Becky... Gefeliciteeeeeerd meid!
Een heeeele fijne dag.
Als je nog taart overhebt, ik heb meeeeega zin in taart (en dat om half 8 smorgens, hihi) :mrgreen:
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
b0llie schreef:@ becky , gefeliciteerd
@essie, pff zeg
Babii schreef:@ Esssie, schaduw streepjes zijn vaak negatief, maar het kan altijd nog hihi... Gewoon door klussen :P
Chan9 schreef:Babii schreef:Chan9 schreef:haaj haaaj .
welness centrum hellemaal goed haha
mij vriend en ik zijn er 2 maanden terug nog geweest nou heerlijk kan er elke dag wel heen 😃
hoelang zijn jullie al bezig met zwanger worden of zijn jullie zwanger zo ja hoelang al?
Groetjes
Officieel wordt dit de 5e maand (zie banner) maar eigenlijk al de 7e ofzo die eraan komt, maar moest wachten op een menstruatie die niet kwam :|
haaj ja sorry zit hier pas net op en weet nog niet zo goed hoe alles werk :oops:
was je nog aan het ontpillen (als je aan de pil heb gezeten)
bij ons is dit nu de 14e maand pfff
Essiee schreef:Babii schreef:@ Esssie, schaduw streepjes zijn vaak negatief, maar het kan altijd nog hihi... Gewoon door klussen :P
Klussen gaat er voorlopig hier zoiezo even niet inzitten... :|
(mannetje heeft weer enorme last, gerum)
Ga je toch vandaag beginnen kim?
Chan9 schreef:Storm1987 schreef:14e ronde alweer. Dat is best een tijdje. Loop je al bij de gyneacoloog?
Hoe oud ben je zelf waar kom je vandaan :mrgreen: getrouwd/samenwonend? Werk? Wij zijn hier heeeeeeeel nieuwsgierig hoor :mrgreen:
jaja 14e ronde het duurt echt heel lang
ik heb bij de gyneacoloog gelopen maar die zei dat alles in orde was met ons en dat ze niks raars konden vinden ,
en zei zei hetzelfde als de dokter even nog afwachten majah dat is zoooo moeilijk
ik kom uit gelderland en woon samen.. werk doe ik in de zorg...mensen wassen enz..
en ben zelf ook nieuwsgierig hoor haha
groetjes
Babii schreef:Essiee schreef:Babii schreef:@ Esssie, schaduw streepjes zijn vaak negatief, maar het kan altijd nog hihi... Gewoon door klussen :P
Klussen gaat er voorlopig hier zoiezo even niet inzitten... :|
(mannetje heeft weer enorme last, gerum)
Ga je toch vandaag beginnen kim?
Nee wacht op Syl, start morgen met Syl :)!
Babii schreef:Waar heeft je mannetje last van dan Esssie :oops: :oops: ???
Essiee schreef:Babii schreef:Waar heeft je mannetje last van dan Esssie :oops: :oops: ???
Gaat ie niet leuk vinden dat ik dat hier vertel ....
Het is allemaal te strak, vorig jaar issie daar aan geopereerd .. maar het wordt weer steeds erger :roll:
BALEN!
Heb echt een K*T dag vandaag, toch weer een klein beetje een teleurstelling hoor, bah!
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Babii schreef:Waar heeft je mannetje last van dan Esssie :oops: :oops: ???
Gaat ie niet leuk vinden dat ik dat hier vertel ....
Het is allemaal te strak, vorig jaar issie daar aan geopereerd .. maar het wordt weer steeds erger :roll:
BALEN!
Heb echt een K*T dag vandaag, toch weer een klein beetje een teleurstelling hoor, bah!
kunnen ze zijn vooorhuid net weghalen operatief, zoals bij besnijden?
balen dat je trouwens nog geen duidelijkheid hebt
Storm1987 schreef: Essie als ik jou was zou ik zaterdag of zondagochtend weer een testje doen. Ik had namelijk de zondagavond 5 juli ook een licht schaduw streepje. Hij was wel zichtbaar, maar je moest heel goed kijken. Hier werd toen ook gezegd dat hij waarschijnlijk vals was en daardoor ging ik er niet van uit dat ik zwanger was. Toch de volgende morgen nog een test gedaan, want tjah ik voelde me wel anders. Overduidelijk POSITIEF! Er kwamen direct 2 strepen. De volgende dag nog een test gedaan en deze was ook direct overduidelijk!
