:shock:
laten we hopen dat het gevoel klopt...
Ik ga even een pakketje op de post doen bij postkantoor, ben strakjes terug!
Niet teveel kletsen he anders moet ik zo zoveel lezen 😉
liefs
struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
struffle schreef:nou zie je, nog een bevestiging dat je zwanger bent.
bovendien testte je bij je vorige zwangerschap ook alleen maar negatief, dus daar kun je niet van op aan.
Je menstruatie zou na de prikpil weer normaal moeten zijn en dat is hij niet.
Hoeveel bevestiging moet je hebben? 😂
struffle schreef:gefeliciteerd pals, goed zo!
wat voor vakantiewerk is het?
Kimberly20 schreef:Ja jij komt na Mayella 😛 Daarna Anne, zie VLindertje daarna ook nog komen 😊
Heeyy vlindertje.. Mag ik vragen hoe jij dat doet :oops: Of stel ik nu een hele brutale vraag? Want jij wordt een alleenstaande mama he??
Wie o wie heeft er een voorgevoel wanneer ik zwanger wordt. NEE STRUFFLE IK BEN HET NU NIET SSTTT GA JE BOEKJE LEZEN :P
struffle schreef:elke dag klussen geeft helaas geen garantie pals, er zijn meerdere factoren in het spel die de bevruchting beinvloeden...
Kimberly20 schreef:pals schreef:Manne moet het werk doen? Wij lussen bijna elke dag maar dat klpt dat ik dan nog niet zwanger ben?
Een tip van mij, je kan beter om de dag klussen. Want als jouw mannetje ze zaad bijv. wat minder is (dus niet heel vruchtbaar) heeft het zeker een dag nodig om weer op te laden, dan spuit hij ook meer (sorry voor me grove taal).
Kimberly20 schreef:Hahahaha PAls, ik kom ff niet meer bij hier 😛
Maar het is wel algemeen bekend dat om de dag seks beter is hoor 😊 Hhahaha die opmerking :P
Kimberly20 schreef:http://www.bol.com/nl/p/boeken/9-maanden-moeder-worden-set/1001004002129043/index.html
http://www.bol.com/nl/p/boeken/de-geboo ... index.html
http://www.bol.com/nl/p/boeken/moeder-w ... index.html
struffle schreef:goed zo mrij, meteen de stier bij zn ballen grijpen!!
Zie je al leuke vacatures om te vervullen?
Ik en vriend zijn ook 100% nederlands, vind het wel belangrijk dat onze kinderen opgroeien in een multiculturele buurt, waar we nu in wonen, echt een mengelmoes van culturen, dat vind ik belangrijk voor de ontwikkeling van tolerantie naar elkaar en doorbreken van stigmatisering en vooroordelen.
mrij ik denk dat het bij jou ook ff duurt. Ik zeg september.
Vlindertje kun je een lijstje met titels maken? Dan kan ik actief gaan zoeken en bestellen 😃
Pals gooi ff die aarbei hierheen
Kimberly20 schreef:Van welke afkomst zijn jullie eigenlijk? Dus bedoel jou en je mannetje.
Mijn mannetje is 3/4 indo en 1/4 nederlands
Ik ben 1/4 spaans, 1/4 duits en 1/2 nederlands
Kimberly20 schreef:WHAHAHA HOE DAN???? Wie is blacky????
Kimberly20 schreef:OF het was een geil mannetje die zich voordeed als vrouw 😉 En op zoek was naar zwangere vrouwen omdat ie dat geil vind 😛 Verzin maar wat hoor ;)
struffle schreef:waren ze bij je vorige zwangerschap ook 😉
let nou maar op morgen, dan krijg ik alsnog gelijk 😃
ga nu koken!
en vlindertje, welke van die mega lijst raad jij erg aan? qua informatie en relevatie als je zwanger wilt worden en zwanger bent? boeken over opvoeing heb ik zelf zat ivm mn studie
struffle schreef:ik bedoelde: ik had je nog NIET bedankt, dus bij deze nogmaals bedankt vlindertje :mrgreen:
Kimberly20 schreef:Ja jij komt na Mayella 😛 Daarna Anne, zie VLindertje daarna ook nog komen 😊
Heeyy vlindertje.. Mag ik vragen hoe jij dat doet :oops: Of stel ik nu een hele brutale vraag? Want jij wordt een alleenstaande mama he??
Wie o wie heeft er een voorgevoel wanneer ik zwanger wordt. NEE STRUFFLE IK BEN HET NU NIET SSTTT GA JE BOEKJE LEZEN :P