BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Over mij heb je iig niks gemist 😛 Hoest met jou?? Hebbie een beebiesite 😛
b0llie schreef:welkom hier ankie
ik kom ook oorspronkelijk uit limburg
van vlakbij venlo
dus meer t noorden van limburg
Ankie87 schreef:b0llie schreef:welkom hier ankie
van vlakbij venlo
Dus spreek je ook met een accent? of valt dat mee?
b0llie schreef:Ankie87 schreef:b0llie schreef:welkom hier ankie
van vlakbij venlo
Dus spreek je ook met een accent? of valt dat mee?
ja ik heb nog wel n beetje dat limburgse accent
maar woon al ruim 4 jaar niet meer daar
dus t is er wel wat af hoor
@sonja
gefeliciteerd zeg met je nieuwe baan
wel begrijpelijk dat je je daar ff op wilt concentreren hoor
en ff wat anders
k heb mn moeder nu op msn
blegh, ik wil t gwoon vertellen, dat we bezig zijn
ik wil vanalles vragen
maar ik doe t lekker niet 8-)
BeautyQueen23 schreef:@ Kim... geen veranderingen? 😞 wanneer moet je naar de gyn om te checken, een dezer dagen toch?
Hier gaat het goed.. nee nog geen beebiesite.. eerst de echo afwachten donderdag.. hm ja raar misschien! Maar wil toch die EXTRA bevestiging :oops:
@ Anke... welkom... 😃 Hoop dat jullie er snel samen voor kunnen gaan!
@ Sonja... Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jij weet zelf wat je voelt en wat je wilt... volg je hart is altijd goed 😃
Een DATE?!?!? wat dan??!
BeautyQueen23 schreef:@ Kim... geen veranderingen? 😞 wanneer moet je naar de gyn om te checken, een dezer dagen toch?
Hier gaat het goed.. nee nog geen beebiesite.. eerst de echo afwachten donderdag.. hm ja raar misschien! Maar wil toch die EXTRA bevestiging :oops:
@ Anke... welkom... 😃 Hoop dat jullie er snel samen voor kunnen gaan!
@ Sonja... Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jij weet zelf wat je voelt en wat je wilt... volg je hart is altijd goed 😃
Een DATE?!?!? wat dan??!
Schorpioentje87 schreef:Ankie: Gezellig weer een limburger!! Ik kom ook uit Limburg, dorp naast Roermond!
Sonja: Logische keuze, en ook een knappe keuze! Voor hetzelfde geld raak je nu indd sneller zwanger omdat je er niet zo mee bezig bent!
Mrij schreef:Storm, goed dat je het zegt dat je moeder dan jarig is! Kom er net achter dat m´n schoonmams dan ook jarig is!! :oops: Duss ik moet ook niet te laat weer terug dan!!
Mayella, ja we kunnen misschien ook beter met de trein gaan.. maar dan reizen we waarschijnlijk nog alleen?
Ik ben ook errug benieuwd wat er met Essie is!! 😃
Babii schreef:@ Ankie, bij mij weet ook niemand het hoor. Dit is iets tussen steph en mij en als ik rond de 10 weken ben vertel ik het pas. Aan me schoonouders dan 😉
@ BQ, ik moet morgen, maar merk dat er geen ei groeit... Dus vrees dat er morgenochtend slecht nieuws is :(
b0llie schreef:ze staat er vast wel achter hoor
maar wil t pas vertellen als we echt zwanger zijn
als t n beetje zeker is
Ankie87 schreef:Babii schreef:@ Ankie, bij mij weet ook niemand het hoor. Dit is iets tussen steph en mij en als ik rond de 10 weken ben vertel ik het pas. Aan me schoonouders dan 😉
@ BQ, ik moet morgen, maar merk dat er geen ei groeit... Dus vrees dat er morgenochtend slecht nieuws is :(
ik zou het zelf (als we eraan beginnen) ook niet aan iemand vertellen. Maar ik d8 dat bollie (hoop dat ik het goed zeg), het maybe met haar moeder erover wilde praten.
@ beautyqueen: maak helemaal niks uit!!!!!!
