Storm1987 schreef:Welkom Jenny!
Wat jammer dat je nog niet zwanger bent. Helaas kan je de natuur niet dwingen op te schieten. Snap wel dat het frustrerend is. Ik zit nu in ronde 3 en hoop zoooooo erg dat het nu raak is want de teleurstelling wordt elke maand groter.
Gebruik je wel ovulatie testen? Deze kunnen je helpen te laten zien wanneer je je eisprong zult hebben.
[quote=]
Mimimabo..............3e ronde...........NOD 13 juli
Jenny89................1e kindje?...........5e ronde...........NOD 14 juli
Storm1987............3e ronde............NOD 8 juli
Hoihoi,
Het is idd heel erg frustrerend. De dagen voor mijn NOD ben ik zoo gestresst en zenuwachtig en als ik ongesteld word, val ik ineens in een depressie. Het is echt echt echt heel frustrerend. Maar ja, het ligt niet in onze handen. We moeten gewoon lekker genieten van onze mannetjes en dan komt het heel onverwachts.
Ik gebruik geen ovulatietesten, omdat ik (denk ik) weet wanneer mijn ovulatie is. Ik zit bijvoorbeeld nu in de vruchtbare periode. Mijn banner geeft iets anders aan, maar deze keer is mn eitje wel vroeg gesprongen! Ik merk het aan mijn borsten. Ze doen zeer, vooral de linkerborst. En ze worden steeds groter. Dat heb ik dus meestal rond mn eitje.
Ik ga wel ff mijn banner aanpassen, want als mijn ovulatie vroeger is dan zal mn NOD ook paar dagen eerder komen. FFkes uitrekenen.
Volgens mijn berekeningen moet ik de 12e ongi worden. dus:
Mayella: 5e ronde --> NOD tussen 1 en 3 juli
Pals : 2e ronde --> Nod tussen 4 en 5 juli
Storm1987: 3e Ronde --> NOD 8 Juli
Struffle: 1e ronde --> NOD 12 juli
Jenny89: 5e ronde --> NOD 12 juli
Mimimabo: 3e Ronde --> NOD 13 Juli
Anne87: 2e Ronde --> NOD 25 Juli
Mrij: 2e Ronde --> NOD (nog niet bekend)
Kimberly: 2e Ronde --> NOD (nog niet bekend)