ik slik goedkope foliumzuur van de DA 2 nog wat voor een potje van 100 pillen...
Kim, je mag best een beetje jaloers zijn hoor... Jou tijd komt snel!!! Je moet het naast je neer leggen en dan gaat het vast beter 😉 Heb afgelopen maand een rust gevoel over me gehad.. zo van het komt vanzelf wel.. en zie het resultaat...
Succes bij de gyn!!!
struffle, Ik heb ook een beetje zon band met mn moeder... Kon nooit iets goed doen.. En denk ook dat zij het helemaal niet leuk vind wanneer ik het haar vertel.. Zo van nu al je bent nog zo jong... (zelf was ze 33 toen ze mij kreeg, 34 mn broertje) Maargoed ze weet wel dat ik jong mama wil worden.. Ben echt heel benieuwd naar haar reactie.. Weet alleen niet wat slim is... Wil t wel graag nu vertellen maar dan ook alle ouders (ons kindje krijgt maar liefst 4 opa's en oma's...), maar heb ook een zwagertje van 11 en die vind dit natuurlijk heel bijzonder en wil het graag weer kwijt, op school ofzo.. En daar heb ik natuurlijk nog geen zin in... En als ik wacht tot 12 weken kunnen we t vertellen op mn vriend zn verjaardag... Maar vrees dat ik zo lang mn mond niet kan houden :oops:
pffffffffffffffffff lastig 😉
Maargoed meiden, als wij er gelukkig mee zijn..... Het is onze keuze.. Wij hebben niet gevraagd om hier op aarde te komen.. Net zo min als dat onze ouders er om gevraagd hebben om opa en oma te worden 😉
Storm1987 schreef: kim hoe weet je dat van die pillen van de etos? het lijkt me namelijk een broodje aap verhaal. Als die pillen niet goed zouden zijn mogen ze toch niet verkocht worden lijkt me.
Ik slik trouwens de pillen van trekpleister Vitaal Zwanger. Het etiket heb ik eraf gehaald want het staat gewoon in mijn keuken. Dan krijg je ook geen vragen 😉 ik slik ook tarwekiemoliecapsules.
Mayella: lees dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!