GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Wat een onderwerp zeg, katten, whahah. Ik heb er geen en wij zullen er ook geen krijgen.. Doe mij maar een baby :mrgreen: :mrgreen:
Mrij schreef:Hahah ik zit ook jullie verhalen te lezen, maar kan me er niks bij voorstellen :oops: Ik vind katten echt helemaal niks!! Doe mij maar lekker een hondje! 😉
Jootje82 schreef:Ohhh, zit verkeerd :shock: Dit is een kattentopic..
😃 Haha, ik wou me even voorstellen. Ik ben 26 (biiijjjnnnaaa 27) en we willen uiteraard ook graag weer zwanger worden. Helaas een mk gehad met 8 weken en een curretage met 10 weken. Maar ik ben helemaal schoon verklaard dus gaan vol goede moed weer verder! 😃 Ik dacht, kom hier eens kijken.. Echt jong ben ik niet maar wil wel heel heel heel erg graag mama worden.. ;)
struffle schreef:haai meiden
ik ben een keertje wat vroeger thuis, lekker hoor!
essiie meisje, doe rustig aan en neem de tijd. Neem geen overhaaste beslissingen. Sterkte met alles!
En lunanoa, sonja en anderen, ik had al een aantal keer gezegd dat mijn chocokoekjes symbool staan voor seksen 🤓 Anders zou ik nu ook 100kilo wegen denk ik haha! Heb toevallig wel nu chocokoekjes in huis 😉
Wat een verhalen over katten! Nou, ze krijgen bij mij echt niet het duurste van het duurste, wat een onzin. Geloof er echt niet in dat dat beter zou zijn. Kan mn geld wel ergens anders aan besteden 😉
Ik heb een ovutest gedaan en het streepje is nog steeds te licht, maar wel donkerder dan alle andere testen. Is dat dan positief? Hij is net iets lichter dan de controlestreep...
Mrij schreef:Schorpioentje, mooi dan kan ik jou de hand schudden haha 😉
Jootje, welkom!! Gezellig dat je mee komt kletsen, 26 is nog lekker jong toch!!!
Wat erg dat je een mk hebt gehad, gelukkig ben je weer schoon en kun je weer verder!! Ik hoop dat het snel weer raak is!
struffle schreef:62,50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat vind je meevallen?????????????
je bent gek!!
het is dat 1 kat op dieet moet, maar de ander krijgt gewoon voer van de aldi en dat vind ze heerlijk! (hoor dr iig nooit klagen muahhahahahahahahaha)
mayella schreef:struffle schreef:62,50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat vind je meevallen?????????????
je bent gek!!
het is dat 1 kat op dieet moet, maar de ander krijgt gewoon voer van de aldi en dat vind ze heerlijk! (hoor dr iig nooit klagen muahhahahahahahahaha)
Die van ons kregen ook t voer van de aldi.. Nouw ons dikkertje, werd daar nog dikker van.. :shock: Schijnt dat er een heleboel voedings stoffen niet in zitten die ze wel nodig zijn...
We hebben nu een jaar felix gegeven maar ook daar doet ons kleintje t niet goed op.. Nu een speciale van de pets place.. En anders gaan we over op royal canin.. Mn schoonzus geeft t die van haar ook.. en ze doet lang met zon zak :shock: ze koopt maar 2 grote zakken in t jaar geloof ik.. Ze heeft er ook maar 1 😉 en dan vind ik de prijs nog wel mee vallen.. wij betaalden 10 euro per maand aan felix.... er ging daar best veel van door :D
Lunanoa schreef:Wij hebben ze Royal Canin gegeven & ze hebben ook nog zo'n ander duur merk gehad. Ben de naam even kwijt.
Op het moment krijgen ze Purina, goedkoop voer maar heb nog nooit zulke sterke katten gehad. Eerder altijd zieke katten gehad. Zijn er al 3 dood 😞
Maar qua stank heb je wel gelijk. Als ze net gegeten hebben stinken ze enorm uit hun muil. GEDVER :P
sylvia22 schreef:Lunanoa schreef:Wij hebben ze Royal Canin gegeven & ze hebben ook nog zo'n ander duur merk gehad. Ben de naam even kwijt.
Op het moment krijgen ze Purina, goedkoop voer maar heb nog nooit zulke sterke katten gehad. Eerder altijd zieke katten gehad. Zijn er al 3 dood 😞
Maar qua stank heb je wel gelijk. Als ze net gegeten hebben stinken ze enorm uit hun muil. GEDVER :P
die van mij begint ook altijd te gapen als ze tegen me aanligt oooh wat een stank... en die andere begint zodra ik haar ga aaien en zij zich ontspant begint ze scheten te laten.. hahahaa vieze stink beesten, maar wel lief! :D
struffle schreef:haha ja katten stinken idd uit hun muil. Volgens mij laten die van mij geen scheten 😛
Mijn katten zijn allebei supergezond (de ene is wel wat te dik, die krijgt ook niet zo veel te eten), behalve dat mik dan een plaskat is en daarom op dieet is (zak voer van de dierenarts, 2 kilo voor 30 euro ofzo pfff).