Een schaduw streep ontstaat dus niet voor niets, jouw hcg is nu waarschijnlijk nog wat laag.... maar als je echt zwanger bent zullen er over 2 dagen zéker 2 strepen moeten staan. Good Luck!!
Gefeliciteerd met je verjaardag Becky !!!
Hoe is het met jou, Sylvia? Gaat t weer een beetje met je?
Storm1987 schreef:Ik snap je hoor babii maar als iemand al 8 dagen overtijd is dan is het niet zo gek dat ze wel eens zwanger kan zijn.
Bij mij werd ook meteen gezegd: nee kan niet, test is vals. Terwijl ik dus wel gewoon écht zwanger was. Ik vind het niet terrecht om meteen alle hoop de kop in te drukken. Iemand valse hoop geven vind ik ook niet goed hoor helemaal niet maar direct al concluderen dat de test negatief is vind ik niet kloppen. Wanneer er een streep ontstaat, ontstaat deze meestal niet zomaar.(volgens mij heeft Essie getest met die testen van de Kruidvat)
Syl: Fijn dat je je weer iets beter voelt. En ik ben het met babii eens, je moet op je strepen gaan staan!! Laat je niet zomaar afpoederen hoor! Succes vanmiddag bij de gyn!
Essiee schreef:Ag we zullen zien meiden, doe over een paar dagen nog wel een keer een testje ... al vrees ik dat het gewoon een TE lange cyclus is 😢
Vind het al super dat jullie zo meedenken, al dat gezever aanhoren en toch nog proberen een zinnig antwoord te geven. Echt top!!
Succes Syll!!
Babii schreef:Essiee schreef:Ag we zullen zien meiden, doe over een paar dagen nog wel een keer een testje ... al vrees ik dat het gewoon een TE lange cyclus is 😢
Vind het al super dat jullie zo meedenken, al dat gezever aanhoren en toch nog proberen een zinnig antwoord te geven. Echt top!!
Succes Syll!!
Nou zeg, wat moet je van mij wel niet aanhoren allemaal :(.... Daar zijn we voor hoor en ik bedoelde heelmaal niet te zeggen dat je test negatief was 😛 Maar je snapt me wel :)!
Essiee schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeee.. ik wilde even iets opwarmen in de magnetron!
Heb hm veel te lang gezet, de keuken ziet heeelemaal blauw.. stinkt als een gek!
Grrrrr :|
Heb een kei zeurend gevoel in mn buik!
Anne87 schreef:Ja ik draag ook al positiebroeken, die zitten heerlijk! 😊
Mijn beebiesite zal ik binnenkort eens bijwerken en dan geef ik die link wel even oke!?
Buikfoto's proberen wij iedere week te maken, dat is wel een leuk aandenken! Die zal ik tegen die tijd ook wel op de site zetten oke!!
Och meid, wat een gedoe allemaal zeg, ik zal heel hard duimen dat de clomid nu wel aanslaat!
Wat heftig dat je anders een operatie moet?! :?
Babii schreef:@ Esssie, hoop eerder een mensje dat zich aan het innestelen is :P
Storm1987 schreef:mayella schreef:storm, wat een verschrikkelijk verhaal.. Wat jij ook zegt, ik ben als je het zo bekijkt ook blij dat het hier zo vroeg mis ging..
Dat gevoel had ik echt heel sterk toen ik dit verhaal hoorde. Ik kon mijn miskraam nooit echt plaatsen, een plekje geven... maar het lijkt wel ofdat ik door dit verhaal het ineens volledig kan accepteren. Daarmee vlak ik het verdriet wat je hebt van een miskraam niet uit hoor. Want ik heb daar zelf veel verdriet van gehad en dat mag ook. Maar ik weet nu ook waarom het gebeurt. En Mayella, ook jij mag het vertrouwen in je lichaam hebben dat zij haar werk goed doet. Die natuurlijke selectie is er niet voor niks. Jouw miskraam is ook gepaard gegaan met weinig lichamelijke pijn en je lichaam heeft het goed "opgeruimd". Jouw cyclus kwam ook direct weer op gang. Je kan nu het vertrouwen in je lichaam hebben dat alleen gezonde kindjes erdoor komen. Je hoeft ook niet bang te zijn dan je bij een 12 weken echo erachter komt dat het kindje al 7 weken niet meer leeft, jouw lichaam gooit het er direct uit als het niet goed is. Dat is hard maar voor jezelf ook een stukje veiligheid. Tenminste dat is hoe is het ervaar!! Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat er bij de 20 weken iets geks naar voren komt, als ik eerlijk ben heb ik er alle vertrouwen in dat het goed zit.
