@:Essie ik bedoelde inderdaad de situatie van Sonja maar nu ik mijn antwoord nalees zie ik hoe onduidelijk hij is 😞
@: storm :shock: jeeetje wat een schrik zeg, gelukkig niets ergs
Stef2203Oud lidBerichten: 1.128Lid sinds: 4 augustus 2009
b0llie schreef:@chan gefeliciteerd joh
geweldig, super voor je!!
@kim WAUWIE, COOOOOOL, SUPER
zo zie je maar weer, t zou zomaar kunnen dat t toch wel aanslaat
maar ik snap goed dat je n muurtje bouwt en jezelf tegen teleurstelling beschermt,
ook ik zal voor je doorduimen hier!!
en t ging toch ook over mannen en slapen en rare dingen?
heb t ff snel doorgelezen
hier heb ik er ook een, die zingt snachts, die praat, die gaat t op zn buik liggen en met zn kop op t kussen 'bonken"
vreselijk, en ik slaap echt niet snel, en zo dus nog minder snel hehe
ook alstie wat zegt en ik reageer, praat ie gewoon terug
lig soms ook echt door t bed te rollen van t lachen
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Essiee schreef:Mayella, wow apart... laat ht ons weten he!!!
Sonja.. huhhuh?? Je droom in duigen, ik snap het even niet?
Ja ik moet hier nog 2 maanden blijven een ander bedrijf gaat echt niet zolang wachten
Weet je zeker dat ze dat mogen doen? Lijkt me niet, ik zou even het contract erop nakijken, normaal heb je een opzegtermijn van 2 weken
Babii schreef:
@ Sylvia, as maandag moet ik weer. Heb mega ongesteldheidskrampen gehad net...
Babii schreef:Ik dacht dat je dan steekjes moest voelen?? Maar ik heb echt menstruatiekrampen joh :|
Die steekjes had ik tot eergisteren heel af en toe. Gisteren 1x gehad en nu weer mesntruatiekrampen. Jeetje he zou het dan echt?
Overigens las ik ook dat je immuum kan worden voor Clomid? Dan slaat het niet meer aan bijv.
b0llie schreef:dames
ik ben ongi geworden
jammer, maaaaaaaaaaaaaaaaar
ik heb wel een perfecte cyclus van 28 dagen precies hehe 😉
op naar de volgende ronde
sharon_ schreef:Zo ben er ook weer fftjes. Moet zo namelijk weer werken.
Pff was echt raar om me opa te zien joh. Hij was echt niet de opa zoals ik hem ken. Normaal is die echt zon sterke
vent die nooit een traan zou laten. Maar toen die net over zn operatie vertelde en de zenuwen die, die afgelopen weken heeft gehad toen kwamen er toch wel tranen bij kijken. Zo zielig 😞 .. En 1 kant van zn gezicht hangt ook nog helemaal. Echt erg om te zien.. Hij was gisterochtend geoppereerd en ze hebben hem tot vannacht 2 uur in slaap gehouden. Gelukkig voelt die zich wel redelijk goed.
@Kim, wat goed zeg!! Nu hopen dat ze zo tevreden blijven en je contract word verlengd!
Mayella wat een misleidende testen dan.. Gewoon ff een flinke klacht in dienen hoor, dat is toch niet normaal!
Sonja, wat erg zeg, en dan moet je er ook nog eens 2 maanden blijven werken pfff. Heb met je te doen 😞 ..
Babii schreef:Ik dacht dat je dan steekjes moest voelen?? Maar ik heb echt menstruatiekrampen joh :|
Die steekjes had ik tot eergisteren heel af en toe. Gisteren 1x gehad en nu weer mesntruatiekrampen. Jeetje he zou het dan echt?
Overigens las ik ook dat je immuum kan worden voor Clomid? Dan slaat het niet meer aan bijv.
sharon_ schreef:[quote="sharon_":1hzs1n36]Zo ben er ook weer fftjes. Moet zo namelijk weer werken.
