Haha Struffle 😛 Die bolle buik heb ik inmiddels wel door al die hormonen :(....!!!
Hoe is het met jou meid??
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
BeautyQueen23 schreef:Struffle,
Ik heb een eigen beautysalon,.. alles onder 1 dak 😃
Dus o.a visagie en haar opsteken voor bruidjes.. erg leuk!
Klopt ja.. je ziet ineens alleen maar zwangeren om je heen.. ik weet wat je bedoeld hoor!
Owh wel gezellig dus! Moet je tot laat werken morgen? Kan niet even uurtje gaan slapen tussendoor?
BeautyQueen23 schreef:Maar waarom moet je eerst nog clomid slikken als het toch niet helpt 😖 kun je niet al die operatie krijgen dan?
Je had het erover dat je gyn volgens de regels moet werken, maar als het niet werkt............
Struffle zeker leuk! Hard werken maar ontzettend gaaf! :D
sylvia22 schreef:kim, waarom moet je van cd 3 t/m cd 5 slikken? dat zijn maar 3 dagen... ik moet van cd 3 t/m cd 7.
ik slik ze 3x daags eerste om 10.00 uur, de tweede om 16.00 uur en de derde om 22.00 uur.. heb mijn wekkers al gezet!
mannen zijn idd wat makkelijker erin.. die van mij riep altijd het komt allemaal goed, maar nu we wat langer bezig zijn, zie ik dat hij het ook wel moeilijker krijgt en onzeker word..
Babii schreef:Ga ik dan ook doen Syl!! Neem jij ze met water in??? Ik vind ze zo smerig :oops:
becky88 schreef:hey meiden!
ontzettend bedankt voor alle felicitaties!!! 😃
heb een leuke maar vermoeiende dag gehad!
heb nu weer veel steekjes rechts :cry:
becky88 schreef:heb die steekjes al een paar dagen afentoe maar vandaag spant de kroon 🤓
dan vanavond toch maar klussen haha
sylvia22 schreef:kim, ik denk echt dat het je ei is meid... dus flink klussen de komende dagen!
becky88 schreef:ohja en kim je bent gestopt maar de steekjes niet hahaha
ik zal morgen idd ff eentje kopen als k ff van me pa kan ontsnappen hahaha
mag k dan een tijd van te voren niet plassen en drinken want daar ben ik ontzettend slecht in :oops:
hoor zoveel verschillende dingen
Mrij schreef:Kim, nee ik had helemaal niks gevoeld.. maar ik heb nu wel, en dat was in mijn vorige cyclus ook dat ik heel veel slijm verlies, de ene keer wit, de andere keer doorzichtig.. ik weet dat het niks betekend, want ik heb dat een paar weken achter elkaar (in m´n vorige cyclus dus ook), maar dat voelt gewoon enorm vies!!! 😞
Storm1987 schreef:Dat 10cm uit kunnen trekken vind ik wat overdreven. Het was bij mij de eerste dagen draderig, waterig en doorzichtig. Maar op de dag van de ovulatie zelf was het draderig en wit iets dikker dan de dagen daarvoor. Wel vies altijd hoor weet nog wel de eerste keer dat ik het had. Was toen nog totaal niet bezig met zwanger worden... Had ik ineens van dat mega slijmie ! Maakte me ongerust dacht dat ik verklevingen had hahha.
Syl het gaat nu echt hard.... gewoon al over de 14 weken heen. Dagen vliegen :mrgreen:
Storm1987 schreef:Syl ik geloof ook dat die draad een beetje overdreven is hoor. het is wel draderig zeg maar, maar 10cm.... heb ik nooit gehad geloof ik ;)
Storm1987 schreef:Kim meen je dit nou??? Kwam ze gewoon uit het niets?? Bizar :shock: ja ik denk echt dat jij er 2 tegelijk krijgt hoor :mrgreen:
Storm1987 schreef:oja en bij het afvegen voelde het ook glad :lol:
Babii schreef:Maar meiden, ik duik me bed in. Ben gewoon nog steeds moe van me vroege opstaan gisterne, me reizen en me BHV 😛
Was vanochtend ook alweer om 07.30 @ work en om 18.15 uur was ik weer thuis ofzo... Tsjah beetje overgewerkt...
Slaapse meiden!!
En SYL MORGEN 10 UUR HE 😛 Don't Forget ;)
Babii schreef:Het is hier inderdaad erg rustig, maar veel meiden zijn @ work 😊 Ik ook hoor 😉
Ah Esssie echt waar? Sneu is dat he :(!!
sonja2009 schreef:Ik maak stiekem een vreugde dansje heb een vacature opgestuurd gekregen die helemaal bij me toekomst beeld past nu ook hopen dat ze mij willen