MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
kim, we starten vrijdag allebei met clomid.. en onze pendels gaven bij ons beide aan oktober 😃 zal het onze maand worden 😂
BeautyQueen23 schreef:plas jij zo weinig essie of ga je zo vroeg naar bed?;)
Zou toch een testje doen kim, je gyn zegt het niet voor niets... morgen weer met clomid beginnen?
sylvia22 schreef:oh je start morgen.. :oops:
Babii schreef:En 2 zeiden Oktober en 4 November 😛 Ach ben benieuwd... Ben allang blij als me lichaam het weer doet :P
BeautyQueen23 schreef:Sylvia, heb ik iets gemist? heb niet alles teruggelezen... maar... waarom clomid?
Kim,.. ik hoop echt dat het aanslaat voor je :D
BeautyQueen23 schreef:Aaahhrhrrgggg wat klote he! Je had nog wel zo'n goed gevoel!
Balen meis!
Vorige ronde mooie ei gehad dmv clomid??
Mrij schreef:Pfff vervelend he Becky? Ik word er nu ook echt moe van hoor.. stel dat het weer net zo lang gaat duren als de vorige x... dan heb ik maar 4 x in het jaar een eisprong :shock:
becky88 schreef:pfff ja mijn huisarts is het kapotslaan nog niet eens waard :oops:
mrij tis echt vervelend ja!! je begint met goede moed aan een nieuwe ronde maar ondertussen zit me de moed heel diep in de schoenen!!!
denk bij jou ook of niet meis?
becky88 schreef:pfff ja mijn huisarts is het kapotslaan nog niet eens waard :oops:
mrij tis echt vervelend ja!! je begint met goede moed aan een nieuwe ronde maar ondertussen zit me de moed heel diep in de schoenen!!!
denk bij jou ook of niet meis?
Babii schreef:Mrij schreef:Pfff vervelend he Becky? Ik word er nu ook echt moe van hoor.. stel dat het weer net zo lang gaat duren als de vorige x... dan heb ik maar 4 x in het jaar een eisprong :shock:
Lang leven CLOMID!!!
Babii schreef:@ Storm, het kan dat we dezelfde cyclus krijgen, maar het kan zomaar zijn dat bij de 1 het eitje laten groeien langer duurt als bij de ander en dan veranderd de cyclus 😊
@ Mrij, je kan ook zelf een afspraak bij de Gyn maken zonder een doorverwijzing 😉 Je gyn maakt een brief aan de HA dat telt dan als zijn doorverwijzing 😛 Heel simpel 😉 Geldt dus ook voor jou Becky! Het is echt zo 😛 Me eigen gyn zei het.
Storm1987 schreef:en dan....? Ben wel benieuwd wat jullie aan die tafel gaan bespreken 😛 😛 😛
Wisten jullie trouwens dat er thuistesten zijn waarmee je de kwaliteit van het zaad van je man gemakkelijk kan testen? WUahaha ik moest echt lachen toen ik ze zag liggen bij de Etos. Kost iets van 30 euro! Denk niet dat ik Har zover krijg dat hij daaraan mee zou doen, maar goed hoeft ook niet 😉 Hij heeft zich al 2x bewezen. Maar voor mannen die de stap naar de fertifiliteitspoli nog een beetje ver vinden, kan dit natuurlijk wel een optie zijn.
Mrij schreef:Ohh er mag ook wel heel wat gebeuren voordat Hendri zo'n test zou gaan doen!! Maarja ook dat hoeft nu nog niet 😉
Kim, ja dat snap ik wel! Maar bij mij werkt het nog uit zichzelf.. 't duurt wel wat langer, maar 't werkt! 😉 En dat is bij jullie niet zo.. en ik kan me voorstellen dat, dat als vrouw heel frustrerend is!!!
sylvia22 schreef:Mrij schreef:Ohh er mag ook wel heel wat gebeuren voordat Hendri zo'n test zou gaan doen!! Maarja ook dat hoeft nu nog niet 😉
Kim, ja dat snap ik wel! Maar bij mij werkt het nog uit zichzelf.. 't duurt wel wat langer, maar 't werkt! 😉 En dat is bij jullie niet zo.. en ik kan me voorstellen dat, dat als vrouw heel frustrerend is!!!
mijn lichaam doet het ook wel zelf, maar dan maar 1 a 2 of heel misschien 3 keer per jaar
Babii schreef:
Ik: tsjah ehm..... zeg het maar...
Steph: verwen je me dan morgen de hele nacht...
Ik: ja oke is goed...
Volgende nacht WAKKER WORDEN JE BELOFTE 😂 😂 😂 Kwam brak in het ziekenhuis aan, maar het was ingeleved :P
Storm1987 schreef:Hahaha maar als je echt naar zo'n Welness Centre gaat heb je allemaal whirlpools, stoombaden, kruidenbaden, stoomsaunas, gewone saunas.... alles! Het allerlekkerste vind ik die tobbe die buiten staat. Is het buiten ijskou en zitten wij heerlijk in die bloedhete tobbe. En het ruikt zo lekker!
