baas van genieten.
dikke knuffel
Storm1987 schreef:geen grote bek geven, niet schelden... Want schelden duid ook op onzekerheid! Met een stalen gezicht hem op de man af vragen wat hij met die opmerking bedoeld. Je rug rechten en hem recht in de ogen kijken. Dat is effectief!
Daar worden dit soort types als jouw baas onzeker van! Want zij weten zich geen raad met zelfverzekerde typetjes omdat ze zelf zo onzeker zijn 😉 Kop op he meid. Laat je niet kisten door zo'n kwal!
En ontslag nemen zou ik niet doen. Probeer het te zien als een levensles. Immers kom je overal mensen tegen die zo zijn als jouw baas en je zult altijd met types werken die je minder fijn vindt in de omgang. Mijn moeder leerde me ooit een wijze spreuk, wat ik altijd met me mee draag. De Beste Weg Voor Je Problemen, Is Er Dwars Doorheen... !! Is echt mijn lijfspreuk geworden, en zo is het wel!
sylvia22 schreef:aaargh kan wel janken 😢 vanwaar die onzekerheid bij mij!
dit is echt geen menstruatie (nog niet) en ik blijf me hetzelde voelen als anders.. geen buikpijn!
De hoop is er nog steeds.. en wacht vandaag even af en als het vandaag niet erger word of zelfs minder (wat gisteren het geval was) dan doe ik morgen vroeg een testje, welke test zal ik dan doen:
clear blue 25 hcg
kruitvat 25 hcg
mat care 10 hcg
Mijn NOD is tussen vandaag en a.s. zondag
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:aaargh kan wel janken 😢 vanwaar die onzekerheid bij mij!
dit is echt geen menstruatie (nog niet) en ik blijf me hetzelde voelen als anders.. geen buikpijn!
De hoop is er nog steeds.. en wacht vandaag even af en als het vandaag niet erger word of zelfs minder (wat gisteren het geval was) dan doe ik morgen vroeg een testje, welke test zal ik dan doen:
clear blue 25 hcg
kruitvat 25 hcg
mat care 10 hcg
Mijn NOD is tussen vandaag en a.s. zondag
Ik zou dan gaan voor de mat care 10 hcg
Storm1987 schreef: Ik zou ook voor de kruidvat gaan. Heb zelf de "luxere testen" van de kruidvat gebruikt. Hiermee heb ik 4 dagen voor mijn nod positief getest.
Struffle: ooooo okeee! Nee dan heb je gelijk. Had alleen naar je banner gekeken en deze staat op 31 😉 Vandaar. Maar zie dat je maar 1x een "afwijkende" CD hebt gehad en dat was toen je op vakantie was. Ik denk dat je vrijdag vroeg zat bent met verder gaan met ovu testen. Ik had bij een cyclus van 28 dagen mijn ei op dag 14. Dus op cd 13 een positieve ovu test.
Sonja: Als hij echt zo kortzichtig is en je hebt het verder ook totaal niet naar je zin bij het bedrijf dan geef ik je groot gelijk. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Als het zo is dat je elke dag met tegenzin naar je werk gaat is het ook niet goed! Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat je niet voor 1 persoon weg moet gaan. Maar als er meerdere factoren mee spelen snap ik je keuze. (en al snapte ik m niet, het is altijd je eigen keus en alleen jij kunt die maken 😉 ) Ben je al aan het solliciteren naar iets anders? Wat ik dan wel zonde vind is dat je hier misschien al een vast contract hebt en dat je bij een nieuwe baan eerst weer iets moet opbouwen voor je dat krijgt. Zeker als je in de toekomst kinderen wilt is een stukje financiele zekerheid wel belangrijk, vind ik zelf! Maar nogmaals, alles is je eigen keuze hoor! Doe waar jij je goed bij voelt. Sterkte en succes,
Essiee schreef:Ik heb een heeele enge bobbel in mn schaamlip ... waaah :shock:
Storm1987 schreef:Ookal is glijmiddel niet zaaddodend, het schijnt niet erg goed de zijn voor de kwaliteit van het zaad. Dit scheelt speeksel ook niet te zijn :roll: gaat volgens mij alleen op als je man al minder kwaliteit zaad heeft....