Maarreh, dit lijkt verdacht veel een kattenforum te gaan worden hmmm *kijkt vertwijfelt*
Ik heb alweer 1 artikel doorgespit, joehoe!
Mrij schreef: :shock: :shock: Gaat het hier nog steeds over katten???? Hahah jeetje zeg! Becky, wij houden niet van katten, dan kunnen wij mooi weer over de geiten beginnen... (GRAPJE!! 😛 )
struffle schreef:Ik heb een ovutest gedaan en het streepje is nog steeds te licht, maar wel donkerder dan alle andere testen. Is dat dan positief? Hij is net iets lichter dan de controlestreep...
mayella schreef:b0llie..................eerste kindje...............1e ronde.................NOD 25 september(bij cyclus van 28dagen, cyclus nog onbekend)
miss_amy............eerste kindje...............vijfde ronde.............NOD 30 september
Lunanoa..............eerstre kindje..............ronde 12..................NOD 30 sept. 1/2 okt.
Becky.................eerste kindje...............ronde 2...................NOD 4 oktober (cyclus van 84 dagen)
Struffle................eerste kindje..............vierde ronde...........NOD 7 oktober
Sonja2009............eerste kindje..............vijfde ronde............NOD 8 oktober
Sylvia.................eerste kindje...............18/4e ronde...........NOD +/- 17 oktober
Mayella................eerste kindje.............8e 3na mk..............NOD 21 oktober
Mrij.....................eerste kindje..............derde ronde..........NOD onbekend
Essiee.................eerste kindje...............derde ronde............NOD onbekend (nog niet ongesteld geweest)
Jootje82..............eerste kindje..............'voorronde'.............NOD onbekend (moet nog 1e X ongi worden na curettage)
Secret.................eerste kindje.............. eerste ronde.......... NOD onbekend (moet nog een ontrekkingsbloeding krijgen)
Babii...................eerste kindje...............5e ronde..............NOD onbekend, want Clomid zal wel weer eens niet werken 😉
ik ben afgelopen zondag al ongi geworden.. dus maar ffies weer aangepast ;)
miss_amy schreef:@ lunanoa..
ja dat was ik maar..
als het goed is is daar al een discussie over gevolgd.. het gaat nu super in ieder geval !
Mrij schreef:Ik wil ook absoluut geen discussie aanwakkeren (en doe dat nu dus ook niet!!). Maar ik heb er ook flink veel moeite mee! Ik vind het moeilijk om positief op jouw berichten te reageren, omdat ik er niet achter kan staan! En dan moet je weten dat het niet persoonlijk tegen jou is.. maar dan weet je het wel
becky88 schreef:idd mrij!
ik maak dagelijks mee wat voor een impact het heeft op een kind die ziet dat z'n moeder geslagen word of hij zelf!!
en sorry maar zo'n mensen mogen echt geen kinderen krijgen
becky88 schreef:nou sorry struffle dat kan ik niet met je eens zijn maar goed iedereen zijn mening!
Mrij schreef:Struffle, ik snap jou standpunt, al ben ik hier wel wat harder in denk ik.. En ik ben hier ook helemaal niet om haar af te vallen, dat heb ik ook gelijk gezegd! Ik heb er alleen moeite mee en daarom leg ik uit waarom ik niet op haar berichtjes reageer!
struffle schreef:Mrij schreef:Struffle, ik snap jou standpunt, al ben ik hier wel wat harder in denk ik.. En ik ben hier ook helemaal niet om haar af te vallen, dat heb ik ook gelijk gezegd! Ik heb er alleen moeite mee en daarom leg ik uit waarom ik niet op haar berichtjes reageer!
ik vind juist dat jij heel netjes reageert omdat je bij jezelf blijft en vanuit je eigen gevoel spreekt 😉
struffle schreef:even voor de goede orde ik ga nu wel echt een doos 3 chocolade ijs uit mn vriezer trekken 😃 hmmmm nog dames die mee willen lepelen??
bollie, ja dat was ik, maar mn kat moet het vanwege zijn dieet, als het niet hoefde zou ik zeker niet vrijwllig 62,50 uitgeven, denk dat daar wel een verschil in zit 😉
Mrij schreef:Jaa, pff het gaat wel lastig hoor, ik ben nu toch eerst maar begonnen met 1 hand op de rug en 1 oog dicht, pff wel moeilijk hoor!!! :shock:
b0llie schreef:struffle schreef:even voor de goede orde ik ga nu wel echt een doos 3 chocolade ijs uit mn vriezer trekken 😃 hmmmm nog dames die mee willen lepelen??
bollie, ja dat was ik, maar mn kat moet het vanwege zijn dieet, als het niet hoefde zou ik zeker niet vrijwllig 62,50 uitgeven, denk dat daar wel een verschil in zit 😉
mijn kat geeft over bij ander voer hehe
dus bij mij moet t ook
royal canin vind ik gewoon goed voer, mn katten doen t er super op
maar laten we erover ophouden hehe