MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
volgens mij ga ik ziek worden aaarghh, ben misselijk en heb keelpijn, wil slapen! maar ik moet zo eerst werken.
Babii schreef:Zeg Spam is niet zo 😂 :mrgreen: 😛
struffle schreef:je nod is op mn verjaardag stef :mrgreen:
Dat kan alleen maar goed nieuws betekenen 🤓
Essiee schreef:Ik zet die van stef nog een keer neer, nou hebben we 2 verschillende ;)
Essiee schreef:b0llie..................eerste kindje...............1e ronde.................NOD 25 september(bij cyclus van 28dagen, cyclus nog onbekend)
Schorpioentje......eerste kindje...............tweede ronde............NOD 28 september
miss_amy...........eerste kindje................vijfde ronde..............NOD 30 september
Lunanoa.............eerstre kindje...............ronde 12..................NOD 30 sept. 1/2 okt.
Stef2203............eerste kindje.................ronde 2..................NOD 02 oktober
Becky................eerste kindje................ronde 2....................NOD 4 oktober (cyclus van 84 dagen)
Sonja2009..........eerste kindje................vijfde ronde..............NOD 8 oktober
Struffle..............eerste kindje................vierde ronde.............NOD 10 oktober
Sharon...............eerste kindje................derde ronde.............NOD 15 oktober
Sylvia................erste kindje.................18/4e ronde..............NOD +/- 17 oktober
Mayella..............eerste kindje................8e 3na mk................NOD 21 oktober
Mrij...................eerste kindje................derde ronde..............NOD onbekend
Essiee................eerste kindje...............derde ronde..............NOD +/- 2 november (cyclus 40 dagen)
Jootje82.............eerste kindje...............'voorronde'...............NOD onbekend (moet nog 1e X ongi worden na curettage)
Secret...............eerste kindje............... eerste ronde........... NOD onbekend (moet nog een ontrekkingsbloeding krijgen)
Babii..................eerste kindje................5e ronde.................NOD onbekend, want Clomid zal wel weer eens niet werken
EstherH...............eerste kindje...............10e ronde.................NOD tsjaaa die ene druppel wat er nu is ff afwachten!
Babii schreef:Alleen ik ben dan niet zwanger :cry:
Babii schreef:Ik weet voor 99,5% dat er niks zit :(. Ja mijn tijd komt wel, maar stel ik spuit, dan moet manlief ook nog raak schieten ;)
Stef2203 schreef:Babii schreef:Ik weet voor 99,5% dat er niks zit :(. Ja mijn tijd komt wel, maar stel ik spuit, dan moet manlief ook nog raak schieten ;)
Toch jammer, al die bijwerkingen voor Jan met de kort achternaam.
Mannen schieten toch altijd raak 😛 als ik mijn (opschepperige) vriend mag geloven :geek:
Essiee schreef:Nou gaan we die toch maar bestellen denk ik ....
Mn mannetje zn dingetje moet even geen overuren draaien, dalijk issie helemaal uhh.........
Ik heb me nog helemaal niet verdiept in die dingen eigk, maar hoe ga je die in vredesnaam gebruiken als je geen regelmatige cyclus hebt??
Stef2203 schreef:Of zijn zaadjes zijn verlegen :P
struffle schreef:hmmm lijk wel de enige die daar maar weinig moeite mee heeft geloof ik 😃
vind het wel verslavend werken :oops:
struffle schreef:hmmm lijk wel de enige die daar maar weinig moeite mee heeft geloof ik 😃
vind het wel verslavend werken :oops:
Babii schreef:Dat zou een gyn nooit zeggen tegen mij... De reden is me baarmoeder, dus denk niet dat ze het zouden zeggen :)!!
Nog 2,5 uur dan vrij 😂
En heb zo nu en dan een steekje, maar ach kan het me ook verbeelden omdat ik het graag wil 😂
struffle schreef:ik ben werken
doeeeeeeeeeg!
Stef2203 schreef:Babii schreef:Dat zou een gyn nooit zeggen tegen mij... De reden is me baarmoeder, dus denk niet dat ze het zouden zeggen :)!!
Nog 2,5 uur dan vrij 😂
En heb zo nu en dan een steekje, maar ach kan het me ook verbeelden omdat ik het graag wil 😂
Nee dat denk ik ook niet, maar stel, dat ook spuiten niet aanslaan, wat gaan ze dan doen?
(Ben er niet zo in thuis)
struffle schreef:oh essie ja das minder dan! af en toe even de rem erop dus haha
stef ik ben blij dak niet de enige ben 😉 Is bij mij wel enorm toegenomen sinds we voor t eggie gaan moet ik zeggen 😃 Nouja, daarvoor was t al niet slecht, maar we hebben 1,5 jaar terug ofzo wel echt een seksdipje gehad, ben blij dat dat nu weer opgekrikt is (wat een woordspeling weer he)
Babii schreef:Normaliter wordt dan dan IUI, maar die spuiten slaan wel aan hoor 😊 Want die kunnen ze net zolang ophogen tot er een goed rijpend eitje is. Deze injecties worden heel vaak gebruikt voor vrouwen die IVF ondergaan.
