Ja ben nog nooit zo blij geweest om ongi te zijn hahah 😂
Weet jij zeker dat je niet zwanger bent dan?
Wat ga je dan bij de gyn doen Kim??
Mismini Proficiat met je zwangerschap!
Geniet ervan!! 😃
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
becky88 schreef:hallo meiden
anne, graag gedaan!
fijn dat je nu ongesteld bent, kun je gelijk door met de volgende ronde!!!
voor mij is utrecht ook niet echt in de buurt maar dat reizen heb ik er wel voor over 😉
missmini: gefeliciteerd!!! geniet ervan
struffle schreef:utrecht is voor bijna niemand dichtbij behalve voor kim, maar aangezien we uit heel nederland komen lijkt het me wel het meest centraal om daar af te spreken (zo in 't midden van brabo-land en drente). En utrecht is leuk, lekker terrassen daar met zn allen aan de ranja ipv rose als het zover mocht zijn haha!
Lijkt me superleuk!
Anne fijn dat je ongi meteen heeft doorgezet, kun je meteen weer verder daarna!
Heb nu zelf t idee dat ik in mn vruchtbare dagen zit nu, aan mn afscheiding te zien. Ik dacht dat ik die allang voorbij was, maar blijkbaar toch niet! Dan toch maar direct met foliumzuur beginnen, mocht het straks raak blijken te zijn...
Zou t zelf juist superstoer vinden om met een groep jonge zwangere meiden door de stad te lopen. Zou me apetrots voelen man!
pals schreef:Utrecht ligt voor mij ook niet naast de deur want ik kom uit drenthe.MissMini schreef:Hoi meiden,
ik heb een hele tijd niet op dit forum geschreven (wel meegelezen) maar ik heb nu groot nieuws: ben zwanger! En Storm, ik had ook 1 dag na de eisprong al allerlei beginnende kwaaltjes. Je ziet wat er van gekomen is : een klein erwtje 😊 Het kan dus zeker!
Allemaal heel veel succes met zwanger worden, ik duim voor jullie!
Van harte met je zwangerschap
Kimberly20 schreef:Nou Anne, er is wel meer kans om het voor je vruchtbare periode te doen, dan na je vruchtbare periode! Want dan liggen de zaadjes al op de loer 😛
Maar je moet wel gewoon doorblijven klussen tot CD 20, want stel je ei verschuift 😛 Dan heb je in ieder geval genoeg zaadjes :)...
Pfff lijk wel een gyn 😛 Nieuw beroep 😛
Jaaaa ik duim ook voor mezelf 😛 En voor Mrij 😉
@ Pals en wat dan als er 1 eerder zwanger is en de ander nog niet 😛 Of de een al bevallen is en er is er 1 nog niet zwanger :roll:
Kimberly20 schreef:Nou Anne, er is wel meer kans om het voor je vruchtbare periode te doen, dan na je vruchtbare periode! Want dan liggen de zaadjes al op de loer 😛
Maar je moet wel gewoon doorblijven klussen tot CD 20, want stel je ei verschuift 😛 Dan heb je in ieder geval genoeg zaadjes :)...
Pfff lijk wel een gyn 😛 Nieuw beroep 😛
Jaaaa ik duim ook voor mezelf 😛 En voor Mrij 😉
@ Pals en wat dan als er 1 eerder zwanger is en de ander nog niet 😛 Of de een al bevallen is en er is er 1 nog niet zwanger :roll:
Kimberly20 schreef:Lieverds,
Ben even verder werken, moet me mail afhandelen 😛 Dat krijg je als je 2 dagen ziek bent :roll:
Kimberly20 schreef:Dit is me zieke hondje 😞 Die vreet zich ook kaal. Als zij der medicijnen niet krijgt dan bijt ze der letterlijk open, tepels eraf etc. Zolang ze medicijnen krijgt is ze super gelukkig 😊
Hooikoorts kan ook 😉
Kimberly20 schreef:Ik snapte zijn keuzes niet. Bedoel je bent gekleurd geboren, so be it! Gaat ie ze neus verkleinen en verkleinen en verkleinen en verkleinen *zucht*.
Er was niks mis met ze neus en ze pigment 😞 Maar hij accepteerde zichzelf niet, zo zonde! En dan die verhalen met de kids? Ik vind dat zo raar nog steeds, maar goed...
Door al die operaties was ze weerstand gewoon niks meer. Door al die medicatie kon ze lichaam het niet meer aan. En nu schijnt ie door een blessure voor een optreden medicatie te hebben gehad, maar ze hart heeft het begeven.. Zou me niet verbazen als hij teveel heeft ingenomen :roll: ... Zijn leven was meer dan een puinhoop 😞
Vindt het wel sneu voor zulke mensen hoor! Ik vind als het zelfmoord was het behoorlijk egoïstisch, want kijk wat je, je familie en vrienden aandoet! Hun blijven achter met het verdriet.
Zo hebben mijn mannetje en ik een maatje van hem verloren. Die had zich ff aan de trap opgehangen terwijl ze dochtertje nog boven sliep. Dochtertje kwam 's ochtends naar mama, Mama mama, papa hangt aan de trap... JESUS denk ff na voordat je wat doet... En dan niet te vergeten zijn ouders die totaal zijn ingestort...
Mensen die zelfmoord plegen weten niet wat ze anderen aandoen 😞 Nu wil het niet zeggen dat Michael het heeft gedaan, maar het zou me niet verbazen... Op het nieuws wordt ook gezegd: zelfmoord is niet uitgesloten, er komt een nader onderzoek...
Kimberly20 schreef:Omdat mijn eitjes niet goed zijn 😉 Net de uitslag van me bloedtest gehad. Ik heb geen goede eisprong... Dus vandaag weer geprikt op een zwangerschap.
Ben ik niet zwanger dan zal er 30 juni (dan is ook de uitslag van het lab er) een menstruatie worden opgewekt (mits ik nog niet menstrueer) en wordt er gestart met een Clomid kuur...
Pffff dat heb ik weer :shock: 😢
Kimberly20 schreef:IK KNAP ME BROEK UIT 😢 Damn wat ben ik dik geworden na het stoppen met de pil :(
miss_amy schreef:pff ik ken dat gevoel lijk net een ballon .. ik voel me echt raar vandaag