Pff was echt raar om me opa te zien joh. Hij was echt niet de opa zoals ik hem ken. Normaal is die echt zon sterke
vent die nooit een traan zou laten. Maar toen die net over zn operatie vertelde en de zenuwen die, die afgelopen weken heeft gehad toen kwamen er toch wel tranen bij kijken. Zo zielig 😞 .. En 1 kant van zn gezicht hangt ook nog helemaal. Echt erg om te zien.. Hij was gisterochtend geoppereerd en ze hebben hem tot vannacht 2 uur in slaap gehouden. Gelukkig voelt die zich wel redelijk goed.
@Kim, wat goed zeg!! Nu hopen dat ze zo tevreden blijven en je contract word verlengd!
Mayella wat een misleidende testen dan.. Gewoon ff een flinke klacht in dienen hoor, dat is toch niet normaal!
Sonja, wat erg zeg, en dan moet je er ook nog eens 2 maanden blijven werken pfff. Heb met je te doen 😞 ..
Ankie87 schreef:Babii schreef:Ik dacht dat je dan steekjes moest voelen?? Maar ik heb echt menstruatiekrampen joh :|
het is bij bepaalde medicijnen als je het chronisch gebruikt, of vaak dat je gewenning kunt krijgen dus dat het niet meer na verloop van tijd werkt. Dat is bijvoorbeeld bij uhh paracetamol ofzo. Maar het kan maybe ook bij Clomid zo zijn?!
Babii schreef:Ankie87 schreef:Babii schreef:Ik dacht dat je dan steekjes moest voelen?? Maar ik heb echt menstruatiekrampen joh :|
het is bij bepaalde medicijnen als je het chronisch gebruikt, of vaak dat je gewenning kunt krijgen dus dat het niet meer na verloop van tijd werkt. Dat is bijvoorbeeld bij uhh paracetamol ofzo. Maar het kan maybe ook bij Clomid zo zijn?!
Dat is 100% zeker. Mijn gyn bevestigde dat, maar dan hebben we nog injecties 😊 Laten we hopen dat er ditmaal iets doorgroeit :)
miss_amy schreef:@ sonja
denk jij nou egt dat ik met een paar mensen weg wil die alleen maar gaan zeuren dat ze niet zwanger kennen worden whawhawha..
sonde van me tijd pff wat een kansloos forum
en ik moet aan mezelf werken haha lees je eigen berichten eerst eens na !@
Ankie87 schreef:miss_amy schreef:@ sonja
denk jij nou egt dat ik met een paar mensen weg wil die alleen maar gaan zeuren dat ze niet zwanger kennen worden whawhawha..
Wie ben jij? Iemand die volgens mij erg kwaad is?!
Babii schreef:Ankie87 schreef:miss_amy schreef:@ sonja
Wie ben jij? Iemand die volgens mij erg kwaad is?!
Niet op ingaan 😉 Discussie staat zo een 30 pagina's terug!
sylvia22 schreef:kim, ik heb steekjes :D
Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, ik heb steekjes :D
WAUWWWW wat goed 😃 Ik heb nu niks meer :P
miss_amy schreef:@ sonja
Mrij schreef:miss_amy schreef:@ sonja
Zeg.. ik dacht dat jij weg was.. als we jou wat te vragen hebben rammelen we wel met de voerbak!!
Zeg.. ik dacht dat jij weg was.. als we jou wat te vragen hebben rammelen we wel met de voerbak!!
struffle schreef:Mrij schreef:miss_amy schreef:@ sonja
woehahahahahah heeeeeeeeeeeerlijk :mrgreen:
Storm wat naar meissie! Denk goed om jezelf hoor! Af en toe op de rem trappen en niet teveel van jezelf eisen! (dat mag ik ook wel eens tegen mezelf zeggen haha)
Ik duik vroeg mn bed in, zo'n zware week! En er moet nog gewerkt worden zometeen dus we moeten ff aan de bak voor die positieve test over 2 weken 😃
Fijne avond meiden!
