Jorina, dit is niet slapen je bent nog ONLINE
Ik ben wel slapen! Weltrusten meiden :D..
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
struffle schreef:van de pil voelde ik me echt niet puur meer, veel meer last van neerslachtigheid en stemmingswisselingen, ben nu veel gelijkgestemder!
meiden ik ga dat pak chocokoekjes opentrekken, tijd voor actie :mrgreen:
Trusten en mooie nacht!
sonja2009 schreef:struffle schreef:van de pil voelde ik me echt niet puur meer, veel meer last van neerslachtigheid en stemmingswisselingen, ben nu veel gelijkgestemder!
Trusten en mooie nacht!
Dit is echt niet normaal hoor volgends mij eet jij elke dag wel een pak chocolade koekjes op hahhahahahahahahahahahahahahahha
Lunanoa schreef:Ik dacht precies hetzelfde, maar hield me wijs stil:P
Lekker hoor Strufflesonja2009 schreef:struffle schreef:van de pil voelde ik me echt niet puur meer, veel meer last van neerslachtigheid en stemmingswisselingen, ben nu veel gelijkgestemder!
Trusten en mooie nacht!
Dit is echt niet normaal hoor volgends mij eet jij elke dag wel een pak chocolade koekjes op hahhahahahahahahahahahahahahahha
Lunanoa schreef:Mij kun je nu al rollen. Dan kun je me stuiterend de weg op gooien!
Peet schreef:Hhaha ja dat ken ik ja! Gisteren waren we samen aan het douchen en toen zei ik: Een paar jaar geleden kon je me niet weerstaan als je me in mn nakie ziet.. Nu kunnen we zonder te seksen douchen!!! Haha! Hij zei dat ie me nog steeds niet kon weerstaan alleen dat het nu minder gevoelig is geworden.. Okee... Duidelijk!! Hahaha! Maar iedere dag hoeft zowiezo niet van mij hoor... De laatste maanden deden we dat voor de wens ook niet. Dan kwam het, of niet... 😉 Maar denk dat je beter een man kan hebben die je over de streep moet trekken dan zo een die je iedere iedere dag 2x van je af moet schoppen!
Lunanoa schreef:Ik had precies hetzelfde met mijn positieve ovulatie test. Eerder kon ik gewoon op commando HUPPAKKEE erop! Maar nu lukte dat niet. Ik deed mijn best maar was zo moe :oops:
Heb eerlijk gezegd dat het me niet lukte dit keer :oops:
Babii schreef:Ik strip dus mooi niet voor me vent 😛 Ben daar veels te onzeker voor :|
Babii schreef:Zelfs de taal ik ben geil doet mijn mannetje niks. Mijn mannetje is erg romantisch en wil de tijd nemen... Behalve als ik evt. vruchtbaar ben.
En ik hoef ook niet te zeggen ik wil seks, want dan zegt ie: zeg dat nou niet en begin dan gewoon.
Maak er ook niet druk over dat ik minder seks heb als vroeger. We zijn al 3 jaar samen nu en het is logisch dat het dan minder wordt.
Maar als ik ervan kan genieten als ik het heb vindt ik het prima. Vindt zelf knuffelen ook heerlijk, gewoon de liefde van mekaar voelen...
Hebben jullie trouwens een liedje samen met je mannetje? Wij wel:
Everytime we touch - Escada...
Dat liedje hebben we veel geluisterd toen we daten en als we zonder elkaar waren luisterde we dit ook. Het liedje is erg van toepassing op ons :D.
Babii schreef:Zelfs de taal ik ben geil doet mijn mannetje niks. Mijn mannetje is erg romantisch en wil de tijd nemen... Behalve als ik evt. vruchtbaar ben.
En ik hoef ook niet te zeggen ik wil seks, want dan zegt ie: zeg dat nou niet en begin dan gewoon.
Maak er ook niet druk over dat ik minder seks heb als vroeger. We zijn al 3 jaar samen nu en het is logisch dat het dan minder wordt.
Maar als ik ervan kan genieten als ik het heb vindt ik het prima. Vindt zelf knuffelen ook heerlijk, gewoon de liefde van mekaar voelen...
Hebben jullie trouwens een liedje samen met je mannetje? Wij wel:
Everytime we touch - Escada...
Dat liedje hebben we veel geluisterd toen we daten en als we zonder elkaar waren luisterde we dit ook. Het liedje is erg van toepassing op ons :D.
sylvia22 schreef:goedemorgen dames,
hier eindelijk geen clomid meer.. ben er ook helemaal klaar mee!
oh kim spannend meid vrijdag.. ik ben zenuwachtig voor jou :D
Lunanoa schreef:Wat is een FM ?
secret schreef:Goedenmorgen meiden, raar gevoel om je bed uit te stappen en te bedenken dat we er nu echt voor gaan 😃
Gisterenavond in bed nog een goed gesprek gehad, en dat is erg fijn.
Straks werken om 15.00u heb toch liever een ochtenddienst.
Ga zo maar eens opruimen en lekker mee bléren met de muziek 😂
Nou dames laten we hopen dat de mannen de goede richting hebben gevonden dan :mrgreen:
Storm1987 schreef:hey essie wat jammer joh! Loopt het niet lekker momenteel in je relatie? Verstandig om dan eerst even de boel weer op de rit te krijgen. Gelukkig ben je nog lekker jong en heb je nog niet te maken met e biologische klok. Al is het verlangen naar een kind daar natuurlijk niet minder om!
Hoop dat jullie er samen uitkomen.
Storm1987 schreef:Ooooo wat lief!! Je zit wel op een lekkere plek, Sonja 😉 Goed voor je hormonen en je rammelende eierstokken :mrgreen:
Nou ik heb nooit geweten dat katten zo leuk konden zijn! Nu rent hij weer het hele huis door met een pluche muisje wat aan 1 stuk door piept. haha erg grappig.
Hmm lunanoa dat is wel iets minder dat hij halfdode vogels mee naar huis brengt haha. Toch hoort het wel bij hun instinct, vind het persoonlijk tegen natuurlijk om ze een belletje om te doen maar vind het ook zielig als ze met vogeltjes thuis komen. Dilema ;)
Storm1987 schreef:Mijn katje is echt de leukste!! Hij speelt heel de tijd met een dop van een pak drinken. Dat gooi ik dan weg en dan rent hij er achteraan en brengt het weer terug. Hij apporteert dus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wist niet dat katten zo leuk konden zijn!! Tom is nu bijna 5 maanden.
Storm1987 schreef:welk kattengrid heb je dan als ik vragen mag?
Storm1987 schreef:welk kattengrid heb je dan als ik vragen mag?
Babii schreef:Ze staan me altijd emt ze 4en aan te kijken als ik die drollen schep. En ben ik klaar duiken ze er weer in.
Maar goed ik verschoon hem wel elke dag want wij willen ook op een wc piesen en poepen terwijl ie schoon is en er niet nog een drol inligt.
Ik vind als je die bak 1 dag niet verschoont dat vind ik heel zielig voor de dieren. Eigenlijk mishandeling, want wij gaan ook net op gore potten zitten die stinken naar urine met drollen erin :|
Babii schreef:Ja zwaar, ik denk daar gewoon zo over. Moet er niet aan denken om zelf op een ranzige wc vol drollen te moeten plassen/poepen :|
Wij zijn net naar de dierenwinkel geweest en ze hebben weer snoepjes. En de handige Minous heeft het bakje met snoepjes weer opengekregen. Waar ik hem verstop, mevrouw vindt het wel :).