Hoe is het verder met jou? Bijna tot aan je NOD! Spannend! Heb je kunnen klussen rond je ovulatie? Ik duim voor je hoor. Hoe voel je je?
Mrij: Oh wat akelig 😞 Kan me voorstellen dat je ouders het hier nog steeds moeilijk mee hebben. Door middel van een waardig afscheid kun je het sneller een plekje geven. Gelukkig gaat het tegenwoordig anders dan vroeger. Vroeger kregen doodgeeboren kindjes vaak niet eens een naam.
Meiden ik krijg zo visite. Fijne avond !!
Babii schreef:Hoe bedoel je anders :oops:
Essiee schreef:Oeeh, ook best spannen Mayella!
Mag mijn test er nu anders uitzien? Das niet betrouwbaar toch?
Babii schreef:@ Chan, ik ben totaal niet gespannen, want kan de natuur niet dwingen :(. Ben wel heel af en toe erg verdrietig maar de meiden slepen me erdoorheen.
Deze ronde start ik weer met Clomid, maar ga er niet vanuit dat het aanslaat des te minder hard de teleurstelling is...
@ Esssie, voorgedrukt streepje lijkt me niet! Maar heb je inmiddels een duidelijkere test dan?
Chan9 schreef:Babii schreef:@ Chan, ik ben totaal niet gespannen, want kan de natuur niet dwingen :(. Ben wel heel af en toe erg verdrietig maar de meiden slepen me erdoorheen.
Deze ronde start ik weer met Clomid, maar ga er niet vanuit dat het aanslaat des te minder hard de teleurstelling is...
@ Esssie, voorgedrukt streepje lijkt me niet! Maar heb je inmiddels een duidelijkere test dan?
ja ik ben wel steeds gespannen omdat het steeds niet lukt ben ik bang dat de dokter ongelijk had dat er wel wat mis is ik zit nu hellemaal nergens aan gen ovu testen en geen clomid dokter zegt hoef nog niet maar ik begin het me steeds vaker af te vragen of hij het steeds wel goed heb majah ik moest nog 3 mnd wachten tot ik mag beginnen met ovu omdat het in de dagelijks leven ook veel stress is vandaar
en ind jammer genoeg kan je de natuur niet dwingen
ik hoop voor je dat deze maand de clomid voor jullie aanslaat en suc6 heb 😃
groetjes
sylvia22 schreef:ik heb koppijn van de menstruatie :x en ga me nu klaarmaken voor de gyn. tot straks
sylvia22 schreef:zo ben weer terug even het verhaal:
wel bleef hij herhalen dat 150 mg niet een goede kans maakt maar dat hij er deze maand boven op wil zitten!
Babii schreef:Dat kunnen ze ook al zien aan je baarmoederslijmvlies en inderdaad tijdens de samenlevingstest... Als zijn zaad goed zwemt is je cervixslijm ook prima :).
Officieel moet ik op CD10, maar ga vragen voor CD12 :), dan moet het namelijk al groeien.
Liefs
Babii schreef:Ben nog @ Work, moet nog naar huis en moet nog eten maken :oops:
Babii schreef:Ik had laatst op een ander forum een discussie gelezen. Deze ging over de CB digitaal zonder indicator.
Die meid vroeg:
Waarom zie ik een 2e streepje op me CB digitaal, maar is hij negatief. Ze kreeg als antwoord:
Je kan nooit naar die strepen kijken, dat is gewoon niet zwanger.
Nu heb ik gister de CB digitaal gedaan en had echt maar 1 streep toen ik hem eruit haalde. Vindt dat zo raar dat de een dit zegt en de ander dat. Ik ben toch niet zwanger, maar toch...
Weet ook niet waarom ik dit onderwerp aanhaal (dacht er gewoon aan) :oops: .
Babii schreef:Ik had laatst op een ander forum een discussie gelezen. Deze ging over de CB digitaal zonder indicator.
Die meid vroeg:
Waarom zie ik een 2e streepje op me CB digitaal, maar is hij negatief. Ze kreeg als antwoord:
Je kan nooit naar die strepen kijken, dat is gewoon niet zwanger.
Nu heb ik gister de CB digitaal gedaan en had echt maar 1 streep toen ik hem eruit haalde. Vindt dat zo raar dat de een dit zegt en de ander dat. Ik ben toch niet zwanger, maar toch...
Weet ook niet waarom ik dit onderwerp aanhaal (dacht er gewoon aan) :oops: .
BeautyQueen23 schreef:Als deze ronde niets veranderd, begin je dan met spuiten?