Mrij schreef:Sylvia, bij jou gaat het ook helemaal goed komen!!!! 😃
Ankie, nou dat was geen voerbak voor katjes hoor, veeeeel groter!!
Oké nu hou ik op! (Het moest er even uit sorry)
becky88 schreef:jeeeej sylvia nu jij maandag nog een ei bij de fm!!! :D
becky88 schreef:folikelmeting ;)
Stef2203 schreef:Mrij schreef:Sylvia, bij jou gaat het ook helemaal goed komen!!!! 😃
Ankie, nou dat was geen voerbak voor katjes hoor, veeeeel groter!!
Oké nu hou ik op! (Het moest er even uit sorry)
hahaha, kan het me voorstellen hoor, om zo iemand kan je eigenlijk alleen maar grappen maken :geek:
[color=#BF00FF]Zeg.. ik dacht dat jij weg was.. als we jou wat te vragen hebben rammelen we wel met de voerbak!!
sylvia22 schreef:becky88 schreef:folikelmeting ;)
en dat is een eicelmeting ;)
Storm1987 schreef:Sylvia: Ja was gelukkig met een vriendin!!
Ik heb echt het gevoel dat er over 2 a 3 weken een hoop zwangere bijkomen. Ik zou het wel heeeeel gaaf vinden als zowel Sylvia als Kim deze maand zwanger worden.
Degene die ik tot nu toe op mijn nominatielijstje voor "zwanger" heb staan zijn:
1. Kim
2. Sylvia
3. Struffletje
4. Becky
:mrgreen: Dus meiden stel me niet teleur!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil van jullie horen dat jullie positief getest hebben, jullie hebben hier 14 tot maximaal 21 dagen te tijd voor. Dus ga je maar goed inzetten :mrgreen:Mrij schreef:miss_amy schreef:@ sonja
[color=#BF00FF]Zeg.. ik dacht dat jij weg was.. als we jou wat te vragen hebben rammelen we wel met de voerbak!!
sylvia22 schreef:mag 22 dagen ook? ;)
mayella schreef:Meiden wat is het hier weer gezellig 😉 is onze lama ook weer aanwezig ??? pffff kan ook alleen maar onzin uitkramen..
Naja ik ga straks op t werk maar ffies een klacht indienen bij bbshop.. Snap er geen biet meer van..
Storm, wat schrikken zeg... Gelukkig was je niet alleen...
sylvia22 schreef:mayella schreef:Meiden wat is het hier weer gezellig 😉 is onze lama ook weer aanwezig ??? pffff kan ook alleen maar onzin uitkramen..
Naja ik ga straks op t werk maar ffies een klacht indienen bij bbshop.. Snap er geen biet meer van..
weet je zeker dat je echt niet zwanger bent en dat de testen gewoon gelijk hebben, 5 testen positief lijkt mij wel redelijk betrouwbaar.. 1 test ok maar 5! misschien was het bloed een innesteling?
mayella schreef:sylvia22 schreef:mayella schreef:Meiden wat is het hier weer gezellig 😉 is onze lama ook weer aanwezig ??? pffff kan ook alleen maar onzin uitkramen..
weet je zeker dat je echt niet zwanger bent en dat de testen gewoon gelijk hebben, 5 testen positief lijkt mij wel redelijk betrouwbaar.. 1 test ok maar 5! misschien was het bloed een innesteling?
Nouw die van kv was echt negatief.. maar ben morgen benieuwd wat die van bbshop doen.... weer met ochtendurine dan he ;)
Ankie87 schreef:Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, ik heb steekjes :D
WAUWWWW wat goed 😃 Ik heb nu niks meer :P
dan heeft er 1tje gewonnen :D
sylvia22 schreef:
erg vreemd, anders zal ik maandag de dokter bellen en dan bloed laten prikken, dan kunnen ze het ook zien
Storm1987 schreef:Sylvia: Ja was gelukkig met een vriendin!!