Wij gaan er eind van de ochtend heen. Eerst ff lekker relaxen in de heet water baden en daarna lunchen. Daarna heerlijk douchen en scrubben met de meest lekkere scrubzout die ze hebben. Daarna weer heeeeeerlijk relaxen en om 4 uur als we helemaal rozig zijn gaan we een stuk taart eten voor de open haard, lekker even met een boekje erbij en daarna nog even genieten en tegen half 6 gaan we weer helemaal rimpelig naar huis :mrgreen:
Storm1987 schreef:Babii schreef:
Ik: tsjah ehm..... zeg het maar...
Steph: verwen je me dan morgen de hele nacht...
Ik: ja oke is goed...
Volgende nacht WAKKER WORDEN JE BELOFTE 😂 😂 😂 Kwam brak in het ziekenhuis aan, maar het was ingeleved :P
Wahahahahaha ooh Kim wat een geweldig verhaal. Wat zijn mannen toch lekker doorzichtig he hahaha en allemaal t zelfde ;)
Chan9 schreef:haaj haaaj .
welness centrum hellemaal goed haha
mij vriend en ik zijn er 2 maanden terug nog geweest nou heerlijk kan er elke dag wel heen 😃
hoelang zijn jullie al bezig met zwanger worden of zijn jullie zwanger zo ja hoelang al?
Groetjes
Babii schreef:Chan9 schreef:haaj haaaj .
welness centrum hellemaal goed haha
mij vriend en ik zijn er 2 maanden terug nog geweest nou heerlijk kan er elke dag wel heen 😃
hoelang zijn jullie al bezig met zwanger worden of zijn jullie zwanger zo ja hoelang al?
Groetjes
Officieel wordt dit de 5e maand (zie banner) maar eigenlijk al de 7e ofzo die eraan komt, maar moest wachten op een menstruatie die niet kwam :|
Babii schreef:Ontpillen ik? Nee hoor, heb geen eitjes 😉 Staat ook in me banner... Is echt een heel verhaal... Poe... Blijf het helaas typen (niets ten nadele van jou hoor). Maar wil iemand het ff kort uitleggen :oops:
Haha geeft niet hoor, zag dat allemaal in het begin ook niet staan ;)...
Gebruik je ovu testen? Heb je een regelmatige cyclus? En is de sperma van manlief al getest>
Liefs
Storm1987 schreef: Ik hou ook niet echt van de sauna zelf maar vooral van die heet water baden enzo, de stoom sauna vind ik wel heerlijk!
Babii dat vind ik nou het mooie aan de sauna. Niemand is perfect en je ziet zoveel verschillende lijven! Dikke dunne knappe lelijke vrouwen, vrouwen met hangborsten, grote borsten, nepborsten en zelfs een keer een vrouw zonder borsten. Die waren eraf gehaald door een operatie. Doordat je allemaal verschillend maar toch ook zo gelijk bent let niemand daarop.
Ik moet ook altijd weer slikken als ik voor het eerst bloot ga hoor. Maar na 5 minuten ben ik gewend en ach, er zullen altijd mensen zijn die er beter uitzien maar ook zat mensen die er beroerder uitzien 😉
Chan: Welkom!! Ik ben nu 14 weken zwanger. In ronde 3 zwanger geraakt. In april een miskraam gehad nadat ik ongepland zwanger was.
Babii schreef:Ik ben slapen meiden, ben kapot val in slaap...
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Babii schreef:Ovu testen zijn heel handig. Sommige vruwen hebben een cyclus van 28 dagen en denken dan dat ze standaard op dag 14 het vruchtbaarst zijn.
Soms heeft een vrouw pas op dag 16 een eitje 😉 Dus die tesetn zijn super :D.
Vindt het raar wat je dokter zegt, je bent al 14 maanden bezig :| De spanning is er dan wel af toch en je zal wel rustiger zijn toch?
Storm1987 schreef:14e ronde alweer. Dat is best een tijdje. Loop je al bij de gyneacoloog?
Hoe oud ben je zelf waar kom je vandaan :mrgreen: getrouwd/samenwonend? Werk? Wij zijn hier heeeeeeeel nieuwsgierig hoor :mrgreen:
Storm1987 schreef:Leuk! Ik werk zelf ook in de zorg, de gehandicaptenzorg!
Fijn dat alles goed was bij de gyn. En logisch dat je ongeduldig wordt. Dat werd ik ook hoor, als je eenmaal die wens hebt dan wil je het het liefst zo snel mogelijk!
Kimmie Slaap Lekker!!!!