Schorpioentje als ik je een tip mag geven. Ga niet achter elk pijntje, puistje of weeig gevoel in je maag, direct denken dat je zwanger bent. Want op die manier maak je jezelf helemaal gek en dat is niet prettig. Wat Struffle zegt is waar, je gaat nu veel beter op je lichaam letten en daardoor merk je veranderingen en pijntjes sneller op. Het is nu echt nog wel erg vroeg om al zwangerschapsverschijnselen te hebben. Het is niet voor niets dat je pas kan testen op de dag van je NOD en dan is je HcG zelfs nog extreem laag. Dus nog even geduld meid!!
Struffle: Moet je nou alweeeeeeeer werken? Hoeveel uur maak jij in de week met je stage erbij? Heeft overigens 1 groot voordeel, doordat je het zo druk hebt heb je weinig tijd om aan zwanger worden te denken en daardoor zul je zien.... dat het nu snel raak is 😉 Zo gaat het vaak hoor! Werkse zometeen!
Sonja: Waar ben je? Gaat het weer een beetje met je?
Storm1987 schreef:
Struffle: Moet je nou alweeeeeeeer werken? Hoeveel uur maak jij in de week met je stage erbij? Heeft overigens 1 groot voordeel, doordat je het zo druk hebt heb je weinig tijd om aan zwanger worden te denken en daardoor zul je zien.... dat het nu snel raak is 😉 Zo gaat het vaak hoor! Werkse zometeen!
Storm1987 schreef:Ookal is glijmiddel niet zaaddodend, het schijnt niet erg goed de zijn voor de kwaliteit van het zaad. Dit scheelt speeksel ook niet te zijn :roll: gaat volgens mij alleen op als je man al minder kwaliteit zaad heeft....
Schorpioentje als ik je een tip mag geven. Ga niet achter elk pijntje, puistje of weeig gevoel in je maag, direct denken dat je zwanger bent. Want op die manier maak je jezelf helemaal gek en dat is niet prettig. Wat Struffle zegt is waar, je gaat nu veel beter op je lichaam letten en daardoor merk je veranderingen en pijntjes sneller op. Het is nu echt nog wel erg vroeg om al zwangerschapsverschijnselen te hebben. Het is niet voor niets dat je pas kan testen op de dag van je NOD en dan is je HcG zelfs nog extreem laag. Dus nog even geduld meid!!
Sonja: Waar ben je? Gaat het weer een beetje met je?
sylvia22 schreef:mrij, heb al getest en was negatief, als of het zo moet zijn.. heb ik nu echt heel erg rugpijn, alleen de menstruatie zet niet door, maar al mijn hoop is weg nu 😢
waarom voelde ik me zo de afgelopen 10 dagen? waar komt dat dan vandaan, kan toch niet niks zijn geweest?
soms heb ik even het gevoel dat het allemaal nooit gaat lukken pfff voel me zwaar kut!
sylvia22 schreef:nou het is ook los gebarsten hier.. 😢 het is echt over.. op naar de volgende ronde.. kan ik vrijdag al weer starten met clomid, morgen hoor ik 100 of 150 mg..
Mrij schreef:sylvia22 schreef:nou het is ook los gebarsten hier.. 😢 het is echt over.. op naar de volgende ronde.. kan ik vrijdag al weer starten met clomid, morgen hoor ik 100 of 150 mg..
😞 Dikke knuffel voor jou
cassie247 schreef:Hahaha ja als dat waarheid mag spreken moet Syl inderdaad heeeel erg hard en snel aan de gang om heel die mini's te produceren! Jaa het wordt hier weer spannend met opkomende testers! Hoop zo dat het raak mag zijn 😊 BIj sylvia zit het wel goed denk ik (hoop ik)
En struffle dit wordt ook zeker jou ronde!
En voor kim gaat het ook omslaan...
mayella schreef:storm, wat een verschrikkelijk verhaal.. Wat jij ook zegt, ik ben als je het zo bekijkt ook blij dat het hier zo vroeg mis ging..
sylvia22 schreef:essie, kan wel hoor alleen even niet drinken en plassen..
Babii schreef:Inderdaad zonde en weet echt wel dat ik niet zwanger ben, maar moet het van hem, want stel het is zo dan is het schadelijk voor het kindje....
Koop wel die goedkope 2 voor 5 euro :P