Ik heb echt het gevoel dat er over 2 a 3 weken een hoop zwangere bijkomen. Ik zou het wel heeeeel gaaf vinden als zowel Sylvia als Kim deze maand zwanger worden.
Degene die ik tot nu toe op mijn nominatielijstje voor "zwanger" heb staan zijn:
1. Kim
2. Sylvia
3. Struffletje
4. Becky
:mrgreen: Dus meiden stel me niet teleur!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil van jullie horen dat jullie positief getest hebben, jullie hebben hier 14 tot maximaal 21 dagen te tijd voor. Dus ga je maar goed inzetten :mrgreen:Mrij schreef:miss_amy schreef:@ sonja
Storm1987 schreef:Vooruit 22 dagen kan ook! Omdat jij het bent syl :mrgreen:
Becky, ja natuurlijk moet ze rollen. Als zij zich vooruit moet slepen met haar "zware botten" is de frituurpan al droog gekookt eer ze aan is gekomen. Rollen gaat sneller!!!!!! :mrgreen: Enne prima hoor kom jij over een paar dagen met een positieve test, daar teken ik voor. Hoe voel jij je nu? Is je innestelingsdag al geweest? Ik had bij deze zwangerschap op woensdag 24/6 mijn eisprong en op 25/6, 26/6 en 27/6 enorm pijnlijke tepels. Dit was daarna over. Vanaf donderdag 2 juli begon de misselijkheid, dit was 1 dag na de innesteling. en vanaf zondag 5 juli werden mijn tepels gevoeliger en op maandag 6 juli heb ik toen positief getest..... 😊 Dus beloof je me dat je me achterna komt?? Ja??
En dat geldt dus ook voor Sylvia, Babii en Struffle. Ik wil jullie van de NOD lijst hebben. Ik heb het: "Storm redt Struffle, babii, becky en sylvia van de nodlijst clubje" opgericht :P
Babii schreef:Mijn buik helpt niet denk, praat elke aaf even tegen me mams in de hoop dat ze me kan steunen. Klinkt erg stom, maar goed...
becky88 schreef:en vanmiddag 2 klodders wit slijm :|
becky88 schreef:hahaha ankie had gekund dat jij dat jammie vond 😉
sta hier op het forum nergens meer van te kijken haha
secret schreef:Babi, dat is helemaal niet stom. Als jij jezelf er goed bij voelt, gewoon doen.
Ik ben niet gelovig, maar soms bid ik ook wel met het idee dat 'daar' iets is.
Becky, misschien overheen gelezen maar wanneer zou je kunnen testen? Spannend!
Babii schreef:secret schreef:Babi, dat is helemaal niet stom. Als jij jezelf er goed bij voelt, gewoon doen.
Ik ben niet gelovig, maar soms bid ik ook wel met het idee dat 'daar' iets is.
Becky, misschien overheen gelezen maar wanneer zou je kunnen testen? Spannend!
Ben ook niet gelovig, maar mijn moeder is wel overleden dus praat vaak tegen der. Denk niet dat je daar perse gelovig voor moet zijn.
Ben overigens wel gelovig opgevoed.
sharon_ schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden!!!
Ankie, brrr muizen in je huis? Dat vind ik dus echt eng he :shock: hihi. Terwijl ik wel altijd tamme ratten heb gehad.
Maar wilde muizen of ratten vind ik dood eng.
Becky, wat spannend meid! Oh laten we duimen voor je dat het raak is..
Sylvia, hopelijk heb jij ook een groeiende ei 😃 zou geweldig zijn.
Tis hier de laatste paar dagen wel erg vaak raak met goed nieuws, dat is ook wel weer eens leuk om te lezen.
Hopen dat iedereen hier in zeer korte tijd zwanger is. En we gezellig met Storm, Anne, mimimabo, BQ, Jorina en Chan (hopelijk vergeet ik niemand) mee kunnen praten over hoe het is zon wondertje in je buik. Zou toch geweldig zijn!