En als dat niet zou aanslaan heb ik werkelijk waar geen idee :| Zal het morgen eens aan me gyn vragen... Kijk als er nu een eitje groeit (wat niet gebeurd) dan hoef ik daar niet aan...
Stef2203 schreef:Babii schreef:Normaliter wordt dan dan IUI, maar die spuiten slaan wel aan hoor 😊 Want die kunnen ze net zolang ophogen tot er een goed rijpend eitje is. Deze injecties worden heel vaak gebruikt voor vrouwen die IVF ondergaan.
En als dat niet zou aanslaan heb ik werkelijk waar geen idee :| Zal het morgen eens aan me gyn vragen... Kijk als er nu een eitje groeit (wat niet gebeurd) dan hoef ik daar niet aan...
Mijn nieuwsgierigheid is gevoed, dank je wel 😛
Ik hoop dat je morgen stiekem verrast wordt, en anders dat je spuitjes gelijk aanslaan dat je lekker verder kan :)
Stef2203 schreef:@ bollie: Dank je wel 😊
@ Babii: Een beetje hoop is wel gezond, ik hoop ook dat ronde 2 voor mij raak is, hoewel je weet dat er maar een kleine kans is dat het zo snel gaat.
Toch prettig dat ze zoveel mogelijkheden hebben om het toch een kans van slagen te geven, aan het einde van de rit zit er vast een schitterende kleine beeb op je te wachten :D
Essiee schreef:Storm jij spoort niet :D
struffle schreef:woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb een positieve ovulatietest!!!!!!!!!!!!!!!
Storm1987 schreef:Ik zet mijn geld op dat ze zwanger is :mrgreen:
Babii schreef:Je bent net van de pil toch chan? Zou zeggen doe een test, maar denk dat je aan het ontpillen bent...
Bij de kv heb je er 2 voor 5 euro 😃 Dus testeennnn als je het niet vertrouwt :)
Babii schreef:Nouuuu dan zou ik als ik jouw was heel snel testen 😉 Je moest zondag ongesteld worden. Je hebt bruine afscheiding... Dan is de kans dat je zwanger bent aanwezig.
Snap niet waarom je niet test eerlijk gezegd :| Je zal toch eens moeten testen 😉 Ja of je kiest ervoor om over 4 maanden wat te zien aan je buik :P
Babii schreef:Je bent nu al bijnaaa een week overtijd dus er moet genoeg HCG in je bloed zitten. AH bij ons verkoopt het wel.
Bovendien staat een begin van een zwangerschap bekend als ongi kwaaltjes en vaak verliest een vrouw dan ook bruinachtig slijm 😊
Ben super benieuwd of je zwanger bent hoor, rijdt je nog ff langs de AH??
Chan9 schreef:Babii schreef:Je bent nu al bijnaaa een week overtijd dus er moet genoeg HCG in je bloed zitten. AH bij ons verkoopt het wel.
Bovendien staat een begin van een zwangerschap bekend als ongi kwaaltjes en vaak verliest een vrouw dan ook bruinachtig slijm 😊
ja ik denk dat ik dat toch maar even ga doen voor cker heid weet ik wel waar ik aan toe ben haha
ik ben straks terug
bedankt
Babii schreef:Chan9 schreef:Babii schreef:Je bent nu al bijnaaa een week overtijd dus er moet genoeg HCG in je bloed zitten. AH bij ons verkoopt het wel.
ja ik denk dat ik dat toch maar even ga doen voor cker heid weet ik wel waar ik aan toe ben haha
ik ben straks terug
bedankt
Je moet me niet te lang laten wachten he 😛 Blijf speciaal om je antwoord te lezen :P
sharon_ schreef:Jeetje eerst 10 pagina's bij lezen over een discussie haha.
Essie ben benieuwd hoor wat voor een geheimpje je hebt! Erg spannend hihi.
Esther & Chan testen is altijd handig voor de zekerheid, gewoon ff doen hoor..
Struffle, wat goed een posi ovutest 😃 !! Super joh.. Nu hopen dat je mannetje raak schiet.
Steff welkom hier meid!
Pff ben ik nog iets vergeten meiden? Geloof het niet hé?!
EstherH schreef:sharon_ schreef:Jeetje eerst 10 pagina's bij lezen over een discussie haha.
Struffle, wat goed een posi ovutest 😃 !! Super joh.. Nu hopen dat je mannetje raak schiet.
Steff welkom hier meid!
tis beetje lastig, heeeeel iets donkerrood(heel donker) of bruin komt er al 2 dagen maar echt 1 klein sliertje, zit beetje in dubio dus..
EstherH schreef:EstherH schreef:sharon_ schreef:Jeetje eerst 10 pagina's bij lezen over een discussie haha.
Steff welkom hier meid!
tis beetje lastig, heeeeel iets donkerrood(heel donker) of bruin komt er al 2 dagen maar echt 1 klein sliertje, zit beetje in dubio dus..
ik ben heel duidelijk of niet :P