Storm1987 schreef:Ankie: Wat leuk dat je er bent, gezellig zo'n uitgebreide biografie :mrgreen: vind ik persoonlijk altijd erg leuk. Hopelijk gaat je vriend snel overstag 😉
Sonja: Logisch besluit hoor! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Snap dat je hier nu even helemaal voor wilt gaan, immers is dit ook een deel van je stabiele basis die je wilt hebben voor het kindje geboren wordt. Getuigd alleen maar van dat je goed nadenkt en daar kunnen sommige wat van leren, ik noem geen namen miss amy, shit mislukt :oops: 😉 Als je straks je vaste contract hebt kun je je weer volledig inzetten. En wie weet was het deze maand wel raak 😉
Nog niks van Chan9 gehoord....zou dat een goed teken zijn? Hoop zo dat ze positief getest heeft.
Ik ga filmpie kijken met mijn mannetje.
tot later.
Storm1987 schreef:Ankie: Wat leuk dat je er bent, gezellig zo'n uitgebreide biografie :mrgreen: vind ik persoonlijk altijd erg leuk. Hopelijk gaat je vriend snel overstag 😉
Sonja: Logisch besluit hoor! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Snap dat je hier nu even helemaal voor wilt gaan, immers is dit ook een deel van je stabiele basis die je wilt hebben voor het kindje geboren wordt. Getuigd alleen maar van dat je goed nadenkt en daar kunnen sommige wat van leren, ik noem geen namen miss amy, shit mislukt :oops: 😉 Als je straks je vaste contract hebt kun je je weer volledig inzetten. En wie weet was het deze maand wel raak 😉
Nog niks van Chan9 gehoord....zou dat een goed teken zijn? Hoop zo dat ze positief getest heeft.
Ik ga filmpie kijken met mijn mannetje.
tot later.
greetje83 schreef:Hallo meiden,
Even een vraagje: wanneer denken jullie dat het handig is om een test te doen. Ben nu 2 dagen overtijd en hondsmoe, maar durf de test nog niet uit de kast te halen, omdat ik denk dat ik dan wat te voorbarig ben....
SPANNEND!!!
Schorpioentje87 schreef:Ik zou het als ik 2 dagen over tijd was trouwens wel doen hoor. Ben zelf ook zo van liever wat later testen dan een negatieve test, maar goed na 2 dagen ben ik veeel te nieuwsgierig :mrgreen:greetje83 schreef:Hallo meiden,
Even een vraagje: wanneer denken jullie dat het handig is om een test te doen. Ben nu 2 dagen overtijd en hondsmoe, maar durf de test nog niet uit de kast te halen, omdat ik denk dat ik dan wat te voorbarig ben....
SPANNEND!!!
Schorpioentje87 schreef:Succes Jorina met bijlezen,ik ben na een uur gestopt was nog niet op de helft van wat ik moest.. Pfoe pfoe was me dit keer echt te veel, en aangezien het tch steeds over die discusse ging met dat meisje en over een leuke meeting!! Vond ik het wel goed zo
sylvia22 schreef:zoo heb weer gewerkt, reageer even kort want voel me dus echt niet lekker en ga lekker slapen..
sonja, super van je baan! gefeliciteerd!
kim, succes morgen!
Joehoe volgens mij kan iedereen 21 november! leuk man.. ik moet nog wel even aangeven dat ik niet wil werken, maar dat moet ik voor 5 oktober aangeven, dus dat komt wel goed
sylvia22 schreef:hhaha mannen, die nemen alles even letterlijk 😉 gewoon met een worstje aan een touwtje uit zijn bed lokken :lol:
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:hhaha mannen, die nemen alles even letterlijk 😉 gewoon met een worstje aan een touwtje uit zijn bed lokken :lol:
Hij mag wel in bed blijven maar dan moet hij wel klussen hahahahha
Stef2203 schreef:Als mijn mannetje hoofdpijn heeft wil hij juist klussen, dan duurt het langer :oops: :shock:
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Als mijn mannetje hoofdpijn heeft wil hij juist klussen, dan duurt het langer :oops: :shock:
hahaha geweldig, dat heb ik nog nooit gehoord.. super! 😃
ik ben werken tot 15.00!
EstherH schreef:sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Als mijn mannetje hoofdpijn heeft wil hij juist klussen, dan duurt het langer :oops: :shock:
hahaha geweldig, dat heb ik nog nooit gehoord.. super! 😃
ik ben werken tot 15.00!
jawell, dan maakt je lichaam endorfine aan werkt pijnstillend 😛 geleerd op school 'vroeger' hahaha
EstherH schreef:hahahaha dat kan ook! met de tijdsduur kan de mijne erg goed omgaan ;)
Stef2203 schreef:EstherH schreef:hahahaha dat kan ook! met de tijdsduur kan de mijne erg goed omgaan ;)
Hmm, laten we zeggen dat die van mij daar iets minder controle over heeft als hij iets te enthousiast word :oops: 😂
Is niet erg hoor, hijs nog steeds mijn held :D
Stef2203 schreef:Idd, en ben je er al uit of je wilt gaan testen?
Wel spannend hoor!!
Stef2203 schreef:Kan ik me voorstellen, je bent al een tijdje bezig zag ik. Maar een beetje bloed 7 - 10 dagen na ovulatie kan een innestelling betekenen.
Voel je je ook anders, of eigenlijk niet?
Chan9 schreef:hoooi hooi sorry allemaal voor het lange wachten
maar indd ik ben zwanger:D
ik was gister gelijk naar de ah gegaan om test te halen en die was gelijk positief ma ik geloofde het niet dus toch maar weer andere test gehaald weer positief 😃 heb vanochtend al contact met verloskundige gehad en met huisdokter ben ik ben nu ong 5 weken zwanger:)
ik had helaas geen tijd meer om daarna nog even gauw hier te vertellen want alles was ineens zo raar tijd ging zo snel haha dus sorry allemaal voor het lange wachten
en bedankt nog he babii ben blij dat ik geluisterd had;)
Chan9 schreef:hoooi hooi sorry allemaal voor het lange wachten
maar indd ik ben zwanger:D
ik was gister gelijk naar de ah gegaan om test te halen en die was gelijk positief ma ik geloofde het niet dus toch maar weer andere test gehaald weer positief 😃 heb vanochtend al contact met verloskundige gehad en met huisdokter ben ik ben nu ong 5 weken zwanger:)
ik had helaas geen tijd meer om daarna nog even gauw hier te vertellen want alles was ineens zo raar tijd ging zo snel haha dus sorry allemaal voor het lange wachten
en bedankt nog he babii ben blij dat ik geluisterd had;)
Chan9 schreef:dank jullie wel:)
het is allemaal nog zo onwerkelijk omdat ja 14 maanden niks dus had beetje moed al opgegeven en dan ineens ik schrok echt maar jah
meiden ik hoop voor jullie dat het ook snel mag gebeuren:D
Chan9 schreef:dank jullie wel:)
het is allemaal nog zo onwerkelijk omdat ja 14 maanden niks dus had beetje moed al opgegeven en dan ineens ik schrok echt maar jah
EstherH schreef:Chan9 schreef:dank jullie wel:)
meissie geniet dr van!
en onze tijd komt ook nog wle :mrgreen:
Stef2203 schreef:EstherH schreef:Chan9 schreef:dank jullie wel:)
meissie geniet dr van!
en onze tijd komt ook nog wle :mrgreen:
Miss is je tijd er al :P
Babii schreef:Hey meiden!
Wie hebben er hier allemaal voor me geduimd?????? :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock:
Nou laat ik maar met de deur in huis vallen ;)....
Er groeien momenteel tot onze verbazing 3 eitjes. 1 is nu 12 mm en de andere 2 zijn volgens mij nog 2 mm.
As maandag moet ik terug om te zien of het ditmaal wel doorgroeit is en of ze niet stiekem gestopt zijn (zoals vorige keer met de 50 MG).
Ik weet niet hoe het kan, maar volgens mij heeft me moeder me gehoord :oops:
Dank jullie wel voor het duimen lieve meiden! Duim aub nog wel even door in de hoop dat er maandag 1 groot genoeg eitje zit en dat de andere 2 ook zijn gegroeit 😉 Des